Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא הבנתי משהו.

נמשיך עם האפשרות שהבאת, עד כמה שהיא קיצונית. במקרה של תאונה כזו, הרכב לא נכבה? אם הוא נכבה, חשבתי שאמרתם שהמצלמה גם נכבית ומפסיקה כך לצלם ממילא, אז אין דאגה שהכרטיס יתמלא...או מה לא הבנתי נכון?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אף אחד לא מבטיח שהרכב יכבה, אבל אם הוא כן אז המצלמה תיכבה ותפסיק לצלם.

גם אם המצלמה לא נכבית אוטומטית ברגע שהיא מפסיקה לקבל זרם, הסוללה שלה מספיקה גג ל10 דקות.

 

אלה ההגדרות המומלצות ש-hwgeek הביא.

 

במידה ואני אשנה את ההגדרה לכיבוי מיידי של המצלמה (במקום 3 דקות המתנה) אחרי כיבוי הרכב, אז בכמה שניות עד שהמצלמה נכבית, היא תספיק לשמור את הסרטון האחרון, עד השניות האחרונות שלו ממש לפני הכיבוי שלה? לא צריכה זמן לעבד את הפעולה? אני לא אומר ש-3 דקות זה הזמן שהיא צריכה לעבד ולשמור את הסרטון, אבל זה המינימום שיש בהגדרות. אם לא צריך זמן עיבוד, אז אני אשנה לכיבוי מיידי.

בנוגע ל-Screen protection/saver, אם המסך נכבה אחרי 3 דקות מתחילת הפעלת הרכב, איזה אינדיקציה תהיה לי שהמצלמה באמת פועלת ומצלמת בהמשך? לא יותר נוח להשאיר את המסך דולק לאורך כל הנסיעה? גם כך מוסתר מאחורי המראה פחות או יותר.

 

לגבי ה-G-SENSOR, אין לי מושג! אני אשמח לתגובות נוספות, אם זה נחשב לדבר טוב אז כמובן שאפעיל. לפי התיאור שלך זו תכונה די טובה, אבל מה נחשב לזעזועים ומכות? שהמצלמה לא תתחיל לשמור סרטונים אחרי שעליתי על פסי האטה במהלך הנסיעה...

המצלמה לא צריכה זמן לעבד דברים, היא בנויה ומתוכננת לשמור את הסרטון ישר שהיא נכבית.

 

 

יש ברוב המצלמות מנורה אדומה(או צבע אחר) שדולקת ומהבהבת שהמצלמה מצלמת.

השומר מסך יותר נועד לילה בשביל שהמצלמה לא תסנוור אותך או תפריע לך יותר מידי, אם היא מוסתרת מאחורי המראה אז זה לא משנה.

אבל גם אני לא סומך על זה ומשאיר את המסך דולק כל הזמן, במצלמה האחורית שלי כן הפעלתי את האפשרות הזאת כדי שהיא לא תפריע לי בלילה עם האור שאני מסתכל במראה.

בסה"כ אף פעם לא היו לי בעיות עם האופציה הזאת, המצלמה תמיד צילמה.

 

יש רמות רגישות לחיישן, אני לא יודע איך זה רשום במצלמה שלך אבל תשים את זה על רמה בינונית ואז סרטונים ישמרו רק מזעזועים חזקים שרוב הסיכויים שיגרמו מתאונה או בגלל שהבאת מכה למצלמה.

 

עריכה אחרונה על ידי Car141
פורסם (נערך)

הבנתי.

תודה רבה לך על התשובות :-).

אני אבדוק את המצלמה בפועל מאוחר יותר בדרך למשמרת לילה.

 

עריכה:

הגדרתי את ה-GSENSOR על HIGH (יש גם LOW ו-MEDUIM). שוב, זה קצת מבלבל. מה שבחרתי אומר שצריך זעזוע חזק כדי שזה ינעל סרטון, או שהרגישות גבוהה מאוד ועל כל נחיתת זבוב עליו הוא ינעל את הסרטון?

 

דרך אגב, בנוגע ל-auto poweroff. יש לי רק OFF 3 5 10 MINUTES. אז אין לי אפשרות לבחור בכיבוי מיידי של המצלמה עם כיבוי הרכב!

עריכה אחרונה על ידי 666pluto
פורסם
כמובן שחס וחלילה.

 

אמרתי בכוונה מקרה קיצוני והזוי, אבל בכל מקרה זה מאוד אפשרי שהרכב יישאר מונע ושהמצלמה תישאר מחוברת ותמשיך לצלם.

אני כבר כמעט שנתיים עם מצלמת רכב ואף פעם לא ננעלו לי סרטונים סתם תוך כדי נסיעה, וגם יש במצלמה אפשרות לפרמט את הכרטיס זיכרון וזה לוקח בדיוק 5 שניות.

שאתה נוסע עם G SENSOR סתם ננעלים לך סרטונים בגלל במפרים ובורות בכביש?

אין סוף לאם...

אם בדיוק 5 שניות לפני התאונה ישרף לך הפיוז של המצת?

יש פה יותר מידי צרופי מקרים שצריכים להתקיים וההסתברות שכולם באמת יתקיימו שואפת לאפס עגול.

בכל מקרה, כפי שאמרתי לך - אין לי הצדקה חד משמעית מדוע אני לא מדליק את האופציה הזאת מעבר להרגל. מנגד

אני לא רואה הצדקה כן להדליק את החיישן ולכן הוא נשאר כבוי.

פורסם

חברה נא להצמד להגיון.

עדיף כבר כרטיס של 8GB כי בתאונה לא ישאר דבר. לא חבל על הכרטיס 64GB החדש...

 

יאלה תתחדשו כולם!

גם אני הזמנתי את המצלמה מ BANGOOD... וכבל מתאם לחיבור לפיוזים.

פורסם

שאלה לבעלי הg1wh, בשעה טובה הגיעו 2 המצלמות השבוע, הרכבתי אחת היום

ובסופ״ש אתעסק עם השניה כבר.

אז ככה, רק לי נראה שהמצלמה יושבת ממש בצורה גרועה על המתקן שהיא מגיעה איתו?

ז״א אין שום נעילה קטנה שום קליק כלום, פשוט להזיז את המצלמה ולקוות שהיא לא תיפול?

אז עשיתי איזשהי קומבינה זמנית ודחפתי שם משהו שימנע מהמצלמה לברוח בטעות.

מה הפתרון שלכם? או שפספסתי משהו

פורסם

בדקתי גם עכשיו, שמתי לב שמכיוון אחד הוא לא ניפתס ויוצא בקלות ו180 מעלות הפוך הוא ניכנס ובסוף יש כמו קליק והוא ניתפס טוב יותר.

איך אצלכם?

 

לדעתי מומלץ עדיין לשפצר בקטנה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

היום קיבלתי את המצלמה G1WH , עובדת נהדר והאיכות ממש טובה.

גם אצלי אין קליק והתפיסה שלו לא הכי טובה, אבל זה מספיק טוב.

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
פורסם

מישהו כבר הקליט סרטונים ארוכים עם ה G1WH ? לי משום מה זה עוצר בדקה 44,באופן קבוע (כאילו יש איזו הגדרה בתפריט מכוונת לזה)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

להזכירכם מצלמת איכות מהמותג המוביל בתחום במחיר ללא תחרות ,VICOVATION VICO SF2 רק 370 ש"ח.

ישירות מהיבואן ללא פערי תיווך.

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

היום אספתי את ה-G1WH מההורים, שמתי את הכרטיס זיכרון של Silicon Power, לא הסכים להקליט. רשם Memory Error. התעצבנתי עליו, שמתי על הכרטיס את הגרסה של ה-GT3000, הכנסתי, שדרגתי - מאז עובד כמו בובה. לכל מי שמפחד מהשדרוג - זה פשוט ברמה של לעדכן תוכנה בסמארטפון.

I Ride Because I Really Like Dessert

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...