Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ממיר מתח שראיתי שיש באיביי בעל זרם יציאה דיי נמוך. לא יודע כמה המצלמה צריכה, כי לא מדדתי, אבל אשמח לראות מה קנית שעובד לך.

מה גם שלממיר מתח שמוכרים באיביי(אם אתה מתכוון למה שאני חושב) אין פיוז או הגנה כלשהי.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני קניתי 2 דברים:

1. משהו בסגנון כזה: http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p3984.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XAdd+A+Circuit+Fuse+Tap+Piggy+Back+Standard+Blade+Fuse&_nkw=Add+A+Circuit+Fuse+Tap+Piggy+Back+Standard+Blade+Fuse&_sacat=0&_from=R40

 

2. ממיר המתח - http://www.ebay.com/itm/DC-Converter-Regulator-12V-to-5V-15W-3A-Step-down-female-USB-f-iphone-IPAD-car-/251176956166?pt=US_Tablet_eReader_Chargers_Sync_Cables&hash=item3a7b503106

 

זה אולי לא הממיר המדויק שקניתי, אבל מאוד דומה. אם תרצה אוכל אח"כ לבדוק במדוייק אם זה המוצר. אני לא חושב שהמצלמה צריכה זרם גבוה מזה.

אני משתמש במצלמת מוביוס, ואצלי זה עובד מצוין. ההתקנה פשוטה ונסתרת, ולא תופס את שקע המצית.

פורסם (נערך)

א. אתה משתמש במוביוס שצורכת קצת פחות זרם מה G1W בשל מחסור במסך.

ב. המפצל של הפיוז לדעתי לא צריך והסתדרתי בלעדיו.

ג. הממחיר מתח שלך ענק... וגם הזרם יציאה שלו גדול (3A) אבל אני מחפש ממיר קטן.

ד. בגלל שהכבל דיי ארוך (מעל 1.5M) צריך וכדאי שהממיר יהיה בסופו, כלומר ליד המצלמה. אם תשים ממיר ליד התיבה ל5V, לקראת סוף הכבל עדיין יהיו 5V אבל הזרם ירד משמעותית. ולכן או שצריך ממיר גדול וחזק במבוא, או ממיר קטן במוצא.

עריכה אחרונה על ידי chenrp
פורסם

היום לאחר 4 חודשי שימוש ה-G1W שלי נפתרה,

נכנסתי לאוטו אחרי יום חם,המצלמה נדלקת ומראה שחור,הלכה העדשה כנראה.

יש המלצות למצלמה מפלסטיק עמיד?ככה שלא אצטרך להשקיע 200 שקל כל כמה חודשים? זו כבר המצלמה השנייה ששבקה מהשמש(רכב שחור).:-(:evil:

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

http://www.geektime.co.il/p2pro-papago-dashboard-cam-review/

 

http://

 

www.ebay.com.my/sch/i.html?_from=R40&_sacat=0&LH_FS=1&_nkw=PAPAGO+P3Pro+DVR&LH_PrefLoc=2&rt=nc&LH_BIN=1

 

 

חברים שלום

לאחר שוטטות ברחבי האתרים מצאתי מצלמה שכמעט עשה גם קפה

אני מאד מעוניין לרכוש אותה אשמח לדעת מביני דבר להשמיע דבר

המצלמה מבית PAPAGO P3PRO הקישור למעלה וגם כתבה באתר ארץ

ממתין לתגובות

בברכה

פורסם
היום לאחר 4 חודשי שימוש ה-G1W שלי נפתרה,

נכנסתי לאוטו אחרי יום חם,המצלמה נדלקת ומראה שחור,הלכה העדשה כנראה.

יש המלצות למצלמה מפלסטיק עמיד?ככה שלא אצטרך להשקיע 200 שקל כל כמה חודשים? זו כבר המצלמה השנייה ששבקה מהשמש(רכב שחור).:-(:evil:

 

לא יכול להיות שרואים שחור בגלל העדשה. פרק את המצלמה ופרק את העדשה(2 ברגים) ובדוק.

פורסם

הממיר מתח בגודל של זכרון נייד USB. כדי שהממיר יהיה קרוב למצלמה אז הוא צריך להיות חשוף ולא מוסתר כמו שהוא כרגע. למה לחפש בעיות איפה שאין? אני חושב שגם עם המצלמה שלך, ההתקנה שעשיתי לא תהווה בעיה. אצלי הכל עובד מעולה. זאת דעתי.

פורסם
לא יכול להיות שרואים שחור בגלל העדשה. פרק את המצלמה ופרק את העדשה(2 ברגים) ובדוק.

 

פירקתי את העדשה,מורכב מטלסקופ (סתם חתיכת פלסטיק) והעדשה עצמה מולחמת ללוח.

הכל נראה תקין,לא הצלחתי לזהות רכיבים בעייתים.

המסך עצמו עובד תקין.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אם כך לא מובן מדוע הפסיקה לעבוד.

דרך המחשב היא מזוהה? אם כן, נסה לצרוב לה גרסה מחדש.

אולי מישהו יותר בקיא ממני בתחום יכול לעזור.

פורסם

דרך המחשב מזהה.

כמו כן מראה סרטון עם קול אבל עם מסך שחור.

איפה ניתן למצוא גרסא חדשה למכשיר?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

טוב,כבר לא נעים לי לשלוח ה"פ לhwgeek :D

נפתרה מעצמה בעית האיפוס תאריך\שעה :)

מה שכן הקלטתי (פעם ראשונה היום,מאז שקבלתי) במשך נסיעה יחסית ארוכה (50דק') והמצלמה נכבתה מעצמה בדקה 44.

מטעין עכשיו בבית במשך יממה,אולי בגלל הסוללה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

שלח בכיף-כל עוד התיבה מקבלת אין בעיה :-).

 

איזה כרטיס זכרון אתה מישתמש, איזה קושחה והאם חיישן התנועה מופעל?

שבוע מבורך לכולם :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אהלן,

נושא שעדיין לא ראיתי שדובר עליו בפורום.

ראיתי שיש מכשירי DVR מיוחדים לרכב אשר מאפשרים חיבור של כמה מצלמות במקביל (צילום לאחורה, צדדים וכו')

יש מישהו שמבין בנושא?

 

אני רוצה להחליף את המצלמה הקדמית ובאותה הזדמנות להוסיף מצלמה אחורית.

חשבתי כבר לקנות מכשיר שמאפשר חיבור של 2+ מצלמות ולמצוא מצלמות איכותיות יותר מאלו שבדרך כלל נמצאות במצלמות שמשה הקומפקטיות.

 

יש המלצות?

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

 

איזה כרטיס זכרון אתה מישתמש, איזה קושחה והאם חיישן התנועה מופעל?

 

שבוע טוב גם לך :) כרטיס זכרון של סנדיסק (נדמה לי CLASS 4,לא היה מצוין על האריזה)

קושחה - הקובץ שבשרשור השני (שיורד מאתר MEGA)

חיישן התנועה מופעל.

 

כמה זמן לוקח לסוללה להטען לחלוטין ממקור חשמל בבית? הנורה בזמן הטעינה פעם אדומה ופעם ורודה (יותר נכון קודם אדום,אחרי זה משתנה לורוד,ועכשיו זה נכבה לחלוטין [טעון 100%? או שיש טעם להשאיר כל הלילה כמו בכל תהליך פריקה סטנדרטי])

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

חיישן הMOTION יכול ליגרום לכיבוי המצלמה במקרה והמצלמה לא מזהה תנועה לזמן ממושך לכן מומלץ לבטל אותו שלא יקרה מצב שאם יקרה משהו המצלמה תיהיה כבוייה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...