Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
הזמנתי מבאנגגוד את הG1WH כבר ב-17 לאפריל, נשלחה ב-19, ועד עכשיו לא הגיע אלי המשלוח!

כמה זמן זה כבר אמור לקחת? פעם ראשונה שמשלוח מחו"ל מתעכב כל כך בדרך אלי :-/

 

זה בסדר, אני בטוח שהחבילה שלך הגיעה לארץ וממתינה לעובדי דואר ישראל.

גם אני הזמנתי כמעט באותו תאריך 3 חבילות ורק אחת הגיעה מתוך השלושה ( ולא המצלמה G1WH הבאנגגוד ) .

המצלמה שלי לפי מספר המעקב הגיעה לארץ כבר ב - 21.5.

תמתין בסבלנות.

עריכה אחרונה על ידי HiTRuN

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עם המצב של דואר ישראל הכל יתכן וחודש ושבוע זה בגדר "זמן סביר".

בדוק מתי התאריך האחרון במערכת של אליאקספרס לקבלת המשלוח, אם אתה מתקרב - פתח קייס בנושא.

פורסם

זה לא עצוב שדואר סין יותר מהיר מדואר ישראל?

ב5/5 שלחתי חבילה בדואר רשום לסין וב21/5 היא נמסרה לנמען, סה"כ 16 יום.

יש לי חבילה רשומה מגרמניה שנשלחה לישראל ב22/5 ועדין לא הגיע לשום מקום ואני בטוח שהיא כבר לפחות שבוע בארץ.

פורסם (נערך)

זה לא חיקוי זול ונחות, תחקור קצת באינטרנט על מצלמות עם שבב NOVATEK 96650 +AR0330 Sensor ותראה שהאיכות צילום שלהם הרבה יותר טובה.

אהה וגם המחיר הרבה יותר זול.

ב200$ אתה קונה 2 מצלמות עם מעבד AMBATELLA A7 שמצלמות באיכות 1296P, אז אני מנסה להסביר ש200$ זה מחיר הזוי.

עריכה אחרונה על ידי Car141
פורסם
זה לא חיקוי זול ונחות, תחקור קצת באינטרנט על מצלמות עם שבב NOVATEK 96650 +AR0330 Sensor ותראה שהאיכות צילום שלהם הרבה יותר טובה. הרבה יותר טובה יותר ממה בדיוק?

אהה וגם המחיר הרבה יותר זול.

ב200$ אתה קונה 2 מצלמות עם מעבד AMBATELLA A7 שמצלמות באיכות 1296P, אז אני מנסה להסביר ש200$ זה מחיר הזוי. העניין הוא שאני מחפש מצלמה משולבת במראה, והגעתי למסקנה שאלו 2 הדגמים הטובים (אם אתה לא חושב שהם טובים יותר מאלו שהבאת, בוא נסכים שלא להסכים) שמתאימים לי. מה שאני מעוניין לדעת זה האם מישהו יכול לחוות דיעה כדי להבהיר את ההבדלים ביניהם. אני בהחלט מודה לך על הערותיך, אולם אני מעדיף להשאיר את שאלת המחיר מחוץ למשוואה לעת עתה.

 

תודה.

פורסם

תראה אני לא יודע מאיפה הגעת למסקנה ההזויה הזאת ששתי המצלמות האלה יותר טובות או עדיפות על המצלמות שהבאתי.

האיכות צילום של המצלמות שהבאתי יותר טובה בוודאות מהאיכות צילום של המצלמות שאתה הבאת.

אם אתה חושב שמצלמה ב200$ יותר טובה ממצלמה ב90$, אז תרשה לי לספר לך שזה לא עובד ככה, ואי אפשר להשאיר את שאלת המחיר מחוץ למשוואה כי המחיר בסופו של דבר קובע.

באמת שאני מציע לך לחזור ולחקור באינטרנט, כי לא נראה לי שבדקת באתרים הנכונים.

בכל מקרה זה הכסף שלך אם אתה חושב שלבזבז 200$ על מצלמה שלא שווה חצי מזה תרגיש חופשי, אני בטוח שהמוכרים יהיו מאושרים שסוף סוף משהוא קנה מהם.

פורסם

donviollet - אני לא יודע מה חקרת אבל המצלמה הראשונה ששלחת (209$) לא שווה גם חצי מהמחיר לדעתי.

המצלמה השנייה (Mio) ניראית דווקא לא רע, למרות שאתה משלם ביוקר בעיקר על המותג.

 

תקשיב להמלצה של Car141, לדעתי הוא צודק לגמרי בדבריו.

תעבור על הדף הזה:

http://www.foxoffer.com/car-dash-camera-car-dvr-rear-view-mirror-cameras-c-15_65.html

יש פה מצלמות יותר טובות וזולות משמעותית מאלו שהצגת (אגב, אינך חייב לקנות מ foxoffer ובאותה מידה אתה יכול לחפש את הדגמים

האלו בכל אתר אחר - רק תבדוק שהחומרה זהה).

פורסם

המצלמה אצלי נשארת דלוקה אחרי כיבוי מנוע יש סיכוי שלאחר כמה דקות נגמר המתח משקע המצת או שהמצלמה נשארת דלוקה תמיד? אני צריך לדעת אם לפנות לחשמלאי או לא.. הרכב פיגו 307

תודה

פורסם

ככל הניראה מגיע מתח קבוע גם כשהסוויץ' סגור.

יש לך שתי אפשרויות - 1. לנתק את התקע מהשקע פיזית בסיום נסיעה.

2. לגשת לחשמלאי (או לעשות לבד אם אתה יודע איך) על מנת שיחווט לך את השקע של המצת אחרי הסוויץ'.

פורסם

אני יודע שיש רכבים שמפסיקים לתת מתח לאחר כחצי שעה ושיש רכבים שניתן להחליף מיקום לפיוז ואז אין מתח מיד לאחר כיבוי הסוויץ' השאלה היא אם בפיג'ו 307 זה ככה או שהמתח ברכב הוא קבוע וצריך לסדר את זה?

 

התייעצות נוספת:

לבצע שינוי לשקע המצת להיות אחרי הסוויץ' או שעדיף לצור שקע חדש בתא כפפות? (ברכב יש 2 שקעים אחד קד' אחד אח')

 

 

תודה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...