Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

לכל השאלות שלך יש תשובות בעמודים הקודמים, בסה"כ יש לרוץ על כמה עמודים אחורה או לבצע חיפוש מהיר.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אהלן HiTRuN

1) הסינים ממליצים על כרטיס מחברת KINGSTONE שיהיה מסוג CLASS 10,לדעתי אפשר גם של סנדיסק וCLASS 4 (זה מה שאני קניתי ומשתמש)

2) קח בחשבון שהמצלמה מגיעה ללא מטען לנקודת חשמל,אז תצטרך להטעין דרך המחשב (כבל USB) או דרך הרכב (שקע למצת),או למצוא מטען חשמלי עם חיבור דומה

3) המצלמה מגיעה עם תפריט רוסי (לאדע אם אתה יודע רוסית),ע"מ לשדרג את הקושחה ולעדכן את התפריט לאנגלית,גש לקישור הזה - http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?440339&p=4366062&viewfull=1#post4366062

 

יש שם קישור לאתר MEGA,משם תוריד קובץ,תחלץ מתוכו קובץ BIN,ושים אותו בשורש של הכרטיס זכרון (אין צורך לפרמט,ברגע שתחבר את המצלמה למחשב הוא אמור להראות לך אוט' ב"מחשב שלי" כמה גיגהבייט פנויים)

 

4) בעיה שעוד לא פתרתי אצלי (לטענת HWGEEK,בגלל שעוד לא הטענתי טעינה ראשונית מלאה) - שהתאריך והשעה מתאפסים בכל כיבוי והדלקה,אשמח לדעת אם זה גם אצלך..

 

בהצלחה ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

בנוגע לתאריך,שעה, יש לי 3 מצלמות כאלה, אחד עם GT300W ושתים עם הגירסה המקורית באנגלית, אצלי זה לא מיתאפס.

האם הסוללה הפנימית תקנה? האם אתה יכול להשתמש במכשיר ללא הסוללה?

 

אשמח אם עוד חברים יוכלו לתת מידע האם זה קורה אצלם.

 

פיתרון סופ היית ממיץ לך לעדכן לGT300W כמו שרוב בעלי הG1WH מהעולם עשו וממליצם.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לאחרונה קניתי רכב, אני רוצה לצייד אותו במצלמה לתיעוד נסיעות, יש המלצות למישהו?

 

מצלמה מאוד מומלצת VICO SF2 במחיר מיוחד

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

ברשותי 2 מצלמות G1WH עם קושחה של GT300W ואין אצלי שום בעיות של איפוס תאריך או תופעות משונות, הכל עובד פיקס!

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

hwgeek תודה על הקופון . הזמנתי וקיבלתי את המצלמה g1wh

הכול טוב ויפה , רק שקיבלתי usb עם חיבור של גלקסי ( למזלי יש לי כבל שמתאים).

 

דרך אגב גם לי השעון והתאריך מתאפס אחרי כיבוי , שיניתי גרסה לקושחה שהמליצו פה gt300w

 

 

פורסם

עקב חוסר במידע ומדריכים ברשת, החלטתי להעלות כאן מדריך להכנת פילטר CPL עבור vicovation SF2.

 

הקדמה:

 

עקב שיפוע השמשה (כנראה) וסוג החומר של הדשבורד אצלי ברכב- יש אצלי הרבה השתקפויות בין אם מהדשבורד עצמו ובין אם מהסביבה (החזרי אור מהכביש וכדו').

במצלמה הקודמת שלי (GT-300W) התופעה הפריעה לי מאוד.

כשהחלטתי לרכוש מחליפה לGT300W חיפשתי מצלמה עם פילטר CPL (מקטב/ פולורייזר) וכל האפשרויות היו יקרות למדי (למשל Vicovation Marcos 3) החלטתי לוותר על העניין וללכת על הSF2.

 

אחרי כמה ימים עם הSF2 החלטתי לבדוק אם יש לרשת מה להציע בעניין, ולא מצאתי. אך מה שכן מצאתי, זה שיש פילטרי CPL עבור מצלמות 3 GOPRO בזול יחסית, מסין.

 

בדקתי את קוטר גוף העדשה של 3 GOPRO, והשוותי אותו לקוטר גוף העדשה בSF2, ויש התאמה כמעט מלאה (הקוטר של SF2 גדול בכ-חצי מ"מ).

 

החלטתי להזמין את פילטר הCPL שמיועד לGOPRO 3 ובקוטר 52mm, הזמנתי את הפילטר לפני כ-3 שבועות והיום הוא הגיע (אגב, הוא עלה לי בזמנו 9 דולר).

 

כשהגיע הפילטר, התאמת העניין שיש הבדלי קטרים ויש לבצע התאמה עבור הSF2.

 

לקחתי מברגת אימפקט (גם מקדחה מתאימה לעניין), לקחתי מאריך ביטים וליפפתי עליו סרט דבק עבה עד שהגעתי לקוטר פתח הפילטר שאותו רציתי להרחיב, שמתי דבק דו"צ ואז הלבשתי עליו נייר זכוכית מספר 80 ופשוט התחלתי לשייף את החלק הפנימי של הפתח (חשוב שהשיוף יהיה אחיד, לכן שמתי נייר דבק לצורך העיבוי והתאמת המשייף לקוטר החיבור).

 

אחרי כ3 דק' שיוף (החזקתי את המתאם עם פלייר, לכן השריטות), ראיתי שיש התאמה מדוייקת, אך החלטתי להמשיך לשייף בכדי שאוכל ללפף סביב גוף העדשה בידוד כלשהו מהמתכת של המתאם (משיקולי חום).

 

התוצאה היא פילטר שיושב פיקס על גוף העדשה.

 

עוד לא צילמתי עם הפילטר, אך אני מתכוון לבצע השוואה בין המצבים (עם פילטר/ בלי) ולהעלות לכאן את הממצאים. כמובן שגם ביום וגם בלילה.

 

תמונות (אם יהיה ביקוש לתהליך ההכנה אעלה מדריך חלקי לאיך לעשות זאת):

DSC00168 - עותק.JPGDSC00167 - עותק.JPGDSC00164 - עותק.JPGDSC00162 - עותק.JPGDSC00169 - עותק.JPGDSC00172 - עותק.JPG

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

היי,

תתחדש נראה טוב.

כמה שאלות אליך:

1.האם בצילום לילי אתה מוריד את הפילטר? ממה שהבנתי שהפילטר מאוד פוגע באיכות בצילום לילי.

2.אתה יכול בבקשה לעלות סירטון דוגמא עם פילטר ובלי הפילטר?

3.מניסיונך עם ה gt300w וה vico איזו מהמצלות נותנת איכות טובה יותר בפועל?

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

1. זה מה שאני הולך לבדוק, האם הפילטר פוגע בצילום לילי או לא, ואם כן, עד כמה הפגיעה תהיה משמעותית.

 

2. כמובן שאעלה סרטונים עם ובלי.

 

3. ה GT300W פועלת ומגיבה יותר מהר, והצבעים בה יותר יפים (בדומה למה שמוצג כאן בG1W לאחר החלפת הקושחה.

מצד שני, לא ראיתי עדות חד משמעית לטובת מי מהן לגבי קריאת לוחיות רישוי וכדו', לפחות לא בהשוואה לא ישירה (אין לי סרטונים משתיהן בו זמנית אלא בזמנים שונים).

 

מה שכן- בSF2 הקבצים שוקלים 25 אחוזים פחות לעומת ה GT300W.

 

רק הזמן יגיד איזו מהן טובה יותר. הGT300w התקלקלה לי פעמיים בתוך כחודשיים בכל פעם, כך שאיבדתי את אמוני בה (ככל הנראה בגלל החום).

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם

בתור בעלים לשעבר של ויקו, מאוד התבאסתי מאיכות הצילום שלה בהשוואה ל G1WH, הצבעים ואיכות התמונה ויכולת קריאת לוחיות הרישוי ב G1WH בהרבה יותר טובה בכל התנאים ובמהירויות יותר גבוהות מאשר בויקו.

לעומת זה איכות הבנייה של ויקו אכן יותר טובה ומרגישים שהמוצר טיפה יותר איכותי מה G1WH, אבל בסופו של דבר מה שמעניין אותי זה היכולות צילום של המצלמה ולא איך שהיא נראת/בנויה, אני מעדיף מצלמה שמצלמת ממש טוב ובנויה קצת פחות טוב, מאשר מצלמה עם יכולות צילום פחות טובים ובנוייה טיפה יותר טוב.

לכן מכרתי בסוף את הויקו SF2 שלי וקניתי 2 מצלמות G1WH כמעט באותו המחיר.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אף אחד לא חיבר לתיבת הפיוזים?

כולם למצית???

ראיתי שיש באיביי כבל שמתחבל לפיוזים ב20 שח כולל משלוח.

מישהו יכול להמליץ על משהו אחר?

חבל שלא מעדכנים בעמוד הראשון את הקושחה ל G1W (עם מדריך עדכון ומדריך ליצירת פילטר)

פורסם

אני חיברתי לבית פיוזים, פירקתי את המטען המקורי, במקום הפין המרכזי(+) שנכנס לתוך המצית הלחמתי ללוח הטעינה של המטען המקורי פיוז עם חוטים, פיוז כזה שמשתמשים איתו בהתקנת דיבוריות, וגם למגע החיצוני(-) הלחמתי חוט, את הפיוז חיברתי לפלוס הראשי של הרכב בבית הפיוזים ואת החוט של ה - חיברתי לגוף הרכב.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
אף אחד לא חיבר לתיבת הפיוזים?

כולם למצית???

ראיתי שיש באיביי כבל שמתחבל לפיוזים ב20 שח כולל משלוח.

מישהו יכול להמליץ על משהו אחר?

חבל שלא מעדכנים בעמוד הראשון את הקושחה ל G1W (עם מדריך עדכון ומדריך ליצירת פילטר)

 

אתה יכול לחבר ממיר מתח ישירות לפיוז (ככה אני עשיתי - ניתן לקנות באיביי), וממנו יציאה, לפי סוג המחבר שאתה צריך.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...