Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בקיצור- motion detection - תבטל אותו וחזור לדווח :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
דרך המחשב מזהה.

כמו כן מראה סרטון עם קול אבל עם מסך שחור.

איפה ניתן למצוא גרסא חדשה למכשיר?

 

אם כך המוצר עובד אבל המצלמה עצמה לא מחוברת כראוי ללוח. משהו קרה בחיבורים. בדוק אם צמת הנתונים מחוברת כראוי ללוח. יתכן והיא יצאה קצת ממקומה.

אם אתה מאיזור הקריות/יקנעם אשמח לעזור לך לבדוק זאת.

 

בכל מקרה לא יזיק לך לצרוב גרסה חדשה.

פורסם
אם כך המוצר עובד אבל המצלמה עצמה לא מחוברת כראוי ללוח. משהו קרה בחיבורים. בדוק אם צמת הנתונים מחוברת כראוי ללוח. יתכן והיא יצאה קצת ממקומה.

אם אתה מאיזור הקריות/יקנעם אשמח לעזור לך לבדוק זאת.

 

בכל מקרה לא יזיק לך לצרוב גרסה חדשה.

 

כמו שרשמתי,

המעגל פורק ולא נראה שום דבר שאינו תקין.

אין שום צמה,מעגל מודפס סיני זול,הכל יושב על הלוח.

ניסיתי לחפש גרסא ברשת אך אין שום דבר.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם (נערך)

היי חברים,

לאחרונה חיברתי את המערכת סאונד הישנה שלי לרכב החדש, מס' ימים לאחר מכן המצלמה שבקה מלעבוד :shock: אני חושב שהבאסים הרסו אותה, יכול להיות דבר כזה? מדובר בדגם המאוד פשוט של המצלמות, דומה לזו : http://www.ebay.com/itm/New-2-5-Full-HD-1080P-Car-DVR-Vehicle-Camera-Video-Recorder-Dash-Cam-/380885814276?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item58ae904c04

עכשיו בלי קשר, אתמול מישהו נכנס לי ברכב ושפשף לי חצי מהטמבון הקדמי! לא הספקתי לתפוס את המנוול והוא כבר נסע (האזעקת ביפר צפצפה לי), לאחר חיפוש קצר בט'רד רציתי לשאול אם מצלמות בעלות חיישן G גם יבצעו צילום כשהן כבויות? יש אופציה להשאיר אותן ב"כוננות" וברגע שמורגש זעזוע המצלמה תתחיל לצלם לפרק זמן מסוים?

עריכה אחרונה על ידי sjerby

עברתי לסקייטבורד

פורסם (נערך)
כמו שרשמתי,

המעגל פורק ולא נראה שום דבר שאינו תקין.

אין שום צמה,מעגל מודפס סיני זול,הכל יושב על הלוח.

ניסיתי לחפש גרסא ברשת אך אין שום דבר.

תהנה:

צריבת גרסא- http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?440339-%D7%9E%D7%94-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%91%D7%AA%D7%97%D7%95%D7%9D-%D7%94-CAR-DVR&p=4366365&viewfull=1#post4366365

 

לגבי בעייה של העדשה תנסה לבדוק את החיבור כפי שסימנתי לך בתמונה, תנסה להרים את הלשונית השחורה ולהוציא את העדשה ממקומה, תראה שכל הפינים של המחבר מולחמים היטב ותנסה להחזיר חזרה ולראות אם זה עזר איכשהו.

10001257_1487188551496033_1302538080044108475_o.jpg

עריכה אחרונה על ידי Slava 1982
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

סלבה תודה על הגרסא!

מבחינת חומרה אצלי שונה,אצלי העדשה לא מחוברת ע"י קונקטור כזה אלא יושבת ישירות על הלוח(ממש דבוקה אליו) והכל ההלחמות מאחור נראות בסדר.

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

אשמח אם תוכל לצלם את האזור ולעלות לפה את התמונות.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
היום לאחר 4 חודשי שימוש ה-G1W שלי נפתרה,

נכנסתי לאוטו אחרי יום חם,המצלמה נדלקת ומראה שחור,הלכה העדשה כנראה.

יש המלצות למצלמה מפלסטיק עמיד?ככה שלא אצטרך להשקיע 200 שקל כל כמה חודשים? זו כבר המצלמה השנייה ששבקה מהשמש(רכב שחור).:-(:evil:

 

VICO SF2 היחידה שעמידה בתנאי חום קשים

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם
תנאי חום קשים? ה VICO תומכת ב 0°C ~ 75°C

 

 

[TABLE]

[TR]

[TD=bgcolor: #EFEFEF, align: center]Operation Temp.[/TD]

[TD=width: 245, bgcolor: #FFFFFF, align: left]0°C ~ 75°C[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=width: 84, bgcolor: #EFEFEF, align: center]Storage Temp.[/TD]

[TD=width: 245, bgcolor: #FFFFFF, align: left]-20°C ~ 85°C[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

 

 

רכב שחונה תחת השמש הטמפרטורה בתוכו מגיעה ל עד 85 מעלות .

 

75 מעלות זה מה שמפרסם היצרן , אבל בפועל יש מקדם ביטחון שהיצרן לקוח ולכן הערך יותר גבוה.

רכב שחנה בים המלח כשהטמפרטורה בפנים הייתה כ-90 מעלות ,המצלמה תיפקדה ללא רבב.

 

תבודק אצל יצרנים אחרים ותראה שהם מצהירים על 60-50 מעלות .

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

צהריים טובים, אני לא מצליח לפתוח את קבצי הDVR במחשב, ולצפות בהם. המצלמה היא מוביוס. במחשב של חבר לא היתה בעיה, וכל הסרטים עבדו, כך שזו לא בעיה בכרטיס הזכרון, למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה? יש לי וינדואוס 8, ואני משתמש במדיה פלייר

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...