Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מה יותר פשוט מלהשאיר את המצלמה מחוברת ל 20 דקות אחרי כיבוי הרכב - חזרת והיא עדיין דלוקה ומצלמת? יש לך מתח קבוע גם כשהסוויץ' סגור.

20 דקות בטח שלא יגמרו לך את המצבר.

 

אם כבר לבצע התקנה בשביל המצלמה, הכי טוב להסתיר את השקע והתקע מחוברים בתוך הדשבורד (לוודא עם המתקין כי השקע החדש

צריך לקבל מתח רק כאשר הסוויץ' פתוח).

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חדשות טובות, המוכר שקניתי ממנו את הקליפס שמתחבר לצד האחורי של המראה, פתח את אופציית השליחה לישראל אחרי הנסיון הטוב שהיה לנו.

(שלח לי את המוצר כנסיון, לבדוק האם הוא מגיע ומתי, הגיע תוך פחות מחודש כולל העיקוב בדואר).

 

לינק : http://www.ebay.com/itm/Freeship-Car-DVR-Cam-Car-Rearview-Mirror-Mount-Phone-Holder-LS300W-LS330W-LS400W/201020973298?_trksid=p3693.c100102.m2452&_trkparms=aid%3D333008%26algo%3DRIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140212121249%26meid%3D7264730542899707595%26pid%3D100102%26prg%3D20140212121249%26rkt%3D4%26

 

חדשות רעות, כנראה שבסניף שלי איבדו את המצלמה, איך מתקדם מפה?

"יאללה בירי".

פורסם

סוף סוף קיבלתי את ה-G1WH, עכשיו יש לי שאלה, המצלמה מצלמת בלופ של שלוש דקות, ברגע שלוחצים על menu הסרטון ננעל והנעילה ממשיכה עד שהלופ מגיע לשלוש דקות. מה עושים במצב ההיפוטטי הבא, קרה משהו בכביש ועד שהספקת להתאושש וללחוץ על menu הלופ כבר נגמר והתחיל לופ חדש?

לא היה הגיוני יותר שהמצלמה תזכור תמיד נגיד שתי דקות אחורה וברגע לחיצה על menu, היא תנעל שתי דקות אחורה ועוד דקה או שתיים קדימה?

פורסם (נערך)

תשמע משהו מוזר לי עם הסירטון שלך, גם אצלי אותה מצלמה רק עם גרסת תוכנה שונה והאיכות בהרבה יותר טובה.

אצלך בסירטון בקושי אפשר לזהות מספרים של רכבים חולפים (ואני כן שיניתי את האיכות של יוטיוב ל 1080P).

תנסה לצרוב גרסת תוכנה אחרת כפי שהעלה פה אחד המשתמשים אולי זה ישפר לך את האיכות.

**עריכה**- רק עכשיו שמתי לב שאצלך זו לא המצלמה G1WH אלא מצלמה אחרת.

עריכה אחרונה על ידי Slava 1982
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

זאת מצלמת "אחות" של ה G1WH ע"פ מה שבדקתי עם נתונים יותר טובים

זאת המצלמה: http://www.ebay.com/itm/H-264-Full-HD-1080P-170-3-0-Screen-4x-digital-zoom-WDR-Car-Dash-Camera-DVR-/281316275424?pt=US_Rear_View_Monitors_Cams_Kits&hash=item417fc1b4e0

התפריט והאופציות הם אותו דבר כמו ה G1WH

איך אפשר לצרוב גרסה אחרת?

דווקא יש לי סרטונים שרואים את מספר הרכב יפה פשוט בסרטון הנ"ל אני לא עומד אחרי אף רכב אז לא ניתן לראות

אצרף בהמשך עד סרטונים להמחשה

 

תודה

פורסם (נערך)
חדשות טובות, המוכר שקניתי ממנו את הקליפס שמתחבר לצד האחורי של המראה, פתח את אופציית השליחה לישראל אחרי הנסיון הטוב שהיה לנו.

(שלח לי את המוצר כנסיון, לבדוק האם הוא מגיע ומתי, הגיע תוך פחות מחודש כולל העיקוב בדואר).

 

לינק : http://www.ebay.com/itm/Freeship-Car-DVR-Cam-Car-Rearview-Mirror-Mount-Phone-Holder-LS300W-LS330W-LS400W/201020973298?_trksid=p3693.c100102.m2452&_trkparms=aid%3D333008%26algo%3DRIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140212121249%26meid%3D7264730542899707595%26pid%3D100102%26prg%3D20140212121249%26rkt%3D4%26

 

חדשות רעות, כנראה שבסניף שלי איבדו את המצלמה, איך מתקדם מפה?

הזרוע מתאימה ל g1w/g1wh (לפי הפרטים בדף היא מתאימה למצלמות אחרות אך החיבור ניראה דומה)?

-----

עריכה: מצאתי את השורה הבאה שאומרת שזה מתאים:

Other fits model: G1W, G1W-H Vicovation TF2, and Vicovation WF1 DashCamera

--------

למצלמה שלך יש מספר מעקב? אם כן, מתי ואיפה היה העידכון האחרון?

לפי מה הסקת שאיבדו את החבילה?

עריכה אחרונה על ידי m1011409
מצאתי את הפרטים בדף המכירה באיביי
פורסם

אני התכוונתי למספרים של רכבים חולפים לא אלו שאתה נוסע מאחורהיהם, ואצלך בסירטון כמעט ואי אפשר לזהות אף מספר של רכב חולף.

לגבי צריבה של תוכנה חדשה תתחיל לדפדף החל מעמ 180 בשרשור הזה אתה תמצא הסברים, אם אני לא טוע זה בעמ 183.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

אני לא חושב שזה מומלץ לעשות כי הגיסראות המשודרגות לG1WH לא יתאימו לG10W כי מדובר במצלמה שונה לחלוטים כניראה, לכן זה סתם לקחת סיכון.

 

לדעתי הבעיה בסירטון הייתה שהשימשה לא נקייה וש הישתקפות חזקה של הדאש המבריק.

בנוסף- האם המדבקה הוסרה מהעדשה?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
חדשות טובות, המוכר שקניתי ממנו את הקליפס שמתחבר לצד האחורי של המראה, פתח את אופציית השליחה לישראל אחרי הנסיון הטוב שהיה לנו.

(שלח לי את המוצר כנסיון, לבדוק האם הוא מגיע ומתי, הגיע תוך פחות מחודש כולל העיקוב בדואר).

 

לינק : http://www.ebay.com/itm/Freeship-Car-DVR-Cam-Car-Rearview-Mirror-Mount-Phone-Holder-LS300W-LS330W-LS400W/201020973298?_trksid=p3693.c100102.m2452&_trkparms=aid%3D333008%26algo%3DRIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140212121249%26meid%3D7264730542899707595%26pid%3D100102%26prg%3D20140212121249%26rkt%3D4%26

 

חדשות רעות, כנראה שבסניף שלי איבדו את המצלמה, איך מתקדם מפה?

 

תודה, הזמנתי

פורסם

חברי שלום

http://www.ebay.com/itm/Dual-Lens-H-264-Full-HD-1080P-Car-Dash-Camera-DVR-Cam-2-7-Motion-Detection-LED-/281330277396?tfrom=310957516835&tpos=bottom&ttype=price&talgo=undefined

 

אני מתכנן לרכש מצלמה

תנו לי המלצה

פורסם
חדשות טובות, המוכר שקניתי ממנו את הקליפס שמתחבר לצד האחורי של המראה, פתח את אופציית השליחה לישראל אחרי הנסיון הטוב שהיה לנו.

(שלח לי את המוצר כנסיון, לבדוק האם הוא מגיע ומתי, הגיע תוך פחות מחודש כולל העיקוב בדואר).

 

לינק : http://www.ebay.com/itm/Freeship-Car-DVR-Cam-Car-Rearview-Mirror-Mount-Phone-Holder-LS300W-LS330W-LS400W/201020973298?_trksid=p3693.c100102.m2452&_trkparms=aid%3D333008%26algo%3DRIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140212121249%26meid%3D7264730542899707595%26pid%3D100102%26prg%3D20140212121249%26rkt%3D4%26

 

חדשות רעות, כנראה שבסניף שלי איבדו את המצלמה, איך מתקדם מפה?

 

 

כתוב שם Does not ship to Israel , האם ניתן להזמין בכל זאת?

פורסם (נערך)

אתמול בערב כשקניתי היה מסומן שהוא כן שולח לישראל ואפילו קיבלתי כבר עידכון שזה נשלח, כניראה שמסיבה

זו או אחרת הוא חזר לא לשלוח לישראל.

-------

יש לך את המוכר הבא שמוכר את אותו המוצר בכמה אגורות יותר:

http://r.ebay.com/wU2T5z

עריכה אחרונה על ידי m1011409
פורסם

גם אני הזמנתי וקיבלתי הודעה שהמוצר כבר נשלח אלי.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

היי,

אז אחרי חיפושים והתלבטות החלטתי להזמין את ה-G1WH,רק סליחה על הבורות אבל אני לא מצליח להבין את המושג שקראתי כבר

כמה פעמים - "קושחה" ???

אשמח לקבל הסבר קצר

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...