Jump to content

mrsiri

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של mrsiri

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. קיבלתי לפני כשבוע את ה-G1WH בדואר (הוזמן מBANGGOOD) הבעיה כרגע היא שלא ניתן להטעין אותה. ניסיתי להטעין גם דרך חיבור למחשב,וגם בחיבור מטען לחשמל - וכלום! הטעינה מספיקה לכ-10 דקות ,ושוב הסוללה מתרוקנת האם מישהו נתקל בזה? הצעות? תודה רבה
  2. היי, אז אחרי חיפושים והתלבטות החלטתי להזמין את ה-G1WH,רק סליחה על הבורות אבל אני לא מצליח להבין את המושג שקראתי כבר כמה פעמים - "קושחה" ??? אשמח לקבל הסבר קצר
  3. כמה טיפים(אני עובד באחת מחברות ההשכרה לחו"ל) אם אתה מחפש רכב אוטומטי באיטליה-תזמין כבר עכשיו. הביקוש מאוד גבוהה ואין הרבה זמינות של אוטומטיים באיטליה, ובמיוחד במילאנו מלפנסה. כמו כן,ברוב החברות יציעו לך אפשרות של שריון הקטגוריה בלבד. כלומר,מבטיחים לך את הרכב ואת התשלום אתה יכול לבצע במועד מאוחר יותר. לגבי גיר ידני מקבוצות CDMR, IDMR - אתה יכול גם להזמין חודש לפני,בדר"כ אין בעיית זמינות. בהצעות מחיר (ובמיוחד באלו שאתה רואה באתרי האינטרנט למינהם,ולא בחברות השכרה רציניות) תוודא באיזה סוג ביטוח מדובר. אם ביטול השתתפות שמכסה אותך בכל מקרה של נזק וגניבה ,ולא תחול השתתפות עצמית מצדך במקרה וקרה משהו או באופצייה השניה שנפוצה בארץ והיא ביטוח שמחזיר השתתפות עצמית. היה וקרתה תאונה או הרכב נגנב ,חברת ההשכרה תחייב אותך בחו"ל וכאשר תחזור לארץ חברת ביטוח מקומית תחזיר לך את מלוא הכסף. הערה: CDW ו-TP הם ביטוחים שמפחיתים השתתפות עצמית ,ולא מבטלים אותה. לכן חשוב לשים לב אם המחיר כולל SUPER COVER או SCDW GPS: אם הרכב לא מובנה במערכת ניווט,בדרך כלל התוספת עליו תיהיה מאוד יקירה ולרבות לא משתלמת. אני ממליץ לך לבדוק חברה שנמצאת בנתב"ג ,קוראים להם GPS4RENT ,והם משכירים מכשירי ניווט לחו"ל (אין לי מושג לגביי עלויות) אתה שוכר פעם ראשונה בחו"ל ,לכן אני ממליץ לך לבחור בחברת השכרה שיש לה מענה שירותי כאן בארץ,כך שתוכל לפנות לנציג או לסוכן שלך ולקבל את כל המידע. ההצעות באינטרנט לפעמים מפתות אבל בסופו של דבר כאשר מגיעים לאסוף את הרכב מגלים הפתעות לא נעימות,בין אם זה קטגוריה נמוכה ממה שהזמנת או שיש תשלומים נוספים בחו"ל שלא יידעו אותך עליהם. אני ממליץ על סקי עמי,הוא סוכן מאוד מקצועי עם נסיון גדול בתחום
×
×
  • תוכן חדש...