Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מכתב?

גש לפייסבוק ותכתוב תלונה בדף שלהם, תוך 24 שעות יתקשרו אליך ויגידו לך שהחבילה נמצאה.

שאתה מפרסם בפייסבוק העניינים זזים מהר מאוד, מניסיון.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם הפייסבוק זו אפשרות,

אני העדפתי לנסות קודם "בדרכים המקובלות" דרך אתר הדואר ובלי לפרסם לכל העולם ואחותו את הריבים שלי עם דואר ישראל :wink:.

פורסם

שהיו לי בעיות עם הדואר לפני שנה+-, והם אף פעם לא ענו לי בטלפון אז אמרתי לעצמי בו ננסה את הפייסבוק, תוך כמה שעות התקשרה אלי אחת העובדות מהסניף ופתרה לי את הבעיה.

כמובן שמאז התמכרתי לזה וכל פעם שהיה לי בעיה הכי קטנה התלוננתי בפייסבוק, תמיד תוך כמה שעות התקשר אלי אחד העובדים בסניף ופתר לי את הבעיה.

פעם אחת גם לי אבדה חבילה בשווי 200$ הם הפכו את כל הסניף וחיפשו אותה גם רצו לעשות שם חקירה פנימית, בסוף קיבלתי החזר מהמוכר אז לא ממש עניין אותי.

העובדים בדואר התחננו ממני שאני קודם אנסה להתקשר אליהם לפני שאני הולך לפייסבוק, כנראה נכנסים בהם חזק שמתקבלת תלונה בפייסבוק.

 

אבל כבר הרבה זמן שאין לי בעיה עם הדואר עושים דווקא אחלה עבודה, במיוחד הדוורית שלי שכל הזמן מביאה לי את החבילות שלי לדירה וחוסכת לי את הטיול לדואר.

פורסם

מבצע מיוחד לחברי הפורום.

 

מצלמת VICO SF2 האמינה ואיכותית ביותר , מחברת VICOVATION .

1 (3)uh_enl.jpg .

היא חברה טייוואנית המתמחה בייצור מצלמות DVR לרכב ונחשבת לאחת הטובות בעולם. מצלמת הרכב VICO SF2 מצוידת בחיישן האופטי המתקדם ביותר CMOS 3 Mp, דבר המבטיח איכות צילום מושלמת ברזולוציית Full HD (1920×1080) בכל שעות היממה. זווית צילום רחבה במיוחד (140(º יחד עם טווח דינמי חכם SDR (Smart Dynamic Range) לצילום איכותי בתנאי תאורה לילה, יהפכו את השימוש במצלמת הרכב הזו לחלק מחוויית הנהיגה ברכב.

מצלמת הרכב VICO SF2 מאוד פשוטה להתקנה ונוחה לתפעול. בעזרת זרוע מיוחדת ניתן להוציא ולהחזיר את המצלמה, בקלות רבה, רק על ידי לחיצה אחת על כפתור.

מצלמות VicoVation מהוות את הפתרון המתקדם ביותר בשוק מצלמות הווידאו לרכב.

מצלמת SF2 מצוידת ברכיב אלקטרוני מסוג קבל “על” העמיד בטמפרטורה של 120 מעלות ותפקידו לאפשר למצלמה לסיים את ההקלטה בעת סגירת מתג ההצתה במקום סוללה הקיימת ברוב המצלמות. מצלמות המצוידות בסוללות ליתיום לא מתאימות למזג האוויר הישראלי ועלולות להתפוצץ.

חשוב לדעת: חום של 90 מעלות בתוך הרכב בימי הקיץ החמים, הורס את הסוללות וגורם להם להתנפח ולסיים את תפקידים ובמקרים קיצונים אף להתפוצץ.

כפתור יעודי לצילום סטיילס. מעולם לא היה קל יותר לצלם את הרכב מולך,לחיצה קצרה והתמונה נשמרה.

 

מומלץ לרכוש כרטיס זיכרון בנפח הדרוש לבחירתכם.מומלץ להשתמש בכרטיסי SD CLASS 10.

 

 

תכולת הערכה:

• מצלמה לרכב דגם SF2

• זרוע וואקום איכותית להתקנה לחלון

• תפס מהיר למצלמה

• מטען לרכב

• מדריך למשתמש

 

 

  • מפרט טכני:

  • רזולוציה FULL HD:1920X1080
  • קצב צילום: 30 פריימים לשנייה
  • זווית הצילום: 140°
  • מסך ענק בגודל TFT LCD "2.4
  • מתח הזינה: 12-24volt מתאים לרכב פרטי ומשאיות
  • הספק זרם: 5V/1A
  • עדשהF/2.2, 6G Mp :
  • חיישן אופטי CMOS 3 Mp:
  • הקלטה: הקלטה מחזורית- כאשר כרטיס הזיכרון מתמלא המצלמה מקליטה על הקבצים הישנים ביותר באופן אוטומטי
  • פורמט וידאו: MOV H.264 NTSC/PAL
  • אודיו: מיקרופון מובנה
  • TV-OUT: קיים
  • HDMI: קיים
  • כרטיס זיכרון: תומכת בכרטיס זיכרון SDHC 8GB~32GB
  • חיישן תאונה : G-Sensor מובנה מפעיל הקלטת חירום במקרה של תאונה או התנגשות הרכב. הקובץ נשמר בתיקיה מיוחדת
  • טווח טמפרטורות להפעלת המצלמה: 0ºC~75ºC
  • טווח טמפרטורות לאחסון המצלמה: 20°C~85ºC-
  • הקלטה אוטומטית: הקלטה מחזורית, אורכו של כל קובץ הוא 5 דקות
  • מצב הקלטה ידני: הקלטה 30 שניות לפני לחיצת הכפתור ו-30 שניות אחרי לחיצת הכפתור. הקובץ נשמר בתיקיה מיוחדת.

http://www.youtube.com/watch?v=c_K2ZyLEz9U&feature=youtu.be

 

בוואלה ו-P1000 היא נמכרת ב500 ש"ח

http://www.wallashops.co.il/%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%AA-%D7%93%D7%A8%D7%9A-vico-sf2-vicovation-%D7%96%D7%95%D7%99%D7%AA-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%A8%D7%97%D7%91%D7%94-%D7%90%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%AA-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-h/pi5vqwcvicoh5d2

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם (נערך)

היום שרפתי את ה G1W המזוייפת. האמת, היא עשתה את העבודה. פשוט לא הייתה איכותית כמו ה G1W המקורית.

חיברתי אותה ל12V (לא ידעתי שהיא צריכה רק 5V).

 

נשרפה לה דיודה (זולה להחלפה) אבל הדיודה לא נשרפה כאוי ולא עשתה נתק, אז נשרפה מיקרוסכימה אחריה.

 

אז מה מומלץ כרגע? ה G1W-H או C? אני דואג מחום כי הרכב חונה בחוץ.

 

ובנוסף, המקורית הכי זולה זו היא מ PANDAWILL עם הנחה נכון?

 

ועוד שאלה, אני כנראה אשתמש למצלמה הבאה את הממחיר מ12V ל5V שהגיע עם המצלמה המזוייפת. פשוט אפרק את המעגל ואצור לו בידוד. השאלה אם יש פתרון יותר אסטטי( למרות שאת הממיר מתח אסתיר בתוך תיבת הפיוזים)

 

תודה לעונים.

עריכה אחרונה על ידי chenrp
פורסם (נערך)

שלום

הרגע קניתי את המצלמה המומלצת על ידי hwgeek

המחיר שלה ירד בקצת באתר ואם ההנחה של

יצא לי קצת פחות מ 150 שקל

תודה רבה על ההכוונה ועל העצה.

 

נ.ב

הזמנתי את התושבת למראה גם במחיר בדיחה יחסית למי שצריך/מעוניין

 

http://www.ebay.com/itm/NEW-Car-DVR-Cam-Car-Rearview-Mirror-Mount-Phone-Holder-LS300W-LS330W-LS400W-/121337021928?pt=Car_Audio_Video&hash=item1c404005e8&vxp=mtr

עריכה אחרונה על ידי sh1506

308GTI 2017 - כיום.

1994 CLIO RSI - נמכרה!

 

פורסם

תתחדש :-),

אתה בר מזל- קנית בכ42$ ? אזה קטע, שוב הה את המבצע של 49.99$ למצלמה למס' שעות ויחד עם הקופון יצא 42.49$ למי שראה :-).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

יש כאן שיח ער לגבי מצלמת רכב במטרה של תיעוד נסיעה (ותאונה או שיח עם שוטר)

אני מחפש מצלמה שתתעד את הרכב שלי כשהוא חונה כדי לתעד מישהו שהתנגש בו וברח מבלי להשאיר פרטים.

זה אומר אוטו כבוי ולכן אין מקור כוח להפעיל את המצלמה ואני לא מתכוון לחבר שום דבר ישירות לסוללה.

איזה סוג של מצלמה יכולה להתאים לי לדבר כזה.

פורסם
תתחדש :-),

אתה בר מזל- קנית בכ42$ ? אזה קטע, שוב הה את המבצע של 49.99$ למצלמה למס' שעות ויחד עם הקופון יצא 42.49$ למי שראה :-).

 

אני קיבלתי אותה היום אחרי שהזמני כשהיה את הכפל מבצע באפריל והפנת את תשומת ליבנו

פורסם

סוף סוף דואר ישראל עדכן באתר את מיקום המצלמה! ( G1WH ) , אני מעריך שכבר בשבוע הבא אקבל אותה.

איזה כרטיס זיכרון מומלץ?

איך אני מעדכן קשוחה?

- איציק -

מאזדה CX 5 2015

עמוס השרת יצא לפטרול. קראנו לו במ.ק. 77 והוא יחזור כל רגע.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...