Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אפליקציה בשם isymdvr2 -מצלמת באיכות טובה ומלאה באופציות (יצוא וידיאו עם מסלול ג'יפיס וכד). סמן הג'יפיאס מסתובב בזמן עצירה אבל אני חושב שאפשר לבטל את זה באפשרויות (לא התעמקתי, יש הרבה). 13 שח באפסטור

 

Hi_D9Ph_2VM דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פלאפונים לא נועדו להיות מצלמות רכב, זה פשוט מעיק, מסורבל, לא פרקטי ולא נוח.

ועוד להשקיע 13 שקל בשביל לצלם סרטון עם הפלאפון?

פורסם

למה להשקיע כסף ולקנות מצלמה יעודית? זה סתם משהו שמסתיר עוד חלק בשמשה. המצלמה של הטלפון עושה בדיוק אותו דבר, המכשיר ממילא נמצע במתקן שלו ו-13 שקל זה עשירית מעלות של מצלמה.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

אתה משתמש בטלפון שעולה אלפי שקלים בתור מצלמת רכב? קצת חבל.

א. הטלפון מתחמם מאוד מכיוון שהוא כל הזמן פועל ומקליט.

ב. מה קורה אם מתקשרים אליך בדיוק כשקורה משהו שחייב להיות מוקלט (תאונה חס וחלילה וכו')?

ג. התעסקות קבועה בחיבור וניתוק הטלפון והאפליקציה לא נוחה לרוב האנשים.

ד. יש מצלמות רכב במחירים מאוד נמוכים שיתנו תוצאה שווה ואף טובה יותר אפילו במחירים סביב ה 100 ש"ח - חבל לטגן את הנייד היקר שלך שלא לצורך.

ה. מכיוון שכל העת המצלמה עובדת ומקליטה וכך גם הג'יפיאס, פריקת הסוללה של המכשיר תיהיה מהירה מאוד וללא מטען חזק שיהיה מחובר ב"אינפוזיה" למכשיר הסוללה תגמר מהר מאוד.

 

לסיכום, כל מוצר טוב ביותר בתפקיד אליו הוא יועד.

פורסם

האמת היא שיש טלפונים סיניים במחיר של המצלמות שלנו. בכל אופן, הם עדיין מצריכים התעסקות.

גם אני הייתי משתמש בסלולרי כדי לצלם אבל זה פשוט לא נוח.

ד.א. כשאתה בעצירה וה GPS מסתובב לך... זה מרמז על איכות לא טובה של דיוק ה GPS.

פורסם

אני יכול לומר מניסיון - זה לא נוח להשתמש בטלפון. אין כפתור מהיר לנעילת קובץ, מישהו פתאום מתקשר ודופק את כל ההקלטה, המכשיר מתחמם, סוללה נגמרת, ועוד שטויות של מכשיר שלא מיועד לזה

פורסם (נערך)

לכל בעלי המוביוס, באיזה סוג כרטיס אתם משתמשים? ומהי הקיבולת המקסימלית המומלצת? אני משתמש בכרטיס של סנדיסק 32 ג׳יגה, מהמצלמה הדיגיטלית שלי, ולפעמים הצילום לא חלק. אין לי מושג איזה קלאס הוא

עריכה אחרונה על ידי NiNi

"אם אי פעם המהירות תהרוג אותי , אל תבכו , כי אני אחייך". פול ווקר ז"ל

פורסם
אהלן,

נושא שעדיין לא ראיתי שדובר עליו בפורום.

ראיתי שיש מכשירי DVR מיוחדים לרכב אשר מאפשרים חיבור של כמה מצלמות במקביל (צילום לאחורה, צדדים וכו')

יש מישהו שמבין בנושא?

 

אני רוצה להחליף את המצלמה הקדמית ובאותה הזדמנות להוסיף מצלמה אחורית.

חשבתי כבר לקנות מכשיר שמאפשר חיבור של 2+ מצלמות ולמצוא מצלמות איכותיות יותר מאלו שבדרך כלל נמצאות במצלמות שמשה הקומפקטיות.

 

יש המלצות?

מישהו?

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

שלום

קיבלתי מחבר את המצלמה g1wh.

 

המצת שלי נותן זרם גם ללא סוויץ'.

מהם האפשרויות העומדות לרשותי?

חיבור למקור מתח אחר ברכב?

הגדרות שהמצלמה תצלם רק בתנועה [יש כזה דבר?]? זה לא יגמור את המצבר?

 

זו דווקא יכולה להיות אופציה לא רעה, ככה יש סוג של שמירה על הרכב מפני וונדליזם.

 

בקיצור, עזרכתם חברים.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם
מישהו?

יש לך שתי אופציות:

1) לקנות שתי מצלמות נפרדות(אחת לקדימה ואחת לאחורה), זה אומר שכל אחת מהם תהיה צריכה להיות מחוברת למקור כוח, ושאתה צריך שני כרטיסי זיכרון.

אני ברכב הקודם שלי התקנתי מאחורה חיבורי מצת+USB(זה עלה 20 ש"ח מEBAY) בשביל המצלמה, הטענת פלאפונים ומקרר.

עכשיו ברכב הנוכחי יש לי מפצל מהמצת מקדימה שאיתו אני מטעין את שתי המצלמות שלי ואת הפלאפון.

אני העברתי את הכבל למצלמה האחורית במקומות מוסתרים ככה שבקושי רואים אותו והוא לא מפריע(חסכתי 120 ש"ח).

2) לקנות מערכת מרובת מצלמות שמאפשרת חיבור של כמה מצלמות ותומכת בהם מבחינת מערכת ההפעלה.

רוב המערכות הכפולות האלו בדר"כ יקרות בהרבה מקנייה של שתי מצלמות נפרדות, וגם מספקות איכות צילום פחות טובה(כי בדר"כ האיכות של המצלמה האחורית נמוכה יותר).

 

אתה רוצה משהו בסגנון הזה?

http://www.bluesonic.ru/en/produkcija/videoregistratory/BS-F010

פורסם
יש לך שתי אופציות:

1) לקנות שתי מצלמות נפרדות(אחת לקדימה ואחת לאחורה), זה אומר שכל אחת מהם תהיה צריכה להיות מחוברת למקור כוח, ושאתה צריך שני כרטיסי זיכרון.

אני ברכב הקודם שלי התקנתי מאחורה חיבורי מצת+USB(זה עלה 20 ש"ח מEBAY) בשביל המצלמה, הטענת פלאפונים ומקרר.

עכשיו ברכב הנוכחי יש לי מפצל מהמצת מקדימה שאיתו אני מטעין את שתי המצלמות שלי ואת הפלאפון.

אני העברתי את הכבל למצלמה האחורית במקומות מוסתרים ככה שבקושי רואים אותו והוא לא מפריע(חסכתי 120 ש"ח).

2) לקנות מערכת מרובת מצלמות שמאפשרת חיבור של כמה מצלמות ותומכת בהם מבחינת מערכת ההפעלה.

רוב המערכות הכפולות האלו בדר"כ יקרות בהרבה מקנייה של שתי מצלמות נפרדות, וגם מספקות איכות צילום פחות טובה(כי בדר"כ האיכות של המצלמה האחורית נמוכה יותר).

 

אתה רוצה משהו בסגנון הזה?

http://www.bluesonic.ru/en/produkcija/videoregistratory/BS-F010

 

אהלן,

כן משהו כמו מה שפרסמת בקישור היה יכול להיות טוב.

כמו שציינת וכמו שגיליתע לצערי המכשירים האלה יקרים ועדיף כבר 2 מצלמות נפרדות.

 

כמו שדיברתי איתך בפרטי, המצלמה הקידמית שלי באיכות גרועה לכן ארצה גם קישור המלצה למצלמה קידמית.

 

נקודות חשמל אין בעיה מכיוון שמדובר בגיפ גדול עם כמה שקעים..

 

כמו כן כמובן הדרישות הן לקדימה מצלמה איכותית עם זווית רחבה, יכולת צילום בחושך כמה שיותר טובה.

לא חובה gps, אפשר גם שיהיה רק באחת מהמצלמות ולא בשתיהן.

 

דרך אגב, החלון מאחורה מושחר בכהות גבוהה מאוד, תהיה בעיה לצלם דרכו?

 

תודה, iGold

Instagram:

VWPolo6R

פורסם

לא חסר מצלמות, השאלה היא מהתקציב שלך?

לפי דעתי הכי טוב זה לקנות מצלמה לקדימה עם מעבד AMBARELLA A7, יש למצלמות האלו איכות צילום של1296P וזווית מאוד רחבה של 160-170 מעלות.

ולמצלמה האחורית אתה יכול לקנות מצלמה שמבוססת על NOVATEK 96650 במחיר זול כמו הG1WH לדוגמה.

גם אצלי החלון האחורי מושחר, בצילום יום זה לא מפריע כל כך ואפילו עוזר קצת אם המצלמה מול השמש, אבל בצילום לילה זה די הורס את הצילום.

גם לא צריך להשקיע הרבה במצלמה אחורית כי החלון שם לרוב מלוכלך יש את מפשירי אדים, השחרות ועוד כל מיני דברים שסתם פוגעים באיכות צילום.

פורסם (נערך)

קיבלתי את הG1WH מבאנגוד, הגיע לדואר ב-28/05, אבל אספתי רק היום (את ההזמנה עצמה ביצעתי ב-17/04).

כמה דברים שאשמח לעזרה בהם:

  1. המצלמה הגיעה בלי ציון של הדגם שלה, נראית כסתם משהו סיני. איך אני יודע בכלל שמדובר בדגם הנכון ולא משהו נחות שהם שלחו? צירפתי תמונות לזיהוי כלשהו.
  2. שפת המערכת היא משהו שנראה לי כמו רוסית! איך אני משנה לאנגלית? לא יכול לקרוא את התפריט בכלל!
  3. מה ההגדרות המומלצות? יש כרטיס של 16GB קלאס 10. הנסיעות שלי די קצרות, עד חצי שעה נסיעה, פעמיים ביום (הלוך חזור). שאר הנסיעות ביום די קצרות, לסופר, בנק ושטויות כאלה ליד הבית.

תודה.

 

Image00001.jpgImage00002.jpgImage00003.jpgImage00004.jpgImage00005.jpgImage00006.jpgImage00007.jpg

עריכה אחרונה על ידי 666pluto

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...