Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

איך זה שב-ESTORE009 באיביי( מוכר רשמי של המכשר ע"פ גוגל ) עולה 65$ וב-bangood רק 47$?

יש סיכוי לזיוף?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ממש לא עם מברג!

עם חוט דנטלי/דייג בלבד.

עם מברג, אתה תשבור את השמשה.

 

+1 !!!!!

במקסימום של המקסימום אפשר עם סכין יפני, הוא לא ישרוט חלון. את שאריות הדבק אפשר להוריד עם אצטון/אלכוהול. ככה הורדתי לא מעט מדבקות ועדויות להיותן משמשות.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם
לבעלי המוביוס!

האם גם אצלכם יש רעש \ צפצוף שחוזר על עצמו?

 

זה לא צפצוף, מעין רעש סטטי ששומעים כל שניה בערך. גם אצלי יש אותו.

"ai motoare capul doare"

פורסם

תנסה לחבר את המצלמה למטען קיר של פלאפון ותנסה להקליט ואז תראה אם יש את אותו הציפצוף.

במידה ולא אז המטען של הרכב מכניס רעשים ללוח החשמלי של המצלמה וזה מה שגורם להופעת הרעש ככל הנראה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
גדול, תודה!

 

אפשר הסבר איך אני עובד עם הכבל הזה?

מאיפה לקחת + - ומה לאן?

 

עוד בקשה.

אשמח להמלצה על כרטיס זיכרון לG1WH

פורסם

רוכש בארץ? אם כן לך על החנות שתציע הכי זול כרטיס של סנדיסק\קינגסטון (לא משנה CLASS,4\10 וכו') ובנפח שאתה רוצה (16\32 והלאה)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
אפשר הסבר איך אני עובד עם הכבל הזה?

מאיפה לקחת + - ומה לאן?

 

עוד בקשה.

אשמח להמלצה על כרטיס זיכרון לG1WH

 

אני לא חושב שהכבל הזה מוצלח למטרה. הבעיה שלו היא שהממיר מתח (החלק העבה) נמצא בצד שעולה לכיוון המצלמה, ויכול להיות בעייתי להכניס אותו לריפוד של הגג. עוד סיבה שהוא מבוזבז רק על צרכן אחד. יש כבל דומה שיש לו שתי יציאות USB רגילות, ואפשר להטמין אותו בדשבורד, ומשם למשוך כבל USB רגיל עד למצלמה, ויש לך עוד אחד פנוי לחיבור של טלפון/צ'יטה וכו'.

 

http://www.ebay.com/itm/DC-DC-Converter-Buck-Module-12V-to-5V-3A-15W-Double-USB-Output-Power-Adapter-/191216359628?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item2c856218cc

 

 

שלום לכולם,

 

חיברתי את קבל העל שקיבלתי למצלמת המוביוס, אך אני רואה שהמצלמה לא מצליחה לשמור את הסרטון האחרון לפני כיבוי המנוע (והמתח). השאר עובד תקין, אפילו התאריך והשעה נשמרים.

מישהו נתקל בבעיה?

 

אתה צריך להגדיר שההקלטה תפסיק מיידית עם כיבוי המתח, בלי השהייה. יש הערה מיוחדת בשביל קבל על בתוכנה של ההגדרות.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

לגבי מקום רכישה. אין לי בעיה גם להזמין מחול אבל, אבל מפחד מזיוף.

 

לגבי הכבל.

תודה על ההמלצה. אבל איך אני עובד איתו?

פורסם

יש לי רק צרכן אחד, המצלמה.

לא מחפש יותר מזה ואת "הגוש" אני יסתיר בתוך הגג קרוב לאיפה שהחוט יוצא (יש מקום)

וגם מאוחר מידי, כבר הזמנתי ;)

 

לגבי חיבור, אם אתה רוצי כיבוי המצלמה עם כיבוי הרכב אז תמשוך אותו אל תיבת הנתיכים ותמצא נתיך שמוספק אליו הזרם בכיבוי הרכב

אני הולך לחבר אותו עם חשמל קבוע למנורה שבתקרה, כך אוכל להשתמש בחיישן תנועה של המצלמה גם כשאני לא נמצא ברכב.

אם לא יעבוד טוב או יהיו בעיות כלשהם אני יחבר כמו שתיארתי בהתחלה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
אפשר הסבר איך אני עובד עם הכבל הזה?

מאיפה לקחת + - ומה לאן?

 

עוד בקשה.

אשמח להמלצה על כרטיס זיכרון לG1WH

 

אני לא חושב שהכבל הזה מוצלח למטרה. הבעיה שלו היא שהממיר מתח (החלק העבה) נמצא בצד שעולה לכיוון המצלמה, ויכול להיות בעייתי להכניס אותו לריפוד של הגג. עוד סיבה שהוא מבוזבז רק על צרכן אחד. יש כבל דומה שיש לו שתי יציאות USB רגילות, ואפשר להטמין אותו בדשבורד, ומשם למשוך כבל USB רגיל עד למצלמה, ויש לך עוד אחד פנוי לחיבור של טלפון/צ'יטה וכו'.

 

http://www.ebay.com/itm/DC-DC-Converter-Buck-Module-12V-to-5V-3A-15W-Double-USB-Output-Power-Adapter-/191216359628?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item2c856218cc

 

 

 

 

אתה צריך להגדיר שההקלטה תפסיק מיידית עם כיבוי המתח, בלי השהייה. יש הערה מיוחדת בשביל קבל על בתוכנה של ההגדרות.

 

אז זהו שהפתרון שלך לא טוב ועדיף את הפתרון שלי מכיוון שהחוט שלך קצר. אליו אתה עוד מחבר חוטים נוספים.

יש לזכור כי זרם הטעינה יורד משמעותית ככל שאורך החוט ארוך יותר.

 

ההמלצה שלי היא להשתמש בכבל הארוך עם ממיר המתח בסופו. כך שבזבוז האנרגיה יהיה מינימלי, והמתח שיגיע למצלמה, יהיה נקי מרעשים.

 

אפשר לחבר למצית אבל המלצתי על כבל ארוך על מנת לחברו לתיבת הפיוזים. מוסתר ואסטטי.

פורסם

באורכים של 3M אין בעיה עם זרם או מתח טעינה אם המקור מספיק חזק. המצלמה צורכת בסה"כ 200-300mA בזמן הקלטה.

אצלי מחובר כבל רגיל של 3 מטר לשקע מצת עם מתאם USB רגיל וזה עובד מצויין. יש לי את הכבל הקצר עם שתי היציאות מוכן להתקנה ברכב הבא..לא ראיתי צורך להחליף את מה שעובד כרגע.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

פורסם

יש בעיה באורכים של 3מטר כשמדובר על מתח של 5V.

המצלמה שלך צורכת 300mA אבל של אחרים אולי יותר (מסך כזה או אחר).

עדיף שהממיר יהיה בסוף התמסורת מאשר בהתחלה כי נוספים רעשי סביבה. אומנם אנחנו מדברים על מתח DC אבל באורכים כאלה יכולים להתווסף המון רעשי סביבה.

שוב, לא יקרה דבר אם נשים את הממיר בהתחלה, אבל עדיף בסוף.

 

שימו לב איך הזרם יורד משמעותית ב5V ככל שהאורך גדל

 

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2545497

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...