Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הגיע הזמן להחליף את המצלמה העתיקה.

 

http://www.banggood.com/HD-1080P-Car-DVR-G1W-Dash-Recorder-Camera-G-sensor-2_7-Inch-p-88051.html

 

G1W אחרי קופון 3d1a7c יוצא $39.89 שזה ₪137.63.

 

יש אישור? או שיש משהו יותר טוב במחיר הזה +/- כמה שקלים?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

תודה, ההזמנה בוצעה

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
הגיע הזמן להחליף את המצלמה העתיקה.

 

http://www.banggood.com/HD-1080P-Car-DVR-G1W-Dash-Recorder-Camera-G-sensor-2_7-Inch-p-88051.html

 

G1W אחרי קופון 3d1a7c יוצא $39.89 שזה ₪137.63.

 

יש אישור? או שיש משהו יותר טוב במחיר הזה +/- כמה שקלים?

 

הייתה משקיע עוד 6.8$ וקונה את ה G1WH.

Peugeot 308 GTi By Peugeot Sport 2018

Ex- Peugeot 208 GTi 2013 

 

פורסם (נערך)

גם אני חושב שעיף שתבטל כי אאל"ט מדובר בגירסה המוחלשת של G1W ללא NT96650, כלומר 720P מקסימום(בכוונה לא מציינים את הNT96650 כי כניראה אין בו).

יש באתר את הG1W המקורי אבל הוא עולה כ60$ ושדיברתי איתם בזמנו על אפשרות להנחה הם אמרו שהG1W כבר עבר זמנו ואין הרבה מלאי ושהG1WH החליף אותו.

 

הG1WH יוצא כ46$ והוא סופר מישתלם ושווה את ההפרש לדעתי.

 

אם אתה מבטל אז תעשה זאת רק באמצעות הצ'אט , כיעד שיענו לך במייל ההזמנה שלך כבר תישלח.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
גם אני חושב שעיף שתבטל כי אאל"ט מדובר בגירסה המוחלשת של G1W ללא NT96650, כלומר 720P מקסימום(בכוונה לא מציינים את הNT96650 כי כניראה אין בו).

יש באתר את הG1W המקורי אבל הוא עולה כ60$ ושדיברתי איתם בזמנו על אפשרות להנחה הם אמרו שהG1W כבר עבר זמנו ואין הרבה מלאי ושהG1WH החליף אותו.

 

הG1WH יוצא כ46$ והוא סופר מישתלם ושווה את ההפרש לדעתי.

 

אם אתה מבטל אז תעשה זאת רק באמצעות הצ'אט , כיעד שיענו לך במייל ההזמנה שלך כבר תישלח.

 

זה לא רק שהיא תצלם ב720P, איכות הצילום נמוכה בהרבה כי הקושחה דוחסת את הוידאו בצורה עלובה.

מנסיון.

לכן הזמנתי שוב את ה G1WH עם מעבד ה NT96650

פורסם

לא חשבתי שייתכן ומדובר בlow spec כי כן יש HDMI והיא שומרת בפורמט MOV - שני דברים שה'מזויפת' לא עושה..

 

בכל מקרה אצור אתם קשר לוודא, תודה רבה

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

בקשר לMOV, יש מעבד חלש יותר של נובטק שגם מצלם ב720P ושומר בMOV, זה קצת מעל החיקויום הזולים שמצלמים בAVI.

אבל כל עוד לא רשום מפורשות דגם הציפסט לא הייתי מהמר, במיוחד שההפרשים כאלה קטנים.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

לתפוס אותם בצ'אט לא הספקתי (עד שקראתי את ההזהרות שלכם יום העבודה שלהם כבר נגמר) אבל השארתי הודעה שם ושלחתי אותה גם במייל שלא ישלחו את ההזמנה אם לא מדובר במצלמה המקורית

 

עכשיו קיבלתי מייל שההזמנה נשלחה :|

 

נו שוין, נקווה לטוב

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

לפעמים יש חיסרון שהחנויות שולחות מהר את ההזמנה :-),

אם ככה אז לפחות אתה חייב לנו סקירה איך הוא, הוא לא יהיה זבל אבל אולי גם לא 1080P אופטי, אבל לפחות את העבודה שלו הוא יעשה ומקסימום בעתיד תוכל להפוך אותו למצלמה אחורית ומקדימה תשים משהו איכותי יותר.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

צריך להסתכל על חצי הכוס המלאה חביבי.

המצלמה שיש לי כרגע מניבה סרטונים כאלה: https://www.youtube.com/user/denisf87/videos

וזה ממצלמה שבזמנו עלתה לי ₪190 כשהתחיל כל הפיאסקו הזה עם הבחור שעצר-לא-עצר בתמרור עצור.

 

אז גם אם מדובר פה בG1W המזויפת שלא מפיקה סרטונים באיכות של הפקה הוליוודית - זה עדיין יותר טוב ממה שיש לי כרגע ובמחיר שאני אספיק לשכוח די מהר.

 

מקסימום נדע להבא.. לא קרה כלום

מבטיח לעדכן עם ביקורת קצרה ומפרט טכני ברגע שתגיע אלי.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

גם המלצמות הסיניות בגרוש וחצי נותנות תוצאה סבירה ביום (בד"כ).

באחת המכוניות אצלנו מותקנת מצלמה סינית זולה שנותנת עבודה מעולה כבר יותר משנתיים.

 

מה שניסו לומר זה שבהפרש מחיר בין ה G1W המזוייפת (או המוחלשת, תקראו לזה איך שבה לכם) לבין ה G1WH כדאי להשקיע

עוד כמה שקלים ולרכוש את ה G1WH.

 

נקווה שתיהיה מבסוט על מה שקנית :wink:.

פורסם

אני עדיין לא בטוח שמדובר בגרסה מזויפת.

 

הG1W ה"מקורית" עולה $45.94 באמאזון ו $44.99 באליאקספרס, בדפוקטוב $41.99 לפני הנחת קופון שלא כל אחד מכיר. לכאורה לא מדובר על הפרש מספיק משמעותי כדי להגיד שבוודאות היא מזויפת. (המזויפת/מוחלשת עולה $32.31 באיביי)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

שלום

אני כבר מבולבל, יש פה יותר מדי חברות. אולי תוכלו לעזור לי, אני מחפש מצלמה לרכב באיכות טובה עד בערך 70 דולר כולל משלוח.

אשמח ללינק ישיר לאתר.

תודה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...