Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

hwgeek- צרבתי היום את הקשוחה של gt300 האיכות והצבעים באמת טובים יותר אבל, אני מרגיש כאילו כל שיבוש קטן בכביש הורס את כל הצילום, האיכות ישר נבלעת ומתעוותת וכל זה לפני הסאב, איך שיש בס זהו אי אפשר לראות כלום, איכזב אותי הקשוחה של הSHADOW GT300. עוד דבר איך שהתקנתי השפה הייתה ישר בסינית עברתי לאנגלית, אבל משום מה אין רוסית, לא שזה משנה לי אבל עדיין מוזר.

חושב אולי לשים קשוחה אחרת או שלחזיר למקור.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
יש לך שתי אופציות:

1) לקנות שתי מצלמות נפרדות(אחת לקדימה ואחת לאחורה), זה אומר שכל אחת מהם תהיה צריכה להיות מחוברת למקור כוח, ושאתה צריך שני כרטיסי זיכרון.

אני ברכב הקודם שלי התקנתי מאחורה חיבורי מצת+USB(זה עלה 20 ש"ח מEBAY) בשביל המצלמה, הטענת פלאפונים ומקרר.

עכשיו ברכב הנוכחי יש לי מפצל מהמצת מקדימה שאיתו אני מטעין את שתי המצלמות שלי ואת הפלאפון.

אני העברתי את הכבל למצלמה האחורית במקומות מוסתרים ככה שבקושי רואים אותו והוא לא מפריע(חסכתי 120 ש"ח).

2) לקנות מערכת מרובת מצלמות שמאפשרת חיבור של כמה מצלמות ותומכת בהם מבחינת מערכת ההפעלה.

רוב המערכות הכפולות האלו בדר"כ יקרות בהרבה מקנייה של שתי מצלמות נפרדות, וגם מספקות איכות צילום פחות טובה(כי בדר"כ האיכות של המצלמה האחורית נמוכה יותר).

 

אתה רוצה משהו בסגנון הזה?

http://www.bluesonic.ru/en/produkcija/videoregistratory/BS-F010

 

איפה אני יכול למצוא משהו בסגנון שנתת בקישור? זה נראה מעניין.

זה לא גומר את המצבר הדבר הזה?

פורסם
קיבלתי את הG1WH מבאנגוד, הגיע לדואר ב-28/05, אבל אספתי רק היום (את ההזמנה עצמה ביצעתי ב-17/04).

כמה דברים שאשמח לעזרה בהם:

  1. המצלמה הגיעה בלי ציון של הדגם שלה, נראית זבל סיני. איך אני יודע בכלל שמדובר בדגם הנכון ולא משהו נחות שהם שלחו? צירפתי תמונות לזיהוי כלשהו.
  2. שפת המערכת היא משהו שנראה לי כמו רוסית! איך אני משנה לאנגלית? לא יכול לקרוא את התפריט בכלל!
  3. מה ההגדרות המומלצות? יש כרטיס של 16GB קלאס 10. הנסיעות שלי די קצרות, עד חצי שעה נסיעה, פעמיים ביום (הלוך חזור). שאר הנסיעות ביום די קצרות, לסופר, בנק ושטויות כאלה ליד הבית.

תודה.

1. לפי הקופסא קיבלת את ה G1WH. לא יצא לי להתקל ב G1WH מזוייפת עדיין (G1W מזוייפות יש בשפע).

2. תבקש מחבר/שכן שיעזור לך, אין מצב שאין אף אחד שקורא רוסית בסביבתך.

3. הכרטיס מספיק לצרכיך לדעתי. לגבי הגדרות אתה יכול לדפדף כמה דפים אחורה ולחפש, רשמו פה קודם.

פורסם (נערך)
איפה אני יכול למצוא משהו בסגנון שנתת בקישור? זה נראה מעניין.

זה לא גומר את המצבר הדבר הזה?

לפי מה שאני יודע זה רק נמכר ברוסיה, לא הצלחתי למצוא אתר שמוכר אותם חוץ מהאתר הזה:

http://www.naviburg.ru/start/

עכשיו אני לא דובר או קורא רוסית אבל אני יודע להיכנס לגוגל.

הוא מוכר ערכה של 4 מצלמות ב1500 ש"ח, אין לי מושג אם הוא שולח לישראל.

וגם שמתי לב שהמצלמה הזאת עוד לא יצאה בכלל, לפי מה שרשום היא צריכה לצאת ב15.7 וכנראה שיתחילו למכור אותה בעוד הרבה מקומות.

http://www.naviburg.ru/videoregistrators/bluesonic_bs-f010n_sprut_4_kamery/

או ערכה של שתי מצלמות ב900 ש"ח.

http://www.naviburg.ru/videoregistrators/bluesonic_bs-f010n_sprut/

עריכה אחרונה על ידי Car141
פורסם
1. לפי הקופסא קיבלת את ה G1WH. לא יצא לי להתקל ב G1WH מזוייפת עדיין (G1W מזוייפות יש בשפע).

2. תבקש מחבר/שכן שיעזור לך, אין מצב שאין אף אחד שקורא רוסית בסביבתך.

3. הכרטיס מספיק לצרכיך לדעתי. לגבי הגדרות אתה יכול לדפדף כמה דפים אחורה ולחפש, רשמו פה קודם.

בסוף נעזרתי בתרגום של גוגל, שיניתי לבד לאנגלית :-).

אני אחפש את ההודעה של ההגדרות, תודה.

פורסם

סליחה על כפל התגובות, אין לי אפשרות לערוך את ההודעה הקודמת.

1. לפי הקופסא קיבלת את ה G1WH. לא יצא לי להתקל ב G1WH מזוייפת עדיין (G1W מזוייפות יש בשפע).

2. תבקש מחבר/שכן שיעזור לך, אין מצב שאין אף אחד שקורא רוסית בסביבתך.

3. הכרטיס מספיק לצרכיך לדעתי. לגבי הגדרות אתה יכול לדפדף כמה דפים אחורה ולחפש, רשמו פה קודם.

 

מצאתי את ההגדרות הממולצות של hwgeek. למי שאין כוח לדפדף לאחור:

 

Try these settings...

 

Resolution: 1080 FHD

Loop: 3 minutes

WDR: on

Exposure: 0

Motion Detect: Off

Audio: on

G sensor: off

Date stamp: on

Auto power off: 3 mins

Beep sound: off

Language: English

TV mode: PAL

Frequency: 50 hz

Screen protection: 3 minutes

IR Led: off

 

 

 

רק עוד כמה שאלות פשוטות:

 

 

  1. בכל התחלה של נסיעה, אחרי שחיברתי את המצלמה לשקע המצת והפעלתי את הרכב, המצלמה תפעל ותתחיל להקליט בצורה אוטומטית, או שאני צריך ללחוץ קודם על כפתור ההפעלה העליון ואז על כפתור תחילת הצילום שלידו?
  2. ההגדרה הממולצת למעלה היא צילום בלופ של 3 דקות. אני מנסה להבין את המושג עצמו! נגיד ויש נסיעה של 9 דקות, אז יהיו 3 סרטונים, כל אחד באורך 3 דקות? ומה קורה אם הגעתי למקסימום הקיבולת של כרטיס הזיכרון, הסרטון הבא יעשה על חשבון הסרטון הראשוני שקיים והלאה?
  3. נגיד וחלילה מתרחשת תאונה, הרכב נכבה ישירות. המצלמה מוגדרת להיכבות רק אחרי 3 דקות אחרי כיבוי הרכב (אם הבנתי נכון). הסרטון האחרון, שיכלול את התאונה, פשוט ישמר במהלך 3 הדקות האלו עד שתכבה המצלמה? אם כן, אז למה נועדה הנעילה של Screen protection: 3 minutes, זה כדי לנעול את 3 הדקות האחרונות כדי שבהמשך לא ימחק הקובץ במידה ואמשיך להשתמש במצלמה והככרטיס יתמלא וזהו?

תודה.

סליחה על השאלות המפגרות, אני רק רוצה לוודא שהבנתי נכון את אופן הפעולה של המצלמה, שלא יהיו לי הפתעות במקרה הצורך (חלילה).

פורסם (נערך)

1) אתה לא צריך לעשות כלום פשוט תתניע את הרכב בתחילת הנסיעה ותכבה אותו בסוף הנסיעה, המצלמה כבר תדאג לשאר.

2) כן, כל 3 דקות המצלמה תתחיל לצלם סרטון חדש של 3 דקות והיא תמשיך ככה לנצח.

ברגע שנגמר הזיכרון המצלמה פשוט מתחילה להקליט על הסרטונים הכי ישנים.

3) כל מה שהמצלמה הספיקה לצלם נשמר על הכרטיס, אני מציע לך לשנות את ההגדרות לPOWER OFF או מה שרשום לך.

ככה היא תיכבה כמה שניות אחרי שכיבת את הרכב, אני לא רואה שום סיבה להשאיר אותה דולקת, זה סתם יגמור לה את הסוללה ויגרום לבלאי.

אם אני לא טועה ה

Screen protection(אצלי זה SCREEN SAVER) פשוט מכבה את המסך, אבל המצלמה עדיין מקליטה.



 

אני גם לא מבין למה הG-SENSOR על OFF, זה החיישן שמזהה מכות וזעזועים ואז דואג לשמור את הקובץ במקרה של תאונה.

לפי דעתי תשים אותו על ON.

עריכה אחרונה על ידי Car141
פורסם
אשמח אם תוכל לצלם את האזור ולעלות לפה את התמונות.

בבקשה,זה המעגל שלי.

לא הצלחתי לצרוב גרסא כי הקישורים לא עובדים.

 

y5a8ytyv.jpg

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

גם אצלי ה G-SENSOR כבוי, לא מעוניין שכל פס האטה ינעל לי סירטון - הכרטיסי זיכרון מספיק גדולים (16-32 ג'יגה) כדי שלא יהיה צורך בכך ומספיק זמן קדימה נשמר.

פורסם

אלה ההגדרות המומלצות ש-hwgeek הביא.

 

במידה ואני אשנה את ההגדרה לכיבוי מיידי של המצלמה (במקום 3 דקות המתנה) אחרי כיבוי הרכב, אז בכמה שניות עד שהמצלמה נכבית, היא תספיק לשמור את הסרטון האחרון, עד השניות האחרונות שלו ממש לפני הכיבוי שלה? לא צריכה זמן לעבד את הפעולה? אני לא אומר ש-3 דקות זה הזמן שהיא צריכה לעבד ולשמור את הסרטון, אבל זה המינימום שיש בהגדרות. אם לא צריך זמן עיבוד, אז אני אשנה לכיבוי מיידי.

בנוגע ל-Screen protection/saver, אם המסך נכבה אחרי 3 דקות מתחילת הפעלת הרכב, איזה אינדיקציה תהיה לי שהמצלמה באמת פועלת ומצלמת בהמשך? לא יותר נוח להשאיר את המסך דולק לאורך כל הנסיעה? גם כך מוסתר מאחורי המראה פחות או יותר.

 

לגבי ה-G-SENSOR, אין לי מושג! אני אשמח לתגובות נוספות, אם זה נחשב לדבר טוב אז כמובן שאפעיל. לפי התיאור שלך זו תכונה די טובה, אבל מה נחשב לזעזועים ומכות? שהמצלמה לא תתחיל לשמור סרטונים אחרי שעליתי על פסי האטה במהלך הנסיעה...

פורסם
אתה יודע לG SENSOR יש רמות רגישות, הוא ממש לא אמור לנעול סרטון מכל במפר.

אני יודע, בכל זאת במקרה שלי אני לא רואה בכך צורך - אולי זה סתם הרגל ישן שלי.

אם קרה משהו שאני רוצה לשמור, אנעל את הקובץ מדריסה עתידית.

אם חלילה אין באפשרותי לעשות זאת בגלל תאונה, יש לי כרטיס זיכרון של 32 ג'יגה שבמידה והמצלמה תישאר מחוברת יהיה מספיק זמן שיוקלט לפני שהצילום ההכרחי ידרס.

פורסם

אני ייתן לך סתם דוגמה קיצונית והזויה.

אתה נוהג ברכב פתאום נהג עושה עקיפה לא חוקית וגורם לך לעוף מהכביש, אתה איבדת את ההכרה ומצאו אותך רק אחרי 6 שעות.

בסרטון אפשר לראות את מה שקרה ואת המספר רכב של המכונית, המצלמה ממשיכה לצלם מרגע התאונה ואחרי בערך 4 שעות היא כבר מתחילה למחזר סרטונים.

 

אתה לא יכול לדעת מה יקרה אחרי שתעשה תאונה, אתה לא יודע אם המצלמה תמשיך לצלם או אם תוכל לשמור את הסרטון, ו32GB מספיק לכמה שעות.

ברור שאני סתם מגזים ומדבר שטויות, אבל אני מנסה להבין למה אתה לא רוצה להפעיל את החיישן, הרי בסופו של דבר זה לא מפריע ולא עושה כלום חוץ מלשמור קובץ במקרה של תאונה.

פורסם

קודם כל חס וחלילה :-)

 

דבר שני, ידעתי שתבוא התגובה הזאת ;-) .

במצב שהרכב עף מהכביש והנהג איבד הכרה לכל כך הרבה שעות, כניראה תוך כדי התאונה המצלמה כבר התנתקה.

חוץ מזה, מי ששוכב באוטו חסר הכרה 6 שעות אחרי שהוא עף מהכביש בתאונה, כניראה שהדבר האחרון שמעניין הוא סירטון התאונה.

 

אני לא מדליק את החיישן כי אני לא יודע אילו סרטים ננעלו ואילו לא, לכן הכרטיס מתחיל להתמלא בסירטונים ישנים שנעולים מדריסה על חשבון מקום לסירטונים חדשים מה שאומר שאחת לתקופה עלי לנקות את הכרטיס.

כמובן שאלו סתם תירוצים במקרה של כרטיס גדול, אבל בתכלס זה רק כי התרגלתי לכבות את החיישן בכל מצלמה.

פורסם

כמובן שחס וחלילה.

 

אמרתי בכוונה מקרה קיצוני והזוי, אבל בכל מקרה זה מאוד אפשרי שהרכב יישאר מונע ושהמצלמה תישאר מחוברת ותמשיך לצלם.

אני כבר כמעט שנתיים עם מצלמת רכב ואף פעם לא ננעלו לי סרטונים סתם תוך כדי נסיעה, וגם יש במצלמה אפשרות לפרמט את הכרטיס זיכרון וזה לוקח בדיוק 5 שניות.

שאתה נוסע עם G SENSOR סתם ננעלים לך סרטונים בגלל במפרים ובורות בכביש?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...