Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי היום את המצלמה שהזמנתי - G1WH כמובן.

עוד לא הייתה לי הזדמנות לנסות אותה כי אני בעבודה, אבל על הקופסה רשום זווית צילום של 120 מעלות, כאשר בדף המוצר בדפוקטוב רשום 140 מעלות.

האמת שזה נראה כאילו הקופסה היא סתם קופסא ממצלמה אחרת בכלל, אבל האם יש דרך לוודא את זה?

מה עוד כדאי לעשות על מנת לוודא מקוריות? ההזמנה בוצעה מדפוקטוב מהלינק שהיה בחתימה של חנוןחומרה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

http://deals.banggood.com/deals/mailad148.html

קיבלתי היום את המצלמה שהזמנתי - G1WH כמובן.

עוד לא הייתה לי הזדמנות לנסות אותה כי אני בעבודה, אבל על הקופסה רשום זווית צילום של 120 מעלות, כאשר בדף המוצר בדפוקטוב רשום 140 מעלות.

האמת שזה נראה כאילו הקופסה היא סתם קופסא ממצלמה אחרת בכלל, אבל האם יש דרך לוודא את זה?

מה עוד כדאי לעשות על מנת לוודא מקוריות? ההזמנה בוצעה מדפוקטוב מהלינק שהיה בחתימה של חנוןחומרה.

הקופסא סתם גנרית וזה מה שמקבלים כולם, המצלמה אמורה ליהיות מקורית מניסיון של מי שהזמין- הכי קל ליבדוק לפי הקובץ MOV שהמצלמה מוציאה ואמור ליהיות סביב ה100 מגה לדקה ב1080P, מי שרוצה ליהיות בטוח ב100% צריך ליפתח וליראות שאכן מדובר במעבד NT96650.

 

האם גם אתה קיבלת אם הFW החדש? - מעניין מה נישתנע ואם כן כיצד עושים DUMP.

עריכה אחרונה על ידי hwgeek

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

חנוןחומרה, תודה רבה! אתה חושב שכדאי לפתוח את המצלמה ולבדוק? כמה זה מסובך?

הדלקתי את המצלמה, הייתה ברוסית. מזל שהחברה דוברת רוסית אז שינוי השפה לקח בדיוק שנייה.

גרסת המצלמה היא 2014.0108. אני מניח שזה ישן כי כבר ראיתי פה אנשים שקיבלו 0509. מה אומרים, לשנות לגרסה חדשה יותר או להישאר עם זה?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

ערב טוב, הזמנתי אתמול את ה-G1WH. + ממיר מתח + מחבר לקופסת פיוזים.



אשמח להסבר קצר על דרך החיבור של מתאם המתח אל קופסת הפיוזים על מנת שלא אעשה נזק.

 

chenrp, :) מחכה לתמונות!

 

תודה מראש.

פורסם (נערך)

yyoni, אפשר קישור לממיר מתח ולמחבר?

 

חיברתי את המצלמה עכשיו באוטו, עובדת נפלא, חוץ מדבר אחד.

אחרי כמה שניות של הקלטה, קופצת לי הודעה "Memory Error".

במצלמה שמתי כרטיס מיקרו SD 32GB של סאנדיסק, קלאס 10.

 

יש למישהו מושג?

 

בנוסף, אשמח לתשובות בנוגע לשאלה האחרונה ששאלתי.

 

תודה.

 

עריכה:

כשחיברתי את המצלמה למחשב, ראיתי שכבר מאוחסן בה קובץ וידאו, והוא היה בפורמט MOV.

בנוסף, שנכנסים למאפיינים של המצלמה, בלשונית החומרה, כתוב NOVATEK. אפשר להסיק מזה שהמעבד הוא נובהטק מבלי לפתוח את המצלמה? צירפתי תמונה.

g1wh-1.jpg

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אני כבר לא יכול לערוך את ההודעה אז אוסיף עוד 2 דברים.

 

1. קראתי עכשיו את החוברת הוראות של המצלמה, וכתוב שם שמומלץ להשתמש בכרטיס קלאס 10 של קינגסטון. יכול להיות כזה הבדל בין קינגסטון לסאנדיסק?

2. הכנסתי כרטיס אחר, קטן יותר - 8GB, למצלמה, והודעת ה"Memory Error" לא הופיעה. צילמתי סרטון קצר בתוך הבית, וכשראיתי את הסרטון על המחשב, היה צפצוף נוראי בוידאו. כאילו המיקרופון מקולקל. רעיונות למישהו?

 

תודה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

תנסה לפרמט את הכרטיס של SANDISKבמחשב להגדרות ברירת מחדל, ואז גם בהגדרות של המצלמה תעשה FORAMT, ואין שום קשר לSANDISK או לKINGSTON.

בנוגע למיקרופון יכול להיות שהוא מקולקל, תנסה לסגור אותו בהגדרות ואז תבדוק אם עדיין יש את הרעשים.

פורסם
אני כבר לא יכול לערוך את ההודעה אז אוסיף עוד 2 דברים.

 

1. קראתי עכשיו את החוברת הוראות של המצלמה, וכתוב שם שמומלץ להשתמש בכרטיס קלאס 10 של קינגסטון. יכול להיות כזה הבדל בין קינגסטון לסאנדיסק?

2. הכנסתי כרטיס אחר, קטן יותר - 8GB, למצלמה, והודעת ה"Memory Error" לא הופיעה. צילמתי סרטון קצר בתוך הבית, וכשראיתי את הסרטון על המחשב, היה צפצוף נוראי בוידאו. כאילו המיקרופון מקולקל. רעיונות למישהו?

 

תודה.

 

תמשיכו לקנות מצלמות זולות ג'ינריות ללא חברה ואבא מאחורי המצלמה , ואחר כך לבנות פורום סביב זה, חבל שכל המשתמשים החדשים הולכים שולל אחרי מצלמות זולות ואחר כך שוברים את הראש מה לעשות, אחד מקבל מסך שחור, השני מצלמה לא נדלקת, השלישי : המצלמה נכבת אחרי 10 שניות , הרביעי לא מקבל כרטיסי זיכרון ועוד.....

יושב לכם איזה סיני בחדרו בבית , אורז קופסה אחת לכל סוגי המצלמות (הכיתוב לא תואם את התכונות של המצלמה) , קונה PCB לוח אם מיצרן אחד, עדשה מיצרן שני,מטען מיצרן שלישי וזרוע מיצרן רביעי , מדביק בדבק חם את הסוללה ללוח אם , בודק חצי שנייה שהמצלמה נדלקת ויאללה אורז, מוכר את זה לאיזה דילר שבתורו מוכר לכם את זה ב-EBAY או אתרים אחרים.

נכון שמצלמה זה דבר זול ואם נפלתה ,נפלתה במאתיים שקל במקרה הטוב. אבל זה נראה לכם רציני?

 

נכון יש למצלמה G1WH מעבד מעולה והוא מצליח להוציא תמונות ראויות , אבל מצלמה לא מתחילה ונגמרת במעבד תמונה .

 

עכשיו כולם יתחילו ללכלך עלי........

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

לא צריך ללכלך עליך כמו שאתה מלכלך על הפורום.

אם הייתי מנהל, הייתי נותן לך באן כי אתה אינטרסנט.

 

G1W-H עולה חצי מהמצלמה שלך ומצלמת יותר טוב.

פורסם (נערך)

אילן, זה מה שיפה בעידן האינטרנט והמשלוחים מחו"ל. אם משהו לא בסדר, שולחים אי-מייל, או פותחים קייס, וב99% מהמקרים, העניין ייפתר לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.

קצת מצחיק, אבל בעיקר עצוב להגיד את זה, עד היום, הסינים הקטנים האלה שאתה מתאר, נתנו לי שירות יותר טוב פי 100 מכל חנות/מוכר ישראלי.

אני בטוח שאם בסופו של דבר אני אבין שהמצלמה לא תקינה, אני אקבל שירות יותר טוב אצל דפוקטוב מאשר כל חנות בישראל.

אפילו משתמשים תיארו פה כבר מקרים כאלה של מוכרים שנותנים שירות מעל ומעבר.

 

שוב, קצת מצחיק אבל בעיקר עצוב שאני בתור לקוח, יותר חשוב למוכר הסיני מאשר למוכר הישראלי.

 

אגב, אתה מוכר פה את הסחורה שלך עם הנחה מיוחדת לחברי קארספורום, שזה נחמד ואני בטוח שחלק מהמשתמשים מודים לך על זה, אבל למיטב זכרוני, זה נוגד את חוקי הפורום למכור מוצרים מבלי להיות ספונסר בפורום ועלול להביא לחסימתך. סתם שתדע.

 

אגב2, גם אני בתחום המכירות, ואני מוכר דברים הרבה (ממש הרבה) יותר יקרים ממצלמה לרכב, המתחרים שלי בתחום הם בודדים, אני מוכר מותג שמוכר את עצמו ובקושי צריך לשכנע את הלקוח שלי, ואני בחיים לא מלכלך על המתחרים. גם כאשר לקוח קונה מוצר מתחרה ומתקשר להגיד לי שהוא לא יקנה ממני או שאני מתקשר לשמוע ממנו מה קורה איתו והוא אומר לי שהוא קנה כבר מהמוצר המתחרה, אני אף פעם לא אומר לו "איזה טעות עשית" או דברים בסגנון שאתה אומר פה. אני תמיד מפרגן ואומר לו שיהיה לו לבריאות ומאחל לו שיהיה לו רק טוב עם המוצר שהוא קנה.

 

מציע לך להתרכז במוצר שלך, לנסות להראות ללקוחות פוטנציאליים כמה הוא טוב ביחס למוצרים אחרים ולא כמה מוצרים אחרים גרועים ביחס למוצר שלך. יש הבדל בין הדברים.

 

סתם רעיון בשבילך, אם כבר אתה מייבא מצלמות, למה שלא תתחיל לייבא את הG1WH? אני רואה פה הזדמנות עסקית מטורפת.

 

עריכה:

חברים יקרים, קיבלתי היום מייל שהמצלמה האהובה שלנו, הלא היא הG1WH, ירדה במחיר וכעת עולה $50. לא ניסיתי לבדוק איתה קופונים כאלה ואחרים. מוזמנים לנסות.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

GhostBuster :סתם רעיון בשבילך, אם כבר אתה מייבא מצלמות, למה שלא תתחיל לייבא את הG1WH? אני רואה פה הזדמנות עסקית מטורפת.

 

אי אפשר להתחרות במחיר של הסינים, מחירי משלוחים מסובסדים ע"י הממשלה הסינית והייתי בסיפור הזה של מצלמות זולות , הפסד כסף בטוח בשירות.

כשאתה מוכר מצלמה ,אתה חייב לתת לה שירות ותמיכה וזה עולה לך כסף, במוצרים סינים זולים מובטח לך שבסוף המשוואה ,אתה תפסיד כסף.

אלה אם כן תודעת השירות שלך היא אפס ואתה אדם לא הגון ולצערי יש כאלה הרבה במחוזותינו .

בכל מקרה תודה על ההצעה (אני יודע שזה בבדיחותה) אבל לא תודה .

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

דווקא זה לא היה בתור בדיחה.

קח אותי למשל. אם הייתה חנות בארץ שמוכרת G1WH, נגיד ב50 ש"ח יותר גבוה ממה שאני מזמין באיביי, אפילו נותנת אחריות לשנה נגיד, יש מצב לא רע שהייתי קונה בארץ. ה50 ש"ח האלה שווים לי את העובדה שאין זמן המתנה למשלוח בנוסף לעובדה שיש עם מי לדבר במקרה של תקלה.

סתם זרקתי מחירים, אני לא יודע כמה באמת יהיה ההבדל בין קנייה באיביי לקנייה בארץ אבל אם הוא לא יהיה משמעותי, אני בטוח שהמון אנשים יעדיפו לקנות בארץ.

כמובן שצריך לשים דגש על עניין השירות.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

דפיקהטובה שלחו מייל בבוקר על ירידת מחיר של הG1W-H;

http://www.banggood.com/Full-HD1080P-G1WH-LCD-Car-DVR-Recorder-G-sensor-Novatek-NT96650-p-916394.html

$49.99 מחיר מקורי, אחרי קוד קופון B25627 של 15% הנחה יוצא $42.49

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

שלום

 

האם יש מצלמה שמקליטה גם קול (אני רוצה לצלם את קורסי הנהיגה שלי) והאם יש מצלמה עם

בטריה נטענת/בטריות , כלומר לא מחוברת כל הזמן למצת

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...