Jump to content

Kalth

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Kalth

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה אבל קיוויתי להחביא את המצלמה בצורה יותר טובה. ראיתי את הסרטון של טקמון על המצלמה החשאית שהוא בנה מהמוביוס. האם יש לכם רעיונות נוספים? אני רוצה שהמוביוס תשאר באוטו ללא חשש.
  2. בנוגע למצלמת רכב מוביוס. כרגע הזמנתי יחידה אחת מהאתר שלהם, ורציתי לשאול לדעתכם, כיצד הייתם מתקינים מצלמת אוטו מבלי שיראו אותה? האם ללכת למוסך כלשהוא? והאם ישנו יבואן בארץ שמוכר חלקים נוספים למצלמה?
×
×
  • תוכן חדש...