Jump to content

Rinor81

  • פרסום הודעות

    574
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות Rinor81

  • דירוג
    נהג נמרץ (> 500 הודעות)

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אשדוד

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

  1. לצערי נזק כבר יש, כי זה קרה ב-31/12 שזה כבר חודש...ולא רציתי לתקן לבד ולשלם מכספי, אח"כ לרדוף אחרי היזם. בוא נקווה שנמצא הצעת מחיר סבירה עבורו שלא אצטרך להתחיל להלחם בו.
  2. תודה רבה לך! מקווה שבוע בא לבדוק את כל הסוגיה ואנסה לעדכן ולא לשכוח...כמובן שאם זה גבוה מידי ליזם, אצטרך להמשיך לחפש, כי בסופו של דבר אני צריך שהוא ישלם על הטיפול.
  3. כן, מה שהיה היה, לא נורא. ממה שהבנתי, יש מצב שיהיו שריטות שלא יירדו אחרי פוליש, אבל זה מה יש כרגע...העיקר שהיזם ישלם כמה שישלם על התיקון. כרגע אני לא מנסה להוריד כלום לבד, שכבר יעשו את זה אנשי המקצוע מה שנקרא. לגבי אשדוד, אתה מתכוון ל-Xpert Detailing? מדובר במקום מסודר/מוסך או עוד מקום סטייל תחנת שטיפה שגם עושה דיטיילינג על הדרך? תודה רבה!!
  4. אהלן חברים. הסיפור הוא כזה. הרכב שלי חטף בטון ממשאבת בטון וכיוון שראיתי זאת רק יום למחרת, הבטון (או מלט) כבר התייבש. כיוון שהייתי "חכם" וניסיתי להוריד בעצמי, נוצרו שריטות ועדיין נשאר בטון שלא ירד. בכל מקרה, הרכב חנה בחניה פרטית שלי וזה קרה עקב עבודות תמ"א 38 בבניין הסמוך. היזם הסכים (לא שהייתי מוותר לו) לשלם על תיקון הנזק, אך לדעתו הצעת המחיר שהבאתי לו היתה גבוהה מאוד. הייתי במוסך שאני מכיר באשדוד היכן שאני מתגורר, כיוון שהחבר'ה שם עושים אחלה עבודה, אבל הם מבקשים סכום התחלתי של 3,500 ש"ח על 3 שכבות של פוליש, עבודה על כל חלק ברכב בנפרד, ציפוי נגד שריטות וזה גם לא כולל צביע
  5. ההנחות שלך נכונות ידידי היקר, אני לא משתמש חדש לאוטם אבל כן, אני מיישם את כל העבודה בחניה תת-קרקעית כך שאין שמש וכנראה שכמות החומר שאני מיישם היא גבוהה...יותר מאשר ציינת כמומלץ, לכן כנראה יותר "קשה" לי להסיר שעה מאוחר יותר. המטלית שאני משתמש בה היא מטלית אדומה של CG אם אתה מכיר, תודה ושיהיה אחלה יום!
  6. מכיר את אוטוסטור, אני כל פעם רוכש שם ציוד לניקוי הרכב שלי ואכן ממנו רכשתי לפני שנה את המגבים הנוכחיים...אולי אבדוק, תודה.
  7. תודה על התגובה, יש לו אתר במקרה? אם כן, אפשר לינק בבקשה? השאלה אם כלכלי לי מבחינת דלק וכו' הנסיעה, אני מאשדוד. תודה,
  8. אני נותן למנזרנה PL להתייבש משהו כמו שעה על הרכב ומעולם לא יצא לי לנגב בכזו עדינות וקלות...תמיד בכל ניגוב הייתי צריך די להתאמץ כדי להסיר את מה שהתייבש ושלא יישאר הלבן...מדוע זה? מוזר... כלומר, ההסרה של האוטם הרבה יותר קשה מאשר של הווקס...
  9. אהלן חברים, ברשותי סיאט לאון והגיע הזמן להחליף מגבים...יש לי HR עכשיו שהחזיקו יפה שנה אבל התחילו כבר למרוח קצת, הגיע זמן ההחלפה. יש מגבים שאתם ממליצים? כדאי לקנות במוסך מורשה או שזו סתם שחיטה? עדיפות למגבים טובים/איכותיים ולא משהו שיתבלה מהר מידי ו/או לא יעשה את העבודה כמו שצריך. תודה לכולם!
  10. אני אישית כן הייתי שוטף את הרכב כדי להוריד לכלוך, חול ואבק שלא ישרוט את הרכב בעת יישום הווקס...הרי האוטם ממילא לא יירד בשטיפה הזו. אז לדעתי, לייתר ביטחון תעשה שטיפה זריזה בכיף ואז תיישם את הווקס. בהצלחה ותעלה תמונות, כן? יום טוב...
  11. אני משתמש קבוע באוטם של מנזרנה ה-PL וכל 3-4 חודשים מיישם אותו על הרכב, צבע כסוף כפי שניתן לראות בתמונת הפרופיל שלי, חומר נפלא, עושה יופי של עבודה. אישית, אני נותן לחומר לשבת יפה על הרכב אחרי מריחה, אפילו יותר מחצי שעה...נכון שההסרה טיפה יותר קשה לאחר-מכן אבל לפחות אני יודע שהוא התייבש לגמרי על הרכב לפני שאני מסיר את מה שנשאר מעל. מסכים לגבי מה שצויין קודם לכן, תן לאוטם 24 שעות להתאחות עם הצבע עצמו אם כי ייתכן ואפשר ליישם ווקס לאחר אוטם, שווה בדיקה. בהצלחה!
  12. לשאלתך, לא צימצמתי טווח טיפולים ואני עושה טיפול לרכב אחת לשנה במוסך מורשה אשר מכיר אותי, הגיר והקלאץ' מחזיקים מעמד, אני לא קורע את הרכב תמיד אלא מידי פעם נהנה ללחוץ, גם בלי לחיצות מרגישים נסיעה נעימה וזורמת אשר לא מסרסת את הרכב במקרה של סטוק. צריכת הדלק בסדר גמור, בוא נגיד ללא לחיצות ונסיעות בעיקר בעיר אני מתדלק כל חצי טאנק וזה אומר חצי טאנק מספיק ל-200-250 ק"מ בתוך העיר, אם יש לך נסיעות מחוץ לעיר אז תעבור גם את ה-300 כך שזה סבבה. תוספת הכוח היא ליניארית ולא מתפרץ, אני חושב (לא בטוח) שמתפרץ תקבל אצל GIAC, אישית עליה לינירארית בהדרגה היא הכי נכונה וטובה לדעתי. השי
  13. בבעלותי סיאט לאון 1.8TSI עם DSG7 מודל 2012... גם לי היו הרבה חששות בזמנו לפני ששיפרתי ועד היום אני מאוד מרוצה מהשיפור. אני ביצעתי עדכון תוכנת מנוע של APR סטייג' 1 אצל נתי ודודי ב-Pit Stop, חבר'ה מעולים ואחלה אנשים אשר עזרו לי בכל. אני יכול לומר לך שטפו טפו אני עם השיפור כבר שנה או שנה פלוס ולא חוויתי בעיות, הרכב נוסע כמו חמאה, מאוד זריז ובמקרה שלי הוא עלה ל-190 כ"ס ו-30 קג"מ מומנט בנאבה (זה אומר נקי בגלגל, לא במנוע שם זה עוד קצת יותר). תבדוק כפי שהציעו לך, נסה גרסאות ניסוי של 6 שעות ותחליט. אני אישית מאוד מרוצה מסטייג' 1 שלי של APR (תוכנת מנוע). בגיר לא נגעתי. יום טוב
  14. כמו בכל רכב אחר בטח אם הוא טורבו, אם תלחץ ותאמץ את המנוע ישתה, אם תיסע בסבבה אז הצריכה פחות או יותר זהה...בוא נגיד כלכלי אם אתה רוצה באמת לשחרר את הרכב ושלא ירגיש מסורס.
  15. אהלן, כן, אני עם סטייג' 1 על לאון DSG7 מודל 2012 ומרוצה...הרכב נוסע חלק ויפה. טפו טפו לא חוויתי בעיות לאחר עדכון תוכנת המנוע.
×
×
  • תוכן חדש...