Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אילן, מספיק כבר, אתה מגזים ובסוף גם עושה צחוק מהמותג שלך (שגם לגבי זה עלו חשדות כמה עמודים קודם, כשנטען שתוכן האתר שלך הועתק מילה במילה מספק מתחרה שמספק את אותו המותג).

 

האם אתה מוכן להתחייב ללקוחותיך כי לא תצוץ להם אותה תקלה בשימוש עם המצלמה?

 

ה G1WH עולה משמעותית פחות מהמצלמה שלך ומספקת איכות תמונה טובה מהמצלמה שלך.

בכל עמוד אתה קופץ ומנסה להכפיש כל מצלמה שעולה לגביה דיון - הבנו, לדעתך (המשוחדת) הויקו היא הטובה ביותר ואסור לאף אחד לעשות את הטעות ולקנות מצלמה אחרת (בטח ובטח לא סינית).

פורסם
ה-g1wh שלי עובדת מצוין מהיום הראשון ועלתה פחות מחצי ממצלמת ה-vico הנחותה שלך.

 

נחותה היא מילה מעליבה, אם תפרט במה היא נחותה , יהיה שווה להתייחס.

פעם אחת ולתמיד בוא נשווה איכות צילום .

G1WH:

VICO SF2:

שים לב לאיכות הקלטה של השמע לעומת המצלמה שלך. לפעמים הקול יותר חשוב מאיכות התמונה.

 

לגבי העלות: כשאתה קונה ב-EBAY אין לך תשלום של מכס ,מע"מ ,עמילות מכס, עלות משלוח(משלוחים מסין מסובסדים ע"י הממשלה הסינית),מכון תקנים ולבסוף עלויות מימון . כל מוצר דומה שקיים בארץ וקיים ב-EBAY , תמיד בEBAY יהיה זול יותר, זו הסיבה שEBAY הוא פופולרי ,זה לא רק בארץ ,זה בכל העולם.

חוץ מזה מותג תמיד יהיה יקר יותר יותר מ-NO NAME , במותגים משקיעים המון כסף במחקר ופיתוח ,איכות רכיבים ,פירסום ועוד.

 

 

GIWH נותנת תמורה טובה בעד המחיר שמשלמים עבורה , אבל אך ורק בהיבט של איכות הווידאו .

חברים שנחשפים בפעם הראשונה לפורום הזה רצים לקנות ב-EBAY או האתר השני עקב המלצות של החברים פה ואז הם מתחילים לגלות בעיות כמו רעשי רדיו, אין קליטת GPS בנייד, לא מזהה כרטיס זיכרון, מסך שחור , סוללה שמחזיקה 10 שניות, מאבד תאריך ושעה,שריקה צורמת בוידאו ועוד ......

 

וכן, אני מוכן להתחייב שבמצלמות VICO אין את התופעות הנ"ל באחריות.

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם
יש לי בעית סאונד ב G1W-H. שומעים רעש לבן מאוד מאוד חזק לפרקים.

 

 

http://tinypic.com/player.php?v=35n98yd%3E&s=8#.U8Z6IPmSzzg

 

 

להנמיך רמקולים

גם לי יש בעיה של רעשים בהקלטה. נסה רגע לבודד את הבעיה, כמו שאני עשיתי.

רציתי לשלול אפשרות שהמטען הוא זה שגורם לזה, אז צילמתי סרטון כשהמצלמה לא מחוברת לשום דבר, הרעש עדיין הופיע.

לאחר מכן, מישהו כאן אמר שיכול להיות שזה המיקרופון של המצלמה, ושכדאי לנסות לצלם וידאו כשהמיקרופון מנוטרל, דבר שניתן לעשות דרך הגדרות המצלמה.

צילמתי סרטון עם מיקרופון פעיל ועוד אחד עם מיקרופון כבוי.

בסרטון עם המיקרופון הכבוי, לא היה רעש.

ככה בעצם גיליתי שהבעיה היא במיקרופון.

 

פניתי לדפוקטוב, וכנראה שהם שולחים לי מצלמה חדשה ללא עלות. אני מחכה לתשובה סופית מחר-מחרתיים.

 

תעשה את הבדיקות שאמרתי, וכשיש לך תשובה סופית, תשלח מייל לשירות הלקוחות של המוכר שממנו קנית.

 

בהצלחה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם (נערך)
גם לי יש בעיה של רעשים בהקלטה. נסה רגע לבודד את הבעיה, כמו שאני עשיתי.

רציתי לשלול אפשרות שהמטען הוא זה שגורם לזה, אז צילמתי סרטון כשהמצלמה לא מחוברת לשום דבר, הרעש עדיין הופיע.

לאחר מכן, מישהו כאן אמר שיכול להיות שזה המיקרופון של המצלמה, ושכדאי לנסות לצלם וידאו כשהמיקרופון מנוטרל, דבר שניתן לעשות דרך הגדרות המצלמה.

צילמתי סרטון עם מיקרופון פעיל ועוד אחד עם מיקרופון כבוי.

בסרטון עם המיקרופון הכבוי, לא היה רעש.

ככה בעצם גיליתי שהבעיה היא במיקרופון.

 

פניתי לדפוקטוב, וכנראה שהם שולחים לי מצלמה חדשה ללא עלות. אני מחכה לתשובה סופית מחר-מחרתיים.

 

תעשה את הבדיקות שאמרתי, וכשיש לך תשובה סופית, תשלח מייל לשירות הלקוחות של המוכר שממנו קנית.

 

בהצלחה.

 

 

תודה!

1.היכן פנית אליהם? כיצד? פתחת תלונה?

2. צרוב FW של GT300W ובדוק שנית

עריכה אחרונה על ידי chenrp
פורסם

שלחתי מייל לשירות הלקוחות שלהם - [email protected]

 

אל תגיד להם שצרבת FW אחר.

 

ברגע שאקבל מהם תשובה סופית לגבי קבלת מצלמה חדשה, אכתוב את כל הסיפור.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
http://www.banggood.com/HD-1080P-Car-DVR-G1W-Dash-Recorder-Camera-G-sensor-2_7-Inch-p-88051.html

G1W אחרי קופון 3d1a7c יוצא $39.89 שזה ₪137.63.

 

גם אני חושב שעיף שתבטל כי אאל"ט מדובר בגירסה המוחלשת של G1W ללא NT96650, כלומר 720P מקסימום(בכוונה לא מציינים את הNT96650 כי כניראה אין בו).[/b]

 

אם ככה אז לפחות אתה חייב לנו סקירה איך הוא

 

קיבלתי עכשיו את המצלמה:

 

[ATTACH=CONFIG]388987[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]388988[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]388989[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]388990[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]388991[/ATTACH]

 

עלתה בפעם הראשונה באנגלית, יש בתפריט רזולוציות 1080P/760P60/760P30, יש HDMI והקבצים נשמרים בMOV. (צילום אעלה אחרי נסיעה ראשונה)

 

אז מה, מזויפת? אמתית? בר רפאלי?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אם תעלה וידאו קצר עם 1080P נוכל לדעתגם :-)

ואגב- סחטיין על התמונה ליד האבטיח חחח.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
קיבלתי עכשיו את המצלמה:

 

[ATTACH=CONFIG]388987[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]388988[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]388989[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]388990[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]388991[/ATTACH]

 

עלתה בפעם הראשונה באנגלית, יש בתפריט רזולוציות 1080P/760P60/760P30, יש HDMI והקבצים נשמרים בMOV. (צילום אעלה אחרי נסיעה ראשונה)

 

אז מה, מזויפת? אמתית? בר רפאלי?

 

לדעתי מזוייפת. לא כתוב במודעה איזה מעבד.

פורסם (נערך)

אילן תרשה לי להגיב בנוגע לויקו.

בתור מישהו שרכש ממך את המצלמה אז קודם כל השירות והיחס והמשלוח היו מעולים ובאמת בקטע הזה אתה 100%.

לגבי המצלמה עצמה אז לאחר שרכשתי אותה ועשיתי השוואה ל g1wh אז המצלמה שלך לא נותנת את אותה האיכות לא ביום ולא בלילה, גם האיכות שלה בפועל לא מתקרבת לאיכות של הסירטונים של יוטיוב, במהירות כמעט ואי אפשר לזהות מספרים של רכבים עומדים/חולפים, מה שב g1wh כן ניתן לראות.

כמו כן המתקנים שלה לא הכי נוחים ומצריכים התעסקות מסורבלת.

גודל של המצלמה יחסית גדולה ומסתירה את השדה הראיה ולא משנה כמה גבוהה תשים אותה על השמשה.

לכן את המצלמה שלך מכרתי אחרי שבוע וקניתי את ה g1wh ב 150 שח+ מטען איכותי יותר ב 40 שקל, בסהכ יצא לי 190, שזה כמעט חצי מחיר מהמצלמה שלך וכבר כחודשיים הכל עובד אצלי ללא שום בעיות ואני מאוד מבסוט.

גם אם תלך אצלי המצלמה אז אני אקנה עוד אחת g1wh ולא את הויקו.

כמובן שאני אנסה קודם לקבל שירות banggood כי שמעתי וקראתי שהשירות שלהם מעולה ויש עם מי לדבר אחרי הקנייה.

זוהי דעתי לאחר שהיו לי את שתי המצלמות.

עריכה אחרונה על ידי Slava 1982
זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

למישהו יש המלצה למטען לg1wh? מטען איכותי? עדיפות למטען שמתחבר ישירות למתח קבוע- לא לחיבור של המצת.

אשמח לקבל המלצה מניסיון- אחד שימנע את רעשי הרדיו.

הלו הלו! חשבתי שמדברים עלי,איך התחת של יוסי התחיל לככב כאן?

:shock:

פורסם
אם תעלה וידאו קצר עם 1080P נוכל לדעתגם :-)

ואגב- סחטיין על התמונה ליד האבטיח חחח.

העליתי כמה שניות שזה תפס בזמן ההתקנה;

https://mega.co.nz/#!9ENw3TyK!3y9tqbEKgki4DWi6a1GkERhQ6QLDOm1-gw9le1YvI4o

 

הקבצים עצמם ענקיים, 480MB ל5 דקות.. באסה להעלות דבר כזה :|

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

חחח איזה קטע, זה אכן ניראה איכותי יותר מ720P של המזוייף שמוגדל ל1080P וגודל הקבצים נכון.

אני חושב שנפלת על NT96650 בכלום כסף :-)

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

וואלה.

 

יש טעם לנסות לפתוח אותה, לראות איזה מעבד וחיישן יושבים בפנים?

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...