Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
שוב שלום לכולם :)

 

אחרי חשיבה מרובה על מצלמת הרכב שאני רוצה לקנות, החלטתי שאני רוצה מצלמה שתתעד גם את הקדימה וגם את מה שקורה מאחורי הרכב, ועקב כך נאלצתי להגדיל את התקציב שלי כי אני באמת מחפש מצלמה איכותית וחדה שיראו טוב גם את מספרי הרכב.

חשוב מאוד שתהיה לה איכות תמונה טובה גם בלילה ולא רק ביום!

 

אני ממש צריך את העזרה שלכם בבחירת המצלמה... התקציב שלי גדל ל 800-900 ש"ח.

חשוב לי לקנות את המצלמה בארץ ולא להזמין מחו"ל.

אשמח להמלצות !

תודה רבה לכולם :)

 

לדעתי , כדאי לך לשקול זוג מצלמות. אחת למקם על השמשה הקידמית ואחת על השמשה האחורית.

גם במותגים וגם בסיניות תמיד יוצא שהמצלמה כפולה יותר יקרה מזוג מצלמות בנפרד.

כמו כן , אני לא מכיר מצלמה סינית כפולה FULL-HD אמיתי בזוג העדשות .

יש את Marcus 5 של VICO , אבל היא מאוד יקרה (אני לא משווק אותה) , יש אותה ב-EBAY

http://www.ebay.com/itm/Vicovation-Vico-Marcus-5-Dual-Full-HD-Camcorder-w-32GB-MLC-Authorized-Dealer-/121380964193?pt=Camcorders_Professional_Video_Cameras&hash=item1c42de8761

 

אבל הבנתי שאתה רוצה לרכוש בארץ, אז בטח זה לא יעניין אותך.

 

בהצלחה .

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

gazyguvu.jpg

היי הזמנתי את הg1wh מbanggood עם הקופון

הגיע מאוד מהר תוך שבוע. איך יודעים שזה הדגם המקורי? איפה רשום איזה גירסה יש לי?

פורסם

קיבלתי לאחרונה את המצלמה DOD LS430W.

רכשתי את המצלמה הבאה מהאתר No-Risk.

 

מצלמה מצויינת,שווה את הכסף,אין מילים.

 

תמונות:

 

כרטיס זיכרון שרכשתי מהאתר הרשמי של המצלמה.

כרטיס זיכרון בגודל 64 ג'יגה בייט/CLASS 10

הכרטיס מצלם:

איכות 1080p מצלם 8 שעות ברציפות.

איכות 720p מצלם 15 שעות ברציפות.

 

 

תמונה לכרטיס הזיכרון:

 

zeemmnj3nm2w.png

 

תמונות למצלמה מאצלי:

 

5zztdmcanj1t.png

 

hw4zdntodokk.png

 

ltzkhwmgydlt.png

 

gwrfm3ywozmm.png

 

yzywc2kz4nln.png

 

 

*אני רכשתי את המצלמה מהאתר הישראלי No-Risk.

המצלמה הגיעה אחרי יומיים בלבד בדואר רשום.

 

* את כרטיס הזיכרון לא מצאתי למכירה בישראל,אף חנות לא מוכרת אותו.

אז רכשתי את כרטיס הזיכרון מהחברה הרשמית של המצלמה.

והכרטיס הגיע תוך 10 ימים.

123.jpg

1.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

177777777777.png

פורסם

שלום לכולם,

הזמנתי מbanggood את הg1wh.

גרסת התוכנה .2014.0509

 

היום בפעם הראשונה התחלתי לצלם ומשום מה התמונה יוצאת ממש סגולה ומעורפלת.

האם מישהו מכיר את התופעה? מה ניתן לעשות?

 

במידה והנ"ל בעיה לא מוכרת, כיצד בכלל ניתן לפנות למוכרים באתר ולבקש החזר כספי.

 

מצ"ב תמונה להמחשה.

 

תודה לעוזרים,

 

איתן

13580022.jpg

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

פורסם

לא מכיר את הבעיה,ניראה כאילו הWB הישתגע.

ליפני שאתה מנסה ליצרוב גירסאות או משהו- שלח מייל לשירות הלקוחות(זו חנות ולא אוסף מוכרים).

[email protected]

 

תירשום להם בנושא את מס' ההזמנה ושהגיעה פגום.

בהודעה ציין שוב את מס' ההזמנה ושקיבלת אותו הוא תקול ותצרף תמונה שמראה את הבעיה כמו שצירפת כאן + סירטון קצר מהמצלמה שיוכלו להיתרשם מה הבעיה ואם יש פיתרון ואתה תבקש או החזר מלא או שישלחו לך חדש עם מס' מעקב, לא יודע אם יבקשו ממך לישלוח את המצלמה שלך.

 

תעדכן מה יגידו.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

1 - בצילום רואים השתקפויות מהדשבורד על החלון, יש דרך לסנן אותן?

2- באיזו תוכנה אתם משתמשים לערוך את הסרטונים שאתם מצלמים? הלופ המינימלי במצלמה הוא 3 דק' וזה יותר מדי עבור "אקשן" באורך 10 שניות.

פורסם

למניעת השתקפות יש כאלה שמוסיפים פילטר מקטב. אני זוכר שפעם ראיתי שיחה על זה בשרשור המצלמות האלמותי.

FIAT Punto SX75 1998 > Punto EVO active 2010 > Bravo sensation 2011

 

פורסם

למישהו יש רעיון למחזיק של

G1WH ?



קניתי את המחזיק למראה , אך הוא לא מתאים לפיאט פונטו גרנדה

והמחזיק לשמשה נחלש לאחר חודשיים של שימוש

 

פורסם

לאזוק לראי את המקורי עם 2 אזיקונים שחורים, יחזיק שנים.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם
לגבי ההשתקפות, אולי שינוי מיקום או זווית יכול לעזור.

לעריכה, אני משתמש ב-Avidemux. איזה פורמט של סרט המצלמה מפיקה?

 

ניסיתי לשנות, לא עזר.

הפורמט בו נשמר הסרט הוא MOV. אנסה את התוכנה שלך, תודה.

 

למניעת השתקפות יש כאלה שמוסיפים פילטר מקטב. אני זוכר שפעם ראיתי שיחה על זה בשרשור המצלמות האלמותי.

 

אני אחפש בשירשור הזה, תודה.

פורסם (נערך)
ניסיתי לשנות, לא עזר.

הפורמט בו נשמר הסרט הוא MOV. אנסה את התוכנה שלך, תודה.

 

 

 

אני אחפש בשירשור הזה, תודה.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?440339-%D7%9E%D7%94-%D7%97%D7%93%D7%A9-%D7%91%D7%AA%D7%97%D7%95%D7%9D-%D7%94-CAR-DVR-%D7%A0%D7%95%D7%A1%D7%A4%D7%94-%D7%94%D7%A9%D7%95%D7%95%D7%90%D7%AA-%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%A8%D7%9B%D7%91-DOD430-%D7%A0%D7%92%D7%93-SJ1000/page212

לגבי ההשתקפויות, תמשיך לקרוא עד עמוד 213.

עריכה אחרונה על ידי Car141

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...