קיבלתי לאחרונה את המצלמה DOD LS430W.
רכשתי את המצלמה הבאה מהאתר No-Risk.
מצלמה מצויינת,שווה את הכסף,אין מילים.
תמונות:
כרטיס זיכרון שרכשתי מהאתר הרשמי של המצלמה.
כרטיס זיכרון בגודל 64 ג'יגה בייט/CLASS 10
הכרטיס מצלם:
איכות 1080p מצלם 8 שעות ברציפות.
איכות 720p מצלם 15 שעות ברציפות.
תמונה לכרטיס הזיכרון:
תמונות למצלמה מאצלי:
*אני רכשתי את המצלמה מהאתר הישראלי No-Risk.
המצלמה הגיעה אחרי יומיים בלבד בדואר רשום.
* את כרטיס הזיכרון לא מצאתי למכירה בישראל,אף חנות לא מוכרת אותו.
אז רכשתי את כרטיס הזיכרון מהחברה הרשמית של המצלמה.
והכרטיס הגיע תוך 10 ימים.