Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

מזכיר לי קצת את המוכר ההוא עם טאבלט ב30$

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

חחח בידיוק חשבתי על זה!, וואוו זה היה ממיזמן לא?

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

כל מי שדרש זיכוי מאיביי קיבל כזה, כן.

 

.. ומטבע מטופש כלשהו בדואר במקום טאבלט.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
לאחרונה התחלתי להתעניין ברכישת SJ4000 כמצלמת אקסטרים וגם לשימוש כמצלמת רכב בנסיעות לחו"ל.

מצאתי את דף המכירה הבא: http://www.ebay.com/itm/SJ4000-Action-Sport-Camera-Waterproof-Full-12MP-HD-1080p-Waterproof-Free-Extra-/261542153754?roken=cUgayN

בו מוצעת המצלמה ב 35$ AU.

נכון שלמוכר יש רייטינג נמוך, אך כל התלונות על מוצרים שלא הגיעו ובמקרה כזה יש את ההגנה של איביי, כך שאיני מוטרד.

 

המחיר משמעותית נמוך ממחיר השוק (פחות מחצי) ולכן אני חושש שקיים כאן קאץ'.

עברתי על דף המכירה ולא מצאתי משהו המרמז על קומבינה מלבד המחיר הנמוך.

 

אשמח לשמוע את דעתכם.

 

אני מכיר את המפעל שמיצר את המצלמה ובקשר איתם , לא לקנות במחיר הזה כי לא תקבל כלום.

 

העלות של המצלמה היא 75$ בסין בשערי המפעל , כך שדילר צריך למכור אותה ב-EBAY לא פחות מ-100$.

 

יש בארץ את האחות SJ1000 במחיר של 330 ש"ח כולל עברית. זה אותה מצלמה , אותה חומרה רק עיצוב שונה (חיקוי של GOPRO ב-SJ4000)

 

קבל לינק לקנייה בארץ :

http://www.p1000.co.il/sales/saledetails.aspx?auid=7756225

 

מקווה שעזרתי

 

אילן

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

היי אילן

 

א. למיטב זיכרוני, קיים הבדל בחומרה בין ה SJ4000 ל SJ1000 וההבדל הוא לא רק המעטפת. אתה בטוח בדבריך כי הן זהות?

ב. תודה על ההצעה. אגב, כבר מספר לא מועט של פעמים אתה ממליץ על המכירה הזאת של ה SJ1000 באתר P1000, אם יש לך קשר למכירה הזאת, לדעתי מן הראוי שכגילוי נאות תציין זאת.

ג. המחיר שכתבת שגוי. ניתן לרכוש את המצלמה הזאת באיביי ממוכר אמין ללא ספק (טופ רייטד, אלפי מכירות ורייטינג שנושק ל 100%) בסביבות ה 75$ USD כולל משלוח ורווח של המוכר (שגם משלם על המשלוח, על עמלה לאיביי, לפייפאל וכניראה גם לספק שלו שקונה מהמפעל), כך שאין סיכוי שזה המחיר של המצלמה בשערי המפעל.

פורסם

אני בספק אם יש SJ4000 מקורי עם כל האביזרים ב75$

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

ראיתי את המודעה הזו, אבל אני עדיין בספק אם מוכר שבקושי מכר מצלמה אחת יכול להשיג אותה במחיר נמוך יותר מאשר חנויות גדולות שמכרו כמה אלפים.

בנוסף הלינקים שאחרי המצלמה הזו שעולים טיפה יותר רשום באדום שהם ללא קייס עמיד למים וחלקם ללא אביזזרים כלל- מה שמראה שבמחיר מתחת ל80$ למצלמה המקורית כולל האביזרים זה לא סביר- במיוחד באייבי ששם המוכרים משלמים עוד עמלה גם לאיביי.

 

בכל מיקרה אני לא הייתי מיסתכן ליקנות חתול בשק בשביל 5$-אם כל הכבוד להגנת אייבי, זה לא שווה את כאב הראש והמיילים במידה וזה מזוייף.

נ.ב: אל תיצחקו עלי- אבל היכן לכל ה** אני משנה את המטבע המוצג? הכל תמיד בשקלים וזה משגע אותי :-) (אין לי חשבון באייבי).

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
היי אילן

 

א. למיטב זיכרוני, קיים הבדל בחומרה בין ה SJ4000 ל SJ1000 וההבדל הוא לא רק המעטפת. אתה בטוח בדבריך כי הן זהות?

ב. תודה על ההצעה. אגב, כבר מספר לא מועט של פעמים אתה ממליץ על המכירה הזאת של ה SJ1000 באתר P1000, אם יש לך קשר למכירה הזאת, לדעתי מן הראוי שכגילוי נאות תציין זאת.

ג. המחיר שכתבת שגוי. ניתן לרכוש את המצלמה הזאת באיביי ממוכר אמין ללא ספק (טופ רייטד, אלפי מכירות ורייטינג שנושק ל 100%) בסביבות ה 75$ USD כולל משלוח ורווח של המוכר (שגם משלם על המשלוח, על עמלה לאיביי, לפייפאל וכניראה גם לספק שלו שקונה מהמפעל), כך שאין סיכוי שזה המחיר של המצלמה בשערי המפעל.

 

איזה חפרן, אבל איתגרתה אותי , אז בכיף, אני עונה .

 

א. אין הבדל, תשווה את המפרט. המעבד והעדשה זהות NTK96650.

ב. כן , חבר מהתחום. עוזרים אחד לשני אבל בחיים אני לא ימליץ על מוצר אם הוא לא שווה את מחירו. דרך אגב הוא מוכר במחיר הפסד. תוסיף משלוח, עמילות מכס, מכון תקנים,עמלה לP1000 ומע"מ. לכל חברי הפורום שלא תחשבו שגוזרים עליכם קופונים פה בארץ. הרבה יבואנים בגלל שוק חלש ממנים כל מצלמה מהכיס שלהם ולא רק בתחום הנ"ל.

ג. אני מראה לך הצעת מחיר :

sj4000.jpg

 

עכשיו תבין כמה אני כנה ואמיתי .

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

מישהו יכול להמליץ לי על מצלמת רכב טובה וקטנה? אני בכללי מעוניין להזמין את ה G1WH אבל היא גדולה, ואני צריך להחביא אותה מאחורי המראה המרכזית. התקציב הוא 1000 ש"ח (אפשר מאיבי)

 

ועוד שאלה, זה ניתן לחבר למצבר עוד שקע V12? כלומר שהמצלמה תהיה מחוברת למצבר, במקום שתתפוס לי את המקום של ה V12 ברכב.

פורסם

מצלמה לרכב Wi-Fi קדימה ואחורה BlackVue DR550GW-2CH נכנסה למלאי!

מחיר המצלמה 1899 ש"ח כולל משלוח מהיר.

מדובר על מותג קוריאני יוקרתי, למי שמחפש מצלמה ברמה גבוהה מאוד לשמשה קדמית ואחורית.

 

סרטון תדמית

 

לגבי כבל שמחבר בין 2 המצלמות (קדמית ואחורית) בערכה כבל של 6 מטר לרכב פרטי. ניתן לרכוש כבל של 10 ו-16 מטר עבור רכבים מסחריים/אוטובוסים.

פורסם
מצלמה לרכב Wi-Fi קדימה ואחורה BlackVue DR550GW-2CH נכנסה למלאי!

מחיר המצלמה 1899 ש"ח כולל משלוח מהיר.

מדובר על מותג קוריאני יוקרתי, למי שמחפש מצלמה ברמה גבוהה מאוד לשמשה קדמית ואחורית.

 

סרטון תדמית

 

לגבי כבל שמחבר בין 2 המצלמות (קדמית ואחורית) בערכה כבל של 6 מטר לרכב פרטי. ניתן לרכוש כבל של 10 ו-16 מטר עבור רכבים מסחריים/אוטובוסים.

 

 

חחח איזה סרטון פסיכי

פורסם
איזה חפרן, אבל איתגרתה אותי , אז בכיף, אני עונה .

 

א. אין הבדל, תשווה את המפרט. המעבד והעדשה זהות NTK96650.

ב. כן , חבר מהתחום. עוזרים אחד לשני אבל בחיים אני לא ימליץ על מוצר אם הוא לא שווה את מחירו. דרך אגב הוא מוכר במחיר הפסד. תוסיף משלוח, עמילות מכס, מכון תקנים,עמלה לP1000 ומע"מ. לכל חברי הפורום שלא תחשבו שגוזרים עליכם קופונים פה בארץ. הרבה יבואנים בגלל שוק חלש ממנים כל מצלמה מהכיס שלהם ולא רק בתחום הנ"ל.

ג. אני מראה לך הצעת מחיר :

[ATTACH=CONFIG]390724[/ATTACH]

 

עכשיו תבין כמה אני כנה ואמיתי .

ראשית, אם כבר מישהו חפרן פה בשירשור זה אתה שדוחף כל 3 הודעות את המצלמה שלך.

שנית, "אתגרת" רושמים בלי ה בסוף.

 

א. מסקירה קצרה, זווית הצילום שונה וכך גם הסוללה (SJ1000 קיבולת גדולה יותר). מהסירטונים ביוטיוב ניתן לראות יתרון באיכות לטובת ה SJ4000.

ב. מי שמוכר בהפסד שיפרוש, הוא לא בית תמחוי. עסק מטרתו להרוויח, אם אינו מרוויח עליו "לסגור את הבסטה".

ג. סחטיין על הכנות, אך מדובר בהצעה מעליבה בשבילך.

אפילו בבאנגוד בלי להתאמץ מצאתי קופון תוך 10 שניות שמביא את המחיר ליח' אחת ל 86$ כולל משלוח. במקרה שלך

להערכתי (כפי שנהוג אצל הסינים במכירות כאלו) מדובר במחיר לסטוק של 200 יח' שאתה אוסף מהם וכמו כן לא מקבלים פייפאל.

תוריד את מחיר המשלוח וגם את העמלה של פייפאל והגעת כניראה למחיר ליחידה אחת שהוא קרוב למחיר שאתה קיבלת

בקניית סטוק.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...