Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עדכון:

 

בשבוע שעבר (29/7) שלחתי בדואר אוויר עם מספר מעקב את המצלמה חזרה לכתובת שהמוכר (estore009) סיפק לי, עידכנתי אותם והם מייד שמו לשליחה מצלמה חדשה, ולמחרת קיבלתי מספר מעקב.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
עדכון:

 

בשבוע שעבר (29/7) שלחתי בדואר אוויר עם מספר מעקב את המצלמה חזרה לכתובת שהמוכר (estore009) סיפק לי, עידכנתי אותם והם מייד שמו לשליחה מצלמה חדשה, ולמחרת קיבלתי מספר מעקב.

ראיתי שהמוכר הנ"ל לא שולח לארץ, האם דיברתם איתו איכשהו כדי שישלח? אני מדבר על המוביוס.

Miata ND2

 

פורסם

אני לא מוצא את המוביוס אצלו בדף

 

והמשלוח היה חינם ולא הייתי צריך ליצור איתו קשר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
מישהו יכול להמליץ על כרטיס זיכרון 32 ג'יגה מהארץ ל G1WH שלא עושה בעיות מנסיון? ראיתי שהרבה מתלוננים שלא כל הכרטיסים עובדים טוב אז אם מישהו ימליץ על כרטיס שהוא עובד איתו זה יהיה נהדר.

 

מישהו?

פורסם

מישהו שתיעד תאונת שרשרת בנתיבי איילון בגלל אי שמירת מרחק. 4.8.2014

[video=youtube;Y-qQQkfBzF8]

איזה איכות גרועה, הבחור פה חייב להחליף מצלמה.

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם

עזרתכם:

רכשתי מטען של גריפין שמתחבר לשקע המצת, ויש לו יציאה ל- USB כפולה.

התכנון היה ליעד אחד להטענת המצלמה, והשני להטענת האייפון.

מסתבר שה-g1wh מגיע עם usb שקצה אחד שלו מתחבר למצלמה, והקצה השני ישירות למצת ותופס את המקום.

לקח לי המון (!!!) זמן למצוא כבל usb ל- mini usb באורך 3 מטר בארץ, כדי שאוכל להריץ אותו ולהסליק את החיווט עד שקע המצת עם פיצול ה-usb.

לבסוף רכשתי כבל מתאים של חברת hema, עניין של חמישים שקלים דרך olsale.

לצערי, כרגע ניסיתי להתקין שוב את המצלמה, ומסתבר שהכבל עבה מידי כדי להשחיל אותו בקורה שצמודה לשמשה.

 

אז! השאלה היא כזאת, האם להזמין כבל usb שלושה מטרים מאיביי, ו"להמר" שהכבל עצמו יהיה דק מספיק כדי שאוכל להסליק אותו בקורות?

או שפשוט אקנה משהו בסגנון הבא - http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=dvr+usb++lighter+adapter&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR3.TRC1.A0.H0.Xusb+splitter+cigarette&_nkw=usb+splitter+cigarette&_sacat=0

האם מוצרים מהסוג הזה אמינים? יש משהו שעליי לדעת לגבי המתח? מישהו רכש אחד מהמוצרים הנ"ל ויכול להעיד על אמינות? (מזכיר שרוצה להטעין בנוסף את האייפון).

תודה רבה לעונים!

"יאללה בירי".

פורסם

תהרוג אותי לא הצלחתי למצוא כבל MINI ארוך כמו שצירפת, רק מיקרו.

(אפשר להוסיף מתאם קצר אבל זה סתם מכוער)

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
שאלה, כולם ממליצים על כרטיס 32 קלאס 10 ל G1Wh

יחד עם זאת הרבה מדווחים שהוידאו נעצר אחרי 44 דקות (מגבלה של FAT32)

 

האם יש אפשרות לפרמט את הכרטיס ל NTFS ושהמצלמה תדע להתמודד איתו ?

אם לא, למה בעצם לקנות כרטיס של 32 ג'יגה אם 4 ג'יגה זה המקסימום?

 

(או שבכלל אנשים אוהבים לצלם כמה סרטונים על אותו כרטיס שזה גם מובן)

 

 

גם אצלי זה הבעיה לא יודע מה לעשות

פורסם
גם אצלי זה הבעיה לא יודע מה לעשות

 

.....

 

שאלה, כולם ממליצים על כרטיס 32 קלאס 10 ל G1Wh

יחד עם זאת הרבה מדווחים שהוידאו נעצר אחרי 44 דקות (מגבלה של FAT32)

 

האם יש אפשרות לפרמט את הכרטיס ל NTFS ושהמצלמה תדע להתמודד איתו ?

אם לא, למה בעצם לקנות כרטיס של 32 ג'יגה אם 4 ג'יגה זה המקסימום?

 

(או שבכלל אנשים אוהבים לצלם כמה סרטונים על אותו כרטיס שזה גם מובן)

 

המצלמה לא תדע לעבוד עם כרטיס שמפורמט לNTFS.

יש במצלמה אופציה שנקראת LOOP RECORDER, אתה יכול לבחור מה יהיה האורך של כל סרטון 1, 3, 5 דקות, ככה כל קובץ שוקל כמה מאות MB.

 

כפי שאמר car141, מצלמים בלופ רקורדינג.

זוהי מצלמת רכב ולא מצלמת וידאו ולכן אני לא רואה כל סיבה לצלם קטעים של עשרות דקות.

גם כשהמצלמה מצלמת בלופ היא עושה זאת באופן רציף ואפילו מכנסה לכל קטע חלק קטן מהקטע הקודם.

פורסם (נערך)
או שפשוט אקנה משהו בסגנון הבא - http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=dvr+usb++lighter+adapter&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR3.TRC1.A0.H0.Xusb+splitter+cigarette&_nkw=usb+splitter+cigarette&_sacat=0

האם מוצרים מהסוג הזה אמינים? יש משהו שעליי לדעת לגבי המתח? מישהו רכש אחד מהמוצרים הנ"ל ויכול להעיד על אמינות? (מזכיר שרוצה להטעין בנוסף את האייפון).

תודה רבה לעונים!

אני משתמש במפצל כזה כבר כשנתיים (נרכש מאיביי בכמה שקלים).

פעם אחת בגלל שמשכו אותו הייתי צריך לפרק אותו כדי להחזיר את הכבל בפנים למקום - מעבר לזה הוא עובד מצויין לאורך כל התקופה.

 

אם אין לך רצון לחכות, נדמה לי שזה נמכר באוטו דיפו סביב ה 25 ש"ח (אם אני זוכר נכון).

עריכה אחרונה על ידי m1011409
פורסם

הבעיה היא להשחיל את הכבל בחיבור שבין ריפוד הגג לחלק העליון של השמשה (מעל המראה), ולהריץ אותו עד הקורה.

הכבל פשוט לא נכנס שם, לקורה הימנית/שמאלית הוא נכנס בקלות.

"יאללה בירי".

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...