Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תפעיל screen saver זה מכבה מסך בזמן צילום

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי חברים,

תגידו, מה דעתכם על המצלמה הזאת?:

http://www.ebay.com/itm/New-1-5-Full-HD-1080P-Car-DVR-Vehicle-Camera-Video-Recorder-Dash-Cam-G-sensor-/121402007359?pt=US_Surveillance_Digital_Video_Recorders_Cards&hash=item1c441f9f3f

 

אשמח לשמוע את דעתכם על המצלמה הספיציפית הזאת.

כמו כן, אשמח לדעת אם יש משהו עדיף ממנה עד 100 ש"ח.

 

תודה

פורסם

תשקיע עוד כמה גרושים ותזמין לך G1W/G1W-H, כל דבר פחות מזה לא שווה את הכסף שלך.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

אהלן, שאלה לי אליכם למנוסי מצלמות הרכב.

איך המצלמה הזאת: http://ksp.co.il/?uin=22771 ?

קיבלתי אותה במתנה ורציתי לדעת האם היא נחשבת מצלמה טובה.

הדבר היחידי שמבאס אותי מניסיון לראשונה במצלמת רכב, שבמידה ואני רוצה להסריט על איכות 720p/1080p אז כל קובץ שוקל הרבה מאוד

ומצריך מעבר של חלק מהסרטונים בכל יום למחשב ומחיקתם.

האם יש דרך נוספת כלשהי להעביר את הסרטונים דרך הכרטיס זכרון אולי? כי בכל פעם אני מוציא את המצלמה מהרכב ומחבר עם ה USB ומרוקן.

תודה רבה לעונים :)

עריכה אחרונה על ידי Spo1zZeNN

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם

אני יודע אני משתמש בזה. פשוט כשהוא מקליט על 720p אז כל קובץ של 3 דקות שוקל בסביבות ה 400MB, ויש לי כרטיס של 8GB

אז ככה שתוך הקלטה של שעה הוא מתמלא. מבין?

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם

סבבה, בשביל מה אתה צריך לרוקן כרטיס שלם כל יום? יש כל כך הרבה תאונות/עבירות באזור שלך?

 

כל מי שמצלם ב1080P "סובל" מבעיה כמו שלך, קבצים של 3 דקות שוקלים מאות MB, אין מה לעשות עם זה, תקנה כרטיס יותר גדול (32GBׂ) אם ברצונך לשמור כל סרט וסרט.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

התייעצות בנוגע למצלמה לרכב אם אפשר = ]

 

מבין ה-3 האלו,איזה מצלמה הכי מומלצת ומאיזה כדאי להתרחק?

 

http://ksp.co.il/?uin=22543

http://ksp.co.il/?uin=20546

http://www.wallashops.co.il/%D7%9E%D7%A6%D7%9C%D7%9E%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9E%D7%A7%D7%A6%D7%95%D7%A2%D7%99%D7%AA-FULL-HD-%D7%9B%D7%95%D7%9C%D7%9C-%D7%A6%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%9D-%D7%9C%D7%99%D7%9C%D7%94/piSTcdv1080?sct=r%3d8%26q%3d%d7%9e%d7%a6%d7%9c%d7%9e%d7%94+%d7%9c%d7%a8%d7%9b%d7%91%26ct%3dc%26url%3dhttp%253a%252f%252fwww.wallashops.co.il%252fa53%252fpi-STcdv1080.aspx

 

אשמח לקבל המלצות לעוד מצלמות בטווח מחירים הזה...

 

או שפשוט כדאי להשתמש באפליקציה שיש בפלאפון כרגע? (Caroo pro)

 

תודה :)

בית"ר נורדיה ירושלים !

פורסם
[..]

 

עזוב שטויות, תזמין G1W/G1W-H.

 

כ₪150 כולל משלוח ויש לך את המצלמה שנותנת הכי הרבה תמורה לכסף.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אני יודע אני משתמש בזה. פשוט כשהוא מקליט על 720p אז כל קובץ של 3 דקות שוקל בסביבות ה 400MB, ויש לי כרטיס של 8GB

אז ככה שתוך הקלטה של שעה הוא מתמלא. מבין?

מבין יופי, רק אם אתה הבנת את מה שאני כתבתי, מדוע אתה מרוקן את הכרטיס ידנית בסוף כל יום?

ידוע שבמצלמה שמצלמת ב FULL HD יוצאים סירטונים כבדים שתופסים שטח רב בכרטיס, אך בדיוק בשביל זה

קיים ה LOOP RECORDING. כך אתה שומר רק מה שאתה צריך והשאר "נגרס" על ידי סירטונים חדשים יותר.

 

אם אתה מתעקש לשמור את כל סרטוני הנסיעות שלך, בחר באחת או בשתי האפשרויות הבאות:

1. רכוש כרטיס זיכרון בעל נפח גדול יותר (32 GB למשל).

2. הקטן את רזולוציית הצילום ל 720P.

פורסם
מבין יופי, רק אם אתה הבנת את מה שאני כתבתי, מדוע אתה מרוקן את הכרטיס ידנית בסוף כל יום?

ידוע שבמצלמה שמצלמת ב FULL HD יוצאים סירטונים כבדים שתופסים שטח רב בכרטיס, אך בדיוק בשביל זה

קיים ה LOOP RECORDING. כך אתה שומר רק מה שאתה צריך והשאר "נגרס" על ידי סירטונים חדשים יותר.

 

אם אתה מתעקש לשמור את כל סרטוני הנסיעות שלך, בחר באחת או בשתי האפשרויות הבאות:

1. רכוש כרטיס זיכרון בעל נפח גדול יותר (32 GB למשל).

2. הקטן את רזולוציית הצילום ל 720P.

 

הבנתי אותך, תודה רבה על ההסבר! חזק ואמץ ;)

 

ד"א, הזמנתי כבר כרטיס 32GB השבוע מאיביי, צריך להגיע לי בע"ה :D

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם

לכל בעלי הG1WH, אני רוצה להזמין כרטיס זיכרון של 32 ג'יגה מאיביי, לאחר שהכרטיס של סאנדיסק שיש לי כנראה לא מתאים למצלמה.

 

למישהו יש את המצלמה הנ"ל, ומשתמש בה עם כרטיס 32 ג'יגה? יש למישהו המלצה לכרטיס מסוים?

 

תודה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

אין שום בעיה עם כרטיס 32GB של סנדיסק עם הG1WH כל עוד אתה משדרג את הקושחה שלו לשל GT300W שמשפר עוד יותר את האיכות.

כל העניין לוקח 10 שניות-רק לשים את הקובץ בכרטיס הזיכרון-להכניס למצלמה ולחבר לחשמל שידלק ויתחיל בעידכון, לאחר כ20 שניות המצלמה תידלק עם הקושחה המשודרגת ומפרמטים את הזיכרון בשביל שהקובץ עידכון ימחק ולא ינסה לעדכן בכל הדלקה.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם

אני חוזר על זה שוב - אני משתמש ב G1WH עם הקושחה המקורית בכרטיס סאנדיסק 32GB קלאס 10 ללא כל

בעיה. לכן, לפני שמישהו רץ להחליף קושחה רק בגלל זה, כדאי קודם לנסות ולראות אולי לא תצוץ בכלל בעיה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...