Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

היי, בעיה מוזרה שהתחילה לאחרונה במצלמה שלי DVR-037, בכל התנעה של הרכב המצלמה מאפסת את התאריך ואת השעה ל01/01/2010, מה שגורם כמובן לבלבול בסרטים ומחיקת סרטים רלוונטים.

ניסיתי לאפס את ההגדרות לברירת מחדל, הדבר לא הועיל.

מישהו מודע לתקלה? יכול לעזור?

פורסם

כנראה התקלקלה הסוללה ואין מספיק מתח כדי לשמור הגדרות בין התנעות.

 

מה לעשות? או תמצא דרך להחליף סוללה או תחליף מצלמה

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

אז אחרי שה DVR207 שלי החליטה למות חיפשתי משהו תחליפי ומצאתי את זאתי:http://www.ebay.com/itm/B40-A118-Novatek-96650-AR0330-6G-170-Lens-H-264-1080P-Mini-Car-Dash-Camera-DVR-/281365383644?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4182af09dc

 

המלצות עלייה ניתן לקרוא כאן:http://dashcamtalk.com/b40-a118/

 

בינתיים נראה שהיא עושה את העבודה שלה , וממש לא ניתן לראות אותה מבחוץ שזה דבר טוב

איכות צילום..אני אעלה בהמשך למעוניינים

פורסם

electro78

אם תוכל להעלות סקירה שלך למצלמה , אני אשמח

אני מתעניין בכזו

תודה

"החיים קשים. הם קשים יותר אם אתה טיפש"

פורסם
electro78

אם תוכל להעלות סקירה שלך למצלמה , אני אשמח

אני מתעניין בכזו

תודה

 

סקירה בעניין המצלמה...קצת בעייה

יש לי אותה 4 ימים

אבל בינתיים נראה שעושה את העבודה , האשה נכנסה לרכב ואפילו לא ראתה אותה עד שאמרתי לה שיש מצלמה ואמרה שזה ממש טוב שלא ממש רואים אותה.

קטנה מאוד , הפלוס המאוד גדול שלה זה שהיא מוצמדת לשמשה עם מדבקה של 3M ולא תושבת עם וואקום . לצערנו התושבות הללו מתייבשות בחום בארץ ולא ממש מחזיקות מעמד.

האיכות צילום שלה ממש מעולה אבל עוד לא בדקתי סרטוני לילה שלה

אמינות...זה הזמן יגיד אבל האתר אומר שהיא שידרוג של מצלמה טובה אז בטח שיפרו.

מה שכן אהבתי במצלמה...זווית צילום ממש אבל ממש רחבה.

ברגע שהדבקת , אתה יכול לכוון את העדשה עם הכפתורים בצדדים לפי הנוחות שלך ולא נראה שיש קפיצות או רעשי תושבת בצילומים.

בינתיים מרוצה מאוד.

פורסם

אין מצב ש16GB מספיקים ל4 שעות צילום ב1080P, כמה MB שוקלת דקת צילום?

 

כמה עלתה לך המצלמה? הזמנתי אחת כזאת מFOXOFFER ב62.99$, נראית מצלמה מאוד דיסקרטית ויש לה מסך שזה הכי חשוב.

פורסם

הבטחתי שאספר את הסיפור שלי עם דפוקטוב לאחר שאקבל את המצלמה החילופית, אז אתמול היא הגיעה והנה הסיפור. כמובן שמדובר בG1WH.

 

כאשר קיבלתי את המצלמה הראשונה, כמובן שהתחלתי לבדוק אותה בתוך הבית. צילמתי מספר סרטונים, בכל מיני הגדרות, על מנת לראות מה הכי טוב.

חוץ מזה שגיליתי כל מיני דברים מעניינים (כמו למשל שצילום ב60 הרץ מעלים את ההבהוב של נורות לד), גיליתי גם שהסאונד בוידאו אמנם מוקלט יחד עם הוידאו, אבל עם צפצוף מעצבן. חשבתי שזה קשור למטען, אז הקלטתי עוד סרטון כשהמצלמה מנותקת מהטמען, הצפצוף עדיין היה שם.

לא זוכר מי, אבל מישהו פה המליץ לי לנסות להקליט סרטון כאשר המיקרופון של המצלמה מנוטרל. אכן, כאשר המיקרופון נוטרל, לא הוקלט שום סאונד, אבל גם הצפצוף נעלם. המסקנה ברורה - המיקרופון תקול.

שלחתי מייל לדפוקטוב, הסברתי להם את מהות התקלה, וביקשתי שיטפלו בזה. ציפיתי לקבל תשובה של "תחזיר לנו את המצלמה ונשלח לך חדשה" אבל קיבלתי תגובה אחרת, האמת די מתבקשת - הם ביקשו וידאו שממחיש את הבעיה. באותו הרגע נשלח להם וידאו עם הצפצוף המעצבן.

שוב חזרתי לצפות לאותה תשובה, אבל הפעם נדהמתי, ולא לטובה. הם הציעו לי קופון של 6 דולר לרכישה הבאה שלי באתר. הייתי בהלם.

שלחתי להם מייל בחזרה, שאומר בצורה די ברורה שאני לא מוכן לזה, והאופציה היחידה שאני מוכן לקבל זה שישלחו לי מצלמה חדשה.

כתבתי להם שאני מוכן לבדוק כמה עולה לי לשלוח את המצלמה חזרה אליהם, ושהם ישלחו לי מצלמה חדשה בחזרה, יחד עם קוד לקופון בשווי עלות המשלוח שלי אליהם. כמובן שההיגיון שלי מאחורי זה, וזה גם מה שכתבתי להם, הוא שזה לא הגיוני שאני צריך להזמין עוד ועוד מצלמות עד שמתישהו אקבל מצלמה תקינה.

אני שילמתי על מצלמה תקינה ואני צריך לקבל מצלמה תקינה. פייר לא?

בסופו של דבר הם הסכימו לשלוח לי מצלמה נוספת, אפילו בלי שאצטרך להחזיר את התקולה.

 

אז כמו שאמרתי, אתמול קיבלתי את המצלמה החדשה, כמובן ללא אריזה ואביזרים נוספים, אבל זה לא שאני צריך אותם, והאמת שבדיוק לזה ציפיתי.

המצלמה החדשה עם אותה גרסה, אבל יש דבר אחד יותר טוב מהקודמת (מלבד העובדה שאין צפצוף בהקלטה) - המצלמה מקבלת את הכרטיס זיכרון 32 ג'יגה שלי, אותו אחד שלא עבד במצלמה הראשונה. אז 2 דברים טובים יצאו מזה.

במצלמה החדשה יש איזה בעיה קטנה עם התושבת של הכרטיס זיכרון, הקפיץ כנראה לא כזה משהו, והכרטיס לא תמיד נתפס כמו שצריך, אבל 2-3 נסיונות והוא נתפס כמו שצריך. בהתחשב בעובדה שהכרטיס לא אמור לצאת מהמצלמה בכלל אלא חס וחלילה כשקורה משהו, זה לא כ-ז-ה מפריע לי. העיקר שאין צפצוף ואפילו הכרטיס זיכרון עובד.

 

אז בעצם כרגע שילמתי על מצלמה אחת, קיבלתי שתיים, אחת עם בעיה קטנה, ואין לי מושג מה לעשות איתה.

עד שאחליט מה לעשות איתה, אשתמש בה לניסויים. אני הולך לעדכן את הגרסה של הG1WH לגרסה החדשה ביותר שאני מכיר, 2014.0504, ואת השנייה אני הולך לעדכן ל-DOD LS388. אני אתקין את שתיהן ברכב ואבצע מספר נסיעות, ואני חושב שכאשר שתי המצלמות מקליטות במקביל, נוכל לראות באמת את ההבדלים בין הקושחות.

בהקשר הזה, אם למישהו יש קישורים לגרסאות הנ"ל או מקום מסוים באופן כללי שמספק קישורים כאלה, אשמח לשמוע על זה.

 

תודה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
אין מצב ש16GB מספיקים ל4 שעות צילום ב1080P, כמה MB שוקלת דקת צילום?

 

כמה עלתה לך המצלמה? הזמנתי אחת כזאת מFOXOFFER ב62.99$, נראית מצלמה מאוד דיסקרטית ויש לה מסך שזה הכי חשוב.

 

מספיק ל 4 שעות

5 דקות זה 280 מגה אז תעשה חשבון

יוצא לי 58 קבצים של 280 מגה.

מצב הלילה שלה סביר +- . צריך לקחת בחשבון שאין לה אינפרא אז היא עובדת לפי כמות האור שיש מבחוץ.

 

אני מקווה שהאתר ייתן בהמשך לעלות ל 1080P אבל זה צילום דוגמא

פורסם
מספיק ל 4 שעות

5 דקות זה 280 מגה אז תעשה חשבון

יוצא לי 58 קבצים של 280 מגה.

מצב הלילה שלה סביר +- . צריך לקחת בחשבון שאין לה אינפרא אז היא עובדת לפי כמות האור שיש מבחוץ.

 

אני מקווה שהאתר ייתן בהמשך לעלות ל 1080P אבל זה צילום דוגמא

 

תמונה חדה מאוד. גם אני הזמנתי את אותה מצלמה וממתין לה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...