Jump to content

MDAman

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של MDAman

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אז מה המצלמה המשתלמת ביותר כיום? האם MOBIUS עדיין מנצחת ביחס עלות תועלת ו/או בגזרת המחירים של 70$~?
  2. בתור מתנדב במד"א כבר זמן יחסית גדול ובתור אחד שהיה באמבולנס שעבר באור אדום,עקף פקק וכד' ואז "פתאום" כיבה את האורות והסירנות אתה חייב להבין שהגישה שלך מאוד לא נכונה ואתה ממש לא יכול לדעת למה אותו נהג אמבולנס כיבה את הסירנה. קודם כל תבין איך עובדות בכללי נסיעות חירום במד"א: 1. יש קריאה למס' האמבולנס והנהג שעובד עליו יוצא ועולה מול המוקד במכשיר הקשר. 2. במוקד מוסרים לנהג את פרטי המקרה ואומרים לו אם הנסיעה היא דחופה או רגילה. - המוקד קובע האם הנסיעה אל החולה/נפגע היא דחופה או רגילה - לא הנהג. - הנהג קובע האם הפינוי לביה"ח יהיה בנסיעה דחופה או רגילה וזאת בהתאם למצבו של החולה. אז מה היה יכול לקרות? המוקד ביטל את הנסיעה עקב בקשה של המודיע,הגעת כונן שביטל נט"ן,אמבולנס אחר שכבר מפנה וכד' הנהג פינה חולה/נפגע במצב לא יציב אך מצבם יתייצב במהלך הנסיעה ולא היה צורך יותר בנסיעה דחופה יתרה מכך, על כלל האמבולנסים מותקנים חיישנים אשר מתעדים כל שימוש באורות האדומים ובסירנה וכל אי התאמה בין הוראות המוקד (שגם הן מוקלטות) לפעולות בשטח נבדקת ונגד אותו נהג בסופו של דבר יינקטו הליכים משמעתיים עד להדחה שלו ממד"א ושלילת הרשיון שלו לנהיגה ברכב חירום. אז גם אם זה נראה לכם שהנהג עושה זאת סתם כדי לעבור ברמזור אדום - זה ממש לא המקרה וזה גם לא עניינכם. רואים אמבולנס עם אורות? פנו לו את הדרך! אם הוא מפעיל סירנות וצופר אוויר אז בכלל. יש מקרים שבהם כל דקה מורידה את סיכויי ההישרדות של החולה בכ-10%! עיכבתם אמבלונס ל-10 שניות? ישנם פחות סיכויים שיוחזר למחוסר הכרה דופק,שהבן אדם שעבר הרגע אירוע מוחי ישוב לתפקד באופן מלא או שהבן אדם שעבר אירוע לבבי יחיה 5 שנים לאחריו ללא אירוע לבבי נוסף. ראיתם אמבולנס בנסיעת חירום? פנו את הדרך. -- אני יודע שעבר כבר זמן רב (יחסית) מהתגובה האחרונה אך הנושא חשוב ועדיין אקטואלי וחשוב שאנשים יבינו את זה. סליחה על ההקפצה.
×
×
  • תוכן חדש...