Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
באיזו תוכנה אתם משתמשים לערוך את הסרטונים שאתם מצלמים? הלופ המינימלי במצלמה הוא 3 דק' וזה יותר מדי עבור "אקשן" באורך 10 שניות.

 

עורךהסרטים של חלונות מספק אפשרויות עריכה מעל ומעבר.

פורסם

שלום לכולם,

לפני כחודש קיבלתי את מצלמת ה G1WH - סך הכל מאוד מרוצה מהאיכות הצילום איך יחד עם זאת קיימים מספר תקלות שדי מעצבנות אותי:

1. עד עכשיו הייתי משתמש עם המצלמה עם כבל טעינה של הרכב, אחרי שניתקתי את הכבל ראיתי שהסוללה אינה מחזיקה יותר מ2 דקות שימוש רצוף ולפעמים אפילו פחות.

2. היום התחילה הבעיה שהמצלמה כבר לא זוכרת אוטומטית את התאריך ושעה וכל פעם שמפעילים אותם נדרש להזין את הנתונים הנ"ל מחדש.

3. בהתחברות לכבל טעינה למצת המצלמה כבר לא מפעילה את עצמה אוטומטית וצריך להדליק אותה.

 

במידה ולמישהו קרה מקרה דומה או למישהו יש פתרונות אשמח לעזרה.

תודה,

תומר

פורסם
למישהו יש רעיון למחזיק של

G1WH ?



קניתי את המחזיק למראה , אך הוא לא מתאים לפיאט פונטו גרנדה

והמחזיק לשמשה נחלש לאחר חודשיים של שימוש

 

 

 

תחזיק את המצלמה צמוד למראה (באם אתה משתמש בפנורמית).

פורסם

עדכון לגבי רעש חזק לבן ב G1W-H שלי.

הרעש ככל הנראה נובע או מהסלולרי או מהרדיו מכיוון שראיתי את הסרטונים האחרונים והם נקיים לגמרי.

 

ד.א. למי שתוהה מדוע חייב פילטר ולא רק צריך פילטר פולארי, תסתכלו על הפוקוס ללא פילטר.

ללא פילטר הפוקוס הוא על ההשתקפות (כלומר על החלון). עם פילטר, הפוקוס הוא על מה שמלפני הרכב.

פורסם
שלום לכולם,

לפני כחודש קיבלתי את מצלמת ה G1WH - סך הכל מאוד מרוצה מהאיכות הצילום איך יחד עם זאת קיימים מספר תקלות שדי מעצבנות אותי:

1. עד עכשיו הייתי משתמש עם המצלמה עם כבל טעינה של הרכב, אחרי שניתקתי את הכבל ראיתי שהסוללה אינה מחזיקה יותר מ2 דקות שימוש רצוף ולפעמים אפילו פחות.

2. היום התחילה הבעיה שהמצלמה כבר לא זוכרת אוטומטית את התאריך ושעה וכל פעם שמפעילים אותם נדרש להזין את הנתונים הנ"ל מחדש.

3. בהתחברות לכבל טעינה למצת המצלמה כבר לא מפעילה את עצמה אוטומטית וצריך להדליק אותה.

 

במידה ולמישהו קרה מקרה דומה או למישהו יש פתרונות אשמח לעזרה.

תודה,

תומר

 

היי תומר

 

אני התראתי על הבעיות האלה פעמים רבות, זה קורה בכל המצלמות שמצוידות בסוללת ליתיום (גם במותגים עם סוללות ליתיום) , החום הורג את הסוללה ומקצר את חייה.

לצערי לא נשאר לך הרבה מה לעשות , ניתן להחליף סוללה פנימית מה שיעזור לך במיידי , אבל היחשפות שוב לחום תקצר את חייה.

 

זו הסיבה שבמצלמות של VICOVATION אין סוללות , יש קבל "על' ' על תקן סוללה שתפקידו :

1. לסיים הקלטה בתוך 3 שניות מרגע סגירת מתג הצתה.

2. לשמר זיכרון תאריך ושעה למשך שלושה שבועות ללא חיבור מתח.

 

 

הייתי מייעץ לך לבטל כלל את חותמת התאריך והשעה על גבי הוידאו , אבל המצלמה בברירת מחדל שלה כן מטביעה תאריך ושעה .

 

לסיכום : ניתן רק להחליף לסוללה טרייה יותר.

 

שיהיה יום טוב לכולנו בימים מצערים כאלה , אין חשק לכלום ,מחוברים רק לחדשות ותפילה לשלום כל חיילי צה"ל.

מצלמות דשבורד איכותיות לרכב

פורסם (נערך)

כבדרך אגב גם לG1W יש גרסה שמבוססת על קבל שנקראת G1W-C, היא עולה כ₪220 אחרי משלוח.

 

[ATTACH=CONFIG]389467[/ATTACH]

עריכה אחרונה על ידי NINJMNKY

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם (נערך)

מצורפים 2 סרטונים שנעשו בו זמנית, DOD430 ו SJ1000

כחלק מההשוואה שעשיתי.

DOD ראשון למעלה.

תהנו

 

 

עריכה אחרונה על ידי ceyal
פורסם

היי, בשעה טובה התחדשתי במצלמה חדשה ברכב בזכות המבצע של נו-ריסק. לטובת כולם, החלטתי לכתוב המלצה המתארת את ההתרשמות שלי מהמצלמה.

אז ככה, רכשתי את המצלמה הבאה: DOD LS430W.

עד עכשיו מאוד מתרשם, יש למצלמה gps מובנה ככה שאפשר לדעת לאחר שמסתכלים

בצילום איפה האירוע התרחש. יש איכות צילום מצויינת של full hd שזה כמובן יתרון

גדול.

בנוסף, מסך המצלמה הוא רחב יחסית אם אני לא טועה 2.7 אינץ והזווית צילום

מתכווננת עד 140 מעלות. יש גם מד מהירות אוטומטי שמזהה את המהירות בה נוסעים

(ממש מגניב). כמובן שיש יתרונות נוספים שיש ברוב המצלמות המובילות בתחום שזה

הגנה על הצילומים בסיסמא, הקלטה בעת זיהוי תנועה, בקרת תאורה ועוד.

 

סה״כ אני מאוד מרוצה, והמצלמה עזרה לי כבר כמה פעמים.

 

אם למישהו יש שאלות אשמח לעזור,

ערן.

וידאו על המצלמה:

פורסם

ביום שישי האחרון חיברתי את המוביוס למחשב וראיתי שיש עדכון לגרסא 1.20. עדכנתי.

מישהו עדכן ויודע לאיזה שינויים עלי לצפות? מה הגרסא המומלצת ביותר?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...