Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
הwifi למיטב ידיעתי נותן לך אופציה להתחבר מהנייד להעביר תמונות ולהשתמש בו כשלט בדומה לגופרו.

אם אתה מחפש מצלמה "עמידה" עם איכות תמונה בדוק את סידרת הts של לומיקס.

מצלמה קטנה וקשוחה שמצלמת נהדר ולא מעוותת פיש איי.

נחמד. השאלה כמה זה יפגע בביצועי הבטריה (אם או בלי WIFI דלוק).

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

יש היום מבצע באוטודיפו על מצלמה לרכב של TEAC,דגם TE-2700..

למישהו יש המלצה על המצלמה? שווה 200 שקל? (במקום 250),איכותית? גם בלילה או שכבר עדיף לצלם באופן זמני עם הפלאפון ולהזמין מאיביי SJ4000? (לא WIFI)

 

תודה.

בית"ר נורדיה ירושלים !

פורסם
לינק לקובץ המכיל את כל הקושחות הידועות נכון להיום.

כאן יש קצת מידע על הקושחות תחת הכותרת "Latest Firmware", לא כל כך מעניין אבל אם תרצה.

 

את הקובץ פותחים עם ומוציאים את הקבצים למקום כלשהו במחשב.

מחברים את המצלמה למחשב, מעתיקים את קובץ הקושחה שרוצים לתיקייה של המצלמה (שזה בעצם הכרטיס זיכרון) ומשנים לו את השם ל-"FWDM800H" (בלי גרשיים).

מנתקים את המצלמה מהמחשב ומדליקים אותה, המסך אמור להישאר כבוי אבל המנורה אמורה להידלק.

כשהמנורה נכבית יש לחבר את המצלמה חזרה למחשב ולמחוק את הקובץ (אחרת כל הדלקה אתה בעצם צורב קושחה מחדש) ואז לנתק מהמחשב ולהדליק את המצלמה.

 

למי שיש קורא כרטיסי זיכרון יכול להכניס את הכרטיס ישירות לקורא במקום להשתמש במצלמה כקורא (יותר נוח).

 

אישית בדקתי את הקושחות הבאות:

G1WH 2014.0108 שבאה עם המכשיר

Shadow Seezeus GT300W

DOD LS300W

DOD LS388W

Carscam WDR650

 

נראה שה-LS388W נותנת תוצאות הכי טובות.

 

תודה רבה !

פורסם
מן הסתם יצרוך יותר סוללה אבל אתה לא צריך את הוויפי פעיל כל הזמן.

 

התכוונתי עם WIFI כבוי.

יכול להיות שתוספת האופציה תפגע בכללי בצריכת האנרגיה של המצלמה.

אבל רק הזמן יתן תשובה :)

 

אגב,

אף פעם לא הבנתי - איך מצלמים סלפי עם המוטות האלו?! זה כולה מוט טיפש שמרחיק ממך את המצלמה. איך אתה לוחץ לצלם?

פורסם

SJ4000 WIFI מ BANGGOOD מזוייף או לא? לפי FOXOFFER (המחיר שם גדול ב 15 דולר) מצלמה שלא רשום עליה את שם הדגם מזוייפת, אבל ב BANGGOOD יש דיון ענק שם ב"פורום" עם ההנהלה שחוזרת ואומרת שלא מדובר בזיוף.

מישהו הזמין או יודע שזה המקורי?

Miata ND2

 

פורסם

אני מעוניין לרכוש מצלמת דרך לרכב מאיביי בערך בתקציב של 100-200 ש"ח.

האם אפשר למצוא מצלמה סבירה במחיר הזה?

עדיף מצלמה שמגיעה עם סוללה או שמתחברת למצת ברכב?

 

אשמח להמלצה למצלמה (EBAY).

 

תודה מראש.

פורסם
קניתי

G1W-C ויש לי איתה בעיה, הסרטון האחרון לפני הכיבוי תמיד יוצא דפוק.



היה לי כרטיס class-4, חשבתי שהוא עושה את הבעיה, אז החלפתי בכרטיס sandisk extreme 32GB שנותן 40mb/s בכתיבה.

זה עדיין לא עוזר, גם הורדתי את הגודל של הקטעים ל-2 דקות והנמכתי רזולוציה ל-720 30 תמונות לשניה וזה גם לא עוזר.

 

נראה שהקבל עובד איזה פרק זמן לפני המצלמה נכבית אבל לא מספיק. הוא גם שומר את השעה ואת כל ההגדרות בסדר אם אני לא משתמש במצלמה מספר ימים.



האם צריבת firmware תעזור, והאם אפשר לצרוב את אלו שנועדו ל-G1WH?

 

 

מוזר אני גם הg1wc וקראתי באינטרנט על התלונות לגבי הסרט האחרון שנדפק. אצלי זה תקין. מאיפה קנית? ואיזה גירסת תוכנה יש לך?

פורסם

יש לי גירסה 2013.1126.16.

יכול להיות שזה קשור לגירסה או לכרטיס זכרון, אבל ניסיתי גם aData וגם סנדיסק.

בסוף אחרי כמה ניסיונות גילתי טריק ובעצם הסרטון לא נהרס ואפשר לשחזר אותו, כדי לתקן את הסרטון מספיק לדפדף בסירטונים שנהרסו במצלמה אפילו בלי לעשות play. אחרי שמדפדפים כל הסרטונים שנדפקו, המצלמה מתקנת אותם ואפשר לראות אותם.

מקסימום עוצרים את ההקלטה ידנית לפני שאני מכבה את המצלמה.

 

ויש עוד תופעה מוזרה אצלי, לפעמים שמתחילים נסיעה שבאוטו חם מאוד(30-40C), המצלמה לא רוצה להדלק ובשביל להדליק אותה אני מחבר אותה לבטריה ניידת ורק אז היא נדלקת ועובדת כרגיל. מצד שני אני לא משתמש במטען המקורי של המצלמה, יש לי מטען של ANKER לטלפון ולמצלמה ביחד.

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...