Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
אני רואה שהמחירים של המצלמות החלו ליצנוח.... עכשיו הגיעה מייל מבאנג שיש 15% הנחה על מוצרים מעולם הרכב וביניהם גם הG1WH שנימכר כעת ב37$ לאחר קופון b25627 :-).

 

ה3 מצלמות האלה במשפחה שורדים יפה מאוד עד עכשיו -אני תמיד מנתק מהשמשה ושומר בתא כפפות/באיזור מוצל ברכב מפני השמש :-).

 

שבת שלום ושנה טובה לכולם!.

 

אפשר קישור למחיר הזה ?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

http://m.banggood.com/Full-HD1080P-G1WH-LCD-Car-DVR-Recorder-G-sensor-Novatek-NT96650-p-916394.html

 

תוך כדי הזמנה אתה יכול להזין קופון

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
2304X1296P 30 FPS VS 1920X1080P 30FPS

[ATTACH=CONFIG]396647[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]396648[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]396649[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]396650[/ATTACH]

מצלמה יקרה

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם

אני שחכתי להוסיף סימן שאלה. התמונה שצולמה .מדובר בG1WH?.או במצלמה יקרה?

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם

זה שתי מצלמות שונות, אחת זה DOD LS430W עם מעבד NOVTAK 96550 וחיישן AR0330, והשניה עם מעבד AMBARELLA A7AL70 חיישן OmniVision OV4689.

הLS430W יותר יקרה, קניתי אותה בארץ, את השניה קניתי ב60$ אם אני לא טועה.

לילה:

1111111111.jpg111111111111111.jpgג

 

222222222.jpg22222222222222.jpg

 

3333333333.jpg3333333333333333333.jpg

 

444444444.jpg444444444444.jpg

פורסם

אני מעוניין לקנות את LS430W. עכשיו, ראיתי שהעסק הזה די יקר, סביבות ה 1000 ש"ח (אבל אני מניח שאם אני אשתמש בה אי פעם זה יציל אותי מדו"ח שיקרי או משהו, כך שאני מקווה שזה יתקזז) כך שיש לי כמה שאלות

 

האם היא ממש עמידה בשמש (לצערי רכב עומד בו כל היום)?

האן מצלמת יקרת ערך כזאת לא מושכת פורצים?

למי אני פונה כדי להתקין אותה ככה שהיא לא תפריע לי בעין, וגם לא החוטים (ראיתי שאפשר להתקין אותה על הצד האחורי של המראה הקדמית)?

פורסם

יש הנחה של 25% לחברי הפורום באתר NoRisk, והם גם נותנים אפשרות להשאיר חוות דעת מצולמת ואז מקבלים עוד הנחה של 50 ש״ח.

מעבר לזה הם נותנים אחריות לשנתיים והשירות לקוחות שלהם מצוין, עדיף לך לקנות מהם ולהיות בראש שקט, מאשר לקנות מצלמה זולה ולהתחיל להסתבך עם כל הסינים האלה.

 

אם הרכב חונה בשמש מומלץ שתוריד אותה ותניח אותה בתא כפפות, יש לה שחרור מהיר וזה מאוד קל ונוח להוריד אותה ולהחזיר.

אבל גם אם לא תוריד אותה אין שום סיבה שיקרה לה משהו, במיוחד עכשיו שימי הקיץ החמים מאחורינו, וגם אם יקרה משהו יש לך אחריות.

לגבי פריצות זה כבר תלוי באזור מגוריך, ושוב פעם אתה יכול להוריד אותה ולהניח אותה בתא כפפות.

אין מה להתקין, תניח אותה על השמשה איפה שהכי נוח לך וזהו.

אם אתה רוצה אתה יכול למוסך ולבקש שיעבירו לך את הכבל הטענה דרך הקורה והגג ככה שהוא יהיה נסתר ,זה אמור לעלות 100-150 ש״ח

פורסם

תודה, כרגע הזמנתי אותה. לצערי הנחה של 25% כבר לא הייתה רלוונטית

 

שאלה: אפשר להשתמש בה מדי פע גם כמצלמת סטילס או שזה נטו וידאו?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...