Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

G1W-H ראיתי אותה , אך לפי נתוניה זווית הצילום שלה היא 120 , זה מעט מידי בהתחשב בכך שצריך לפחות 160 בשביל לכסות את רוב השמשה לא ?

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא חושב שעד 100 שקלים יש מצלמה שבאמת תהיה איכותית.

 

אם ידך משגת לעלות בתקציב טיפה, לכיוון ה160 ש"ח, ההמלצה השרשור כרגע אומרת שכדאי לקנות G1WH. יש לי אותה, ואני מבסוט ממנה מאוד.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

ואפשר עם המצלמה שהצעתם :

שהמסך יהיה כבוי שהיא תצלם ?

ואם שהאוטו מכובה ויהיה איזה מכה אז היא תצלם לכמה דקות ? (מהסוללה שלה )

פורסם

אני רואה שהמחירים של המצלמות החלו ליצנוח.... עכשיו הגיעה מייל מבאנג שיש 15% הנחה על מוצרים מעולם הרכב וביניהם גם הG1WH שנימכר כעת ב37$ לאחר קופון b25627 :-).

 

ה3 מצלמות האלה במשפחה שורדים יפה מאוד עד עכשיו -אני תמיד מנתק מהשמשה ושומר בתא כפפות/באיזור מוצל ברכב מפני השמש :-).

 

שבת שלום ושנה טובה לכולם!.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
אני רואה שהמחירים של המצלמות החלו ליצנוח.... עכשיו הגיעה מייל מבאנג שיש 15% הנחה על מוצרים מעולם הרכב וביניהם גם הG1WH שנימכר כעת ב37$ לאחר קופון b25627 :-).

 

ה3 מצלמות האלה במשפחה שורדים יפה מאוד עד עכשיו -אני תמיד מנתק מהשמשה ושומר בתא כפפות/באיזור מוצל ברכב מפני השמש :-).

 

שבת שלום ושנה טובה לכולם!.

שלום לך מר חנוןחומרה! לאיפה נעלמת?

 

גם אני מוריד אותה כל פעם ושם אותה בתא כפפות. גם בגלל השמש, וגם בגלל שלא בא לי שאיזה ערס מפגר ישבור לי חלון בשביל מצלמה שעולה 150 שקל.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם

הG1WH הבנתי מומלצת מבחינת מחיר. יש עוד מצלמה מומלצת לקניה שיותר יקרה ויותר איכותית?

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם (נערך)
כל מטען USB סטנדרטי 5V/1A יעשה את העבודה, אין פה משהו מיוחד.

 

מן הסתם יותר איכותי זה יותר טוב, אבל עקרונית גם מטען של ₪25 יעבוד

http://www.tech1.co.il/product1177.aspx

זה יתאים? יש זול יותר, שלא יגרום להתפוצצות פוטנציאלית? הבנתי שצריך מטען מיני USB.

כמעט שליש ממחיר המצלמה, עדיין די מאכזב :-/. אין סיבה שמטען יתקלקל תוך כמה חודשים בודדים.

 

עריכה:

באותה מידה, גם כבל כזה יעבוד?

http://www.shoveret.co.il/items/294211

יש לי חיבור USB ברכב שגם כך לא בשימוש.

עריכה אחרונה על ידי 666pluto
פורסם (נערך)

או גם מטען של 12 ש"ח...

http://www.ebay.com/itm/Mini-USB-Car-Charger-Adapter-Cable-for-Garmin-Nuvi-200-205w-250-350-370-5000-GPS-/191311492079?pt=US_GPS_Chargers_Batteries&hash=item2c8b0db3ef

 

אם אתה רוצה אני אפילו יכול להביא לך אחד בחינם, יש לי 4 מיותרים שאין לי בהם שימוש וסתם תופסים מקום.

 

 

גם כבל USB עובד.

עריכה אחרונה על ידי Car141

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...