Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
חייב את העזרה שלכם:

הגיעה אלי היום LS430W ועשיתי עכשיו נסיעת מבחן, ואיכות התמונה פשוט מזעזעת. יש מן רעשים כאלה ברקע ואי אפשר בכלל לקרוא שלטים או מספרי רכב.

ראיתי סרטונים ביוטיוב, כמו זה:

 

ושם זה אשכרה איכות HD וזה עוד אחרי שזה הועלה ליוטיוב. אצלי זה מרגיש כאילו זאת מצלמה ב 50 שקל.

 

ועוד משהו,

סידרתי שעה ותאריך. התאריך נשאר כמו שצריך אבל השעה חוזרת אחורה 3 שעות... איך לסדר את זה?

סרגיי, אתה יכול לפנות אלינו בכל עת בטל' 08-6733383 או במייל [email protected] כדי לקבל סיוע ותשובות מהירות לגבי המצלמה.

 

לגבי איכות צילום, הסרטון שהעלאת לא עוזר לנו לבדוק אם יש באמת בעיה, כי סרטון בתוך חדר עם תאורה מוגבלת יכול לצאת כזה. תתקין את המצלמה ברכב, תיסע ביום ובערב/לילה ושלח לנו את הצילומים לבדיקה, כדי שנראה אם יש תקלה.

 

לגבי שעה ותאריך - ברגע שמופעלת במצלמה פונקציית GPS, השעון מתעדכן לבד ואתה צריך להגדיר רק אזור זמן. בתפריט תמצא World Time Zone ותסמן +3.

 

אם נגלה שיש תקלה ואיכות הצילום לא טובה, נוכל להחליף את המצלמה. ואם לא תהיה מרוצה יש לך אפשרות לבטל עסקה תוך 30 יום ללא דמי ביטול.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תודה, אני אבוא הביתה ואני אעלה את הסרטון מאתמול בערב... אבל האיכות היא אותה איכות עם אותם רעשים בתמונה. בסרטונים שראיתי ביוטיוב בצילום הלילי, התמונה מאד חדה וברורה. אולי צריך לשחק קצת עם ההגדרות?

פורסם
תודה, אני אבוא הביתה ואני אעלה את הסרטון מאתמול בערב... אבל האיכות היא אותה איכות עם אותם רעשים בתמונה. בסרטונים שראיתי ביוטיוב בצילום הלילי, התמונה מאד חדה וברורה. אולי צריך לשחק קצת עם ההגדרות?

הגדרות ברירת מחדל במצלמה הן הכי טובות. תבדוק שברזולוציה (Resolution) יש איכות Full HD, בחשיפה (Exposure) מוגדר 0.

תוודא שהעדשה נקייה והסרת את המדבקה שלה. כדאי שתשלח לנו את הסרטון לאימייל או תעלה אותו לשירות כמו דרופבוקס.

תודה

פורסם
יש צורף בכרטיבףס זיכרון שהוא קלאס גבוה מ 6? אפשר להסתפק באחד פשוט ?

יש יצרנים שדורשים לפחות Class 6 (כמו במקרה של מצלמות DOD, BlackVue, HP)

זה לא כל כך משנה אם זה קלאס 6 או 10, אבל Class 10 יותר נפוץ בשוק מאשר Class 6.

במצלמות הזולות אולי אפשר Class 4 אם היצרן לא דורש כלום.

פורסם

גם אני רוצה לקנות מצלמה וההתלבטות היא בין mobius ל G1WH.

קראתי שחלק מהאנשים שהזמינו את G1WH מאיביי (estore009) קיבלו מצלמה ממש גרועה.

החסרון הגדול של מוביוס הוא שאין לה מסך והיא יקרה יותר, אבל אפשר להשיג אותה בארץ(במחיר של איביי בערך) + שנה אחריות.

 

מה דעתכם?

 

וגם, מישהו ידוע אם אפשר לחבר את המוביוס למערכת מולטימדיה באוטו?

 

תודה

פורסם

אני הזמנתי מ estore009 G1W וקיבלתי מצלמה ממש טובה. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

estore009 החליף לי את המצלמה לאחת תקינה, נכון שזה לקח זמן והם עשו עוד טעות בדרך (ושלחו מחזיק למראה במקום מצלמה תקינה), אבל בסופו של דבר קיבלתי מצלמה תקינה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

היום קיבלתי את הG1WH, מתקונת עליה גירסה 2014.0509, היא תקינה והכל סבבה (הזמנתי מBanggood) איזה קשוחה הכי מומלץ להתקין עליה ? קראתי קצת בDashcamtalk אבל רק יצאתי יותר מבולבל..ואשמח גם אם תתשתפו אותי בהגדרות מומלצות..

 

תודה מראש..

פורסם
היום קיבלתי את הG1WH, מתקונת עליה גירסה 2014.0509, היא תקינה והכל סבבה (הזמנתי מBanggood) איזה קשוחה הכי מומלץ להתקין עליה ? קראתי קצת בDashcamtalk אבל רק יצאתי יותר מבולבל..ואשמח גם אם תתשתפו אותי בהגדרות מומלצות..

 

תודה מראש..

 

אתה יכול לעשות נסיונות, מהנסיון שלי ה-LS388W נותן תוצאות הכי טובות

 

ראה תגובה שלי

 

מעבר לכך לא נגעתי בהגדרות בכלל

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

שאלה קצרה לגבי DOD430W.

בזמן נסיעה תצוגת המהירות של הGPS במסך המצלמה מתחלף בצילום חי של הדרך. הדבר מתרחש באופן אקראי במהלך הנסיעה. לאחר דקה-שתיים שוב חוזרת תצוגת המהירות.

האם זוהי תגובת המצלמה לאיבוד זמני של אות ה GPS או שמדובר בפגם כך שהוא?

תודה.

S60 Rdesign

פורסם
שאלה קצרה לגבי DOD430W.

בזמן נסיעה תצוגת המהירות של הGPS במסך המצלמה מתחלף בצילום חי של הדרך. הדבר מתרחש באופן אקראי במהלך הנסיעה. לאחר דקה-שתיים שוב חוזרת תצוגת המהירות.

האם זוהי תגובת המצלמה לאיבוד זמני של אות ה GPS או שמדובר בפגם כך שהוא?

תודה.

מדובר כנראה באיבוד אות ה-GPS. מספיק שהאות תיעלם לשנייה כדי שהמסך יתחלף בצילום חי של הדרך.

כמובן אם זה קורה בתדירות גבוהה מאוד, ייתכן שיש פגם.

 

אם חשובה לך תצוגת מהירות כל העת, תגדיר שהיא תופיע אחרי 15 שניות. ואז גם במקרים כאלו, התצוגה תחזור במהירות.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...