Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
איפה ניתן לרכוש את המצלמות הללו בארץ? ומה גודלן הפיזי, לא רוצה משהו עצום.

שאלה נוספת, המצלמות שאתה מציע באות עם 2 עיניות? כלומר גם פנימה הרכב?

תודה

 

הבחור שהגיב מעליך (אילן) מייבא את ה-Vico, יש יבואן שנקרא No-Risk שמייבא את ה-DoD וגם הוא נמצא בפורום.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
איפה ניתן לרכוש את המצלמות הללו בארץ? ומה גודלן הפיזי, לא רוצה משהו עצום.

שאלה נוספת, המצלמות שאתה מציע באות עם 2 עיניות? כלומר גם פנימה הרכב?

תודה

 

אם חשוב לך שהמצלמה תהיה קטנה ולא תפריע\תנקר עיניים לאנשים מבחוץ\אחר.. ולא אכפת לך שאין מסך,

בסכום שאתה מוכן להשקיע, אני הייתי בוחר ב-2 מצלמות נפרדות מסוג מוביוס.

אחת תכוון החוצה לכביש ואחת לתא הנוסעים או בשמשה האחורית או היכן שתבחר.

מוביוס עולה כ-70$.

 

אם אתה צריך מסך:

האיכות של המוצרים של VicoVation היא באמת טובה, אתה יכול לצפות בסקירה לא משוחדת שעשה בחור אנגלי בשם מאט בערוץ היוטיוב שלו.

הוא סקר את כל המוצרים בסדרה של VICO וגם את מצלמת המוביוס שלא שייכת להם ועוד המון דברים, הוא בכלל מעולה.

https://www.youtube.com/user/Techmoan/videos

תסתכל על המוצרים של ויקו ועל המוביוס ותראה מה מתאים לך.

אני מציע שתבחר מצלמה ללא סוללה המצוידת בקבל (capacitor).

למוביוס אתה יכול לקנות קבל ב 5$ ולהחליף תוך דקה בעצמך את הסוללה שם.

 

לגבי "מאיפה לרכוש":

אם תבחר בVico, כמו שנאמר פה, יש לך את vico-israel שמספק אותם: "מבצע לחברי הפורום רק ב-370 ש"ח מצלמת דרך VICO SF2".

זה יוצא לך כמו 100$, לדגם המצלמה הזה, זה משתלם.

אם תבחר במוביוס, banggood.com

פורסם

אפילו פחות, אילן פירסם דף מכירה שלו באתר P1000, ושם המחיר אחרי הנחה הוא 349 ש"ח כולל כרטיס זיכרון 4 ג'יגה.

אם תקנה ממנו ישירות, אולי תקבל עוד כמה ש"ח הנחה (הפרש העמלה לאתר המכירות וכו').

 

http://www.p1000.co.il/sales/saledetails.aspx?auid=7759133

פורסם

אהלן,יש לי מצלמת מוביוס שמסיבה כל שהיא לא שומרת את התאריך(עדכנתי בתוכנה) ובנוסף נדלקת רק שאני מחבר אותה לרכב,לא נדלקת שאני מנסה לצלם רק על הסוללה.

המצלמה שכבה בבית 3 חודשים,לפני זה הכול היה בסדר,מה יכולה להיות הבעיה? הסוללה?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אריק, במקרה היית משאיר את המצלמה ברכב?

כמה זמן המצלמה כבר אצלך?

מכיוון שהתקלה התרחשה רק לאחר שהשארת אותה 3 חודשים בבית אני משער שהסוללה נפרקה והלוח איבד את ההגדרות.

תוריד את התוכנה mSetup, תחבר את המצלמה למחשב ותגדיר שוב את ההגדרות (כולל טעינה משקע הUSB).

בסיום אל תנתק את הכבל אלא רק תכבה אותה - כשהיא כבויה במצב טעינה אתה תראה אור ירוק קבוע.

לאיזה שעה שעתיים עד שהסוללה תטען וזהו.

פורסם

המצלמה פעלה ברכב למעלה משנה,רק אחרי שהחלפתי רכב ולא התקנתי אותה עדיין,היא שכבה 3 חודשים בבית.

לפני שהפעלתי אותה עדכנתי את הקשוחה + את הMSETUP עדכנתי את כל ההגדרות והכול בסדר.

ברכב היא פועלת מצוין אך לא שומרת את התאריך,בבית היא נדלקת רק שמחברים לUSB ולא נטענת(לא נדלק לד ירוק רק אדום של ההקלטה).

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אני מנסה לאבחן לך את הבעיה בצורה הטובה ביותר, אבל לא ענית לי לכל השאלות:

1. היית משאיר את המצלמה ברכב? (גם בסיום הנהיגה - כלומר משאיר את המצלמה כשהרכב חונה)

2. "אל תנתק את הכבל אלא רק תכבה אותה" - תחבר את המצלמה, אחרי כמה שניות שהיא עולה תנתק אותה מהמחשב רק מבחינת התוכנה (ניתוק בטוח או משהו דומה - לחצן ימני על הכונן שנפתח לך - "ניתוק"). לאחר מכן כיבוי פיזי אבל ללא ניתוק הכבל (תלחץ על לחצן הכיבוי במצלמה, אמור להיות הבהוב אדום קצר ולאחר מכן ירוק קבוע של טעינה).

 

שאלות נוספת:

3. הסרטון האחרון נשמר לך בצורה שלמה לגמרי? אין קבצים קטועים או פגומים?

4. איזה הגדרות הפעלת? loop? זמן כיבוי לאחר ניתוק חשמל 10 שניות או מיידי או יותר?

5. איזה גירסה כרגע יש לך?

 

המלצה כללית לגבי מצלמות רכב - שימוש בקבל.

החום הורס סוללות. אתה יכול לקנות קבל-על (super capacitor) למוביוס ב5$.

פורסם

קיבלתי במתנה מצלמה לרכב. המצלמה היא של QUE דגם CMQ1.

אני מצרף פה את דף הנתונים שלה, אשמח לשמוע חוות דעת. בקרוב אצלם איתה כמה סרטונים ואעלה לכאן כדי שנוכל לראות הבדלים לעומת הG1WH שלי.

QUE CMQ1 DashCam Specs.jpg

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
קיבלתי במתנה מצלמה לרכב. המצלמה היא של QUE דגם CMQ1.

אני מצרף פה את דף הנתונים שלה, אשמח לשמוע חוות דעת. בקרוב אצלם איתה כמה סרטונים ואעלה לכאן כדי שנוכל לראות הבדלים לעומת הG1WH שלי.

אני מכיר את הדגם ..

אומרים שהזרוע מתפרקת בקלות,...גם יקרה..אני אישית לא בדקתי

תתחדש

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם

בשורות טובות ובשורות הרבה פחות... אתחיל עם הטובות

קיבלתי את ה g1w-c תוך פחות משבועיים מרגע הקניה (בתור קונה באיביי זה מאוד מרשים המהירות)

המצלמה עבדה ממש טוב ויפה כשבוע כשלפתע החליטה שכבר לא ברצונה

בכל פעם שנוגעים בה קלות היא מרצדת ומפסיקה הקלטה ואז נתקעת וכן הלאה...

מישהו נתקל בבעיה הזאת?

שלחתי הודעה למוכר אחכה לראות מה הוא יגיד ....

פורסם

בסוף קניתי היום את הDOD LS330W. מצלמה מצויינת!!!

VW GOLF LIFE PLUS, 2023

SEAT Ateca FR 2021 | Volkswagen Golf Comfortline 2016 | Volkswagen Polo Comfortline 2014 | Volkswagen Polo Trendline (manual) 2007 | Daewoo Lanos SE 1.5L automatic 1999

פורסם

ראיתי כרגע vicovation tf2 ירד ל350



http://www.p1000.co.il/sales/saledetails.aspx?auid=7759133

שווה?

 

זה לא TF2 זה דגם SF2 .

לגבי הכדאיות אם זה שווה , המחיר הכי נמוך ב-ZAP הוא 590 ש"ח

http://www.zap.co.il/search.aspx?keyword=vico%20sf2

כך שמבחינת מחיר בהחלט זה המחיר הכי זול שאפשר להשיג אותה.

בוואלה שופס היא נמכרת ב-490 ש"ח

אני לא חושב שתמצא מצלמת מותג FULL-HD במחיר הזה.

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...