Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בFEATURES הוא רשם שהיא נותנת 60FPS ו60מטר. המצלמה המקורית F28B היא מצלמה טובה, אבל זאת זיוף לF28B. אפילו הקודק שמצויין על האריזה, זה לא הקודק בפועל. זה יותר ממצלמה זולה, זה זיוף.

 

AVI זה לא פורמט של קודק, על אריזה רשום H.264.

 

Features:

-1080P HD digital recording with audio

-VGA@120fps & 480P@60fps & 720P@60fps/@30fps & 1080P@30fps are selectable

-5 Mega pixels wide dynamic HD IMAGE SENSOR

-Microphone built-in

-Support PC Camera

-Support Digital Zoom

-Support AV OUT

-Support recording while charging

-Overwritten recording can be set up

-60 meters waterproof

-Date/Time stamp on digital video (optional)

-Support HDMI output. Enjoy your video with ultra high quality.

 

תיראה מה כתוב על הקופסא, גם אצלי כתוב קודק H.264

150249-24.jpg

עריכה אחרונה על ידי tzvipper

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תסתכל על התגובה הערוכה שלי...

זה לא זיוף של הF28B, הוא פשוט רשם פרטים לא נכונים.

______________________________________________________________

פה הוא כבר רשם יותר נכון:

Specifications:

[TABLE]

[TR]

[TD]Image Sensor

[/TD]

[TD]1/3 inch CMOS

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]View Angle

[/TD]

[TD]120 degrees Fish Eye View(Changeable)

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Image Sensor Pixel

[/TD]

[TD]5 Mega pixels

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Recording Resolution /Frame Rate

[/TD]

[TD]1920*1080 (1080P)/25ps

1280*720 (720P)/30fps

720*480 (WVGA)/30fps

640*480 (VGA)/30fps

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Audio Recording

[/TD]

[TD]Micro Voice Recorder

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Video Codec/Format

[/TD]

[TD]AVI

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Video File Length

[/TD]

[TD]2,5,10,20,30 minutes

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]USB Interface

[/TD]

[TD]USB 2.0

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]HDMI OUT

[/TD]

[TD]Support HDMI output

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Memory

[/TD]

[TD]support micro SD card up to 32GB(not included)

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Battery Type

[/TD]

[TD]Rechargeable Lithium-ion battery 1100mAh

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Battery

[/TD]

[TD]working time : 1.5-2 hours

Recharging time : 3-4 hours

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Dimension

[/TD]

[TD]58*26*46mm

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]Weight

[/TD]

[TD]67 g(Including Battery)

157g (Including waterproof shell)

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]OS

[/TD]

[TD]MS Windows Vista,7 or upper

Mac 10.6.6 or upper

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

פורסם

זה עדיין זיוף של פרטים, הוא מציין פיצ'רים טובים ובפועל מקבלים פיצ'רים אחרים לחלוטין. תחשוב על זה, קנית רכב שכתוב מנוע 200 סוסים, אבל קיבלת 45 סוסים. המוכר לפחות רמאי. לא חשבתי שאפול ככה עם מוכר בעל פידבק טוב.

 

סינים מוכרים כל מיני מצלמות באותה האריזה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אתה צודק המוכר הזה רמאי, אבל הייתה יכול למנוע את זה אם הייתה מתעמק קצת יותר בפרטים.

בFEATURES הוא רשם פרטים שקריים, אבל בSPECIFICATIONS הוא רשם כבר פרטים יותר מדויקים.

 

בלי קשר כמו שאמרתי מקודם אם לא מצוין הדגם של המעבד והעדשה במכירה אל תקנה, אין לך מושג איזה מעבד או עדשה מורכבים במצלמה.

יכול להיות רשום לך 1080P, אבל בסוף האיכות תהיה כמו 480P, אז חבל על הכסף.

אני מאמין שזה המעבד שנמצא במצלמה הזאת:

 

  • NT96220: 720P 30fps, (1080P 25fps interpolation), M-JPEG (NOT H.264, double file size), NO WDR, NO GPS

פורסם

צודק. מעכשיו לא אקנה יותר מצלמה אם לא מצויין המעבד. הייתי פזיז מידי בהחלטה ולא התעמקתי. סמכתי על הפידבק של המוכר.

 

במקרה הזה לא ממש הפסדתי, המצלמה לא מיועדת לצילום ברכב, לרכב אני משתמש בVICO ומאוד מרוצה. לדברים שלקחתי את המצלמה הזאת - היא עושה את העבודה בסדר גמור. אבל אני מאוכזב כי ציפיתי ליותר איכות.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם (נערך)

בארה"ב 60 הרץ.

באירופה 50 הרץ.

שים על 50.

זה קשור לאור מלאכותי, תאורת רחוב וכאלה.

(יותר לעומק - החשמל המסופק ע"י חברת החשמל בישראל הוא 220 וולט במחזורים של 50 הרץ)

 

עריכה:

סתם אם בא לך, תעיין בזה: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%96%D7%A8%D7%9D_%D7%97%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%A4%D7%99%D7%9F

עריכה אחרונה על ידי Nissan Skyline GTR
פורסם
לפני כשנה התקנתי את מצלמת ה Mobius במאזדה 2 שלי, היום הגיע הזמן להזיז אותה לג'ולייטה החדשה. הצמדתי את המצלמה לבסיס של המראה ע"י 2 פיסות קטנות של 3M Dual Lock.

 

[video=youtube_share;rq9tbC-dAvg]

 

ואיך אתה משתמש במצלמה בלי מסך זה לא חיסרון?

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

פורסם

תראו מה קרה למצלמה זולה בחום:

 

דבק חם שהודבקה הסוללה למעגל נמס ונזל כל כל המצלמה:

Resize of IMG_0011.jpg

התנפחות של הסוללה גרמה למצלמה להתנפח:

Resize of IMG_0015.jpg

סוללת הליתיום התנפחה בצורה מסוכנת:

Resize of IMG_0017.jpg

Resize of IMG_0018.jpg

המסך התבקע לכמה חלקים עקב הלחץ שהפעילה הסוללה :

Resize of IMG_0013.jpg

Resize of IMG_0016.jpg

 

פתחתי מצלמת VICO לצורך המחשה עבורכם של קבלי "על" ואיך הם יושבים על המעגל כמו "חיילים":

 

IMG_1355.jpg

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

יש לחבר שלי 2 G1WH עם ה FIRMWARE האחרון (אוגוסט) והמצלמה לא עובדת תקין עם כרטיס 32GB, אך עם 8GB עובדת טוב.

יש למישהו מידע על אילו כרטיסים עובדים ואילו לא?

אולי כדאי להחליף לה FIRMWARE לשל מצלמה אחרת?

 

תודה

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...