Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לא ברור כמה זמן לוקח למכשיר לעלות, האם הוא מסוגל לשרוד איבודי חשמל פתאומיים בקלות וכמה זמן לוקח לו להתאושש מהם. כמו כן לא ידוע האם הוא מצריך איזשהו קינפוג לאחר העליה והאם יש מצב להקלטה אוטומטית אחרי עליית תוכנה.

אני בטוח שיש פתרונות כאלה גם בIP, אבל איכשהו הסיפור הזה בסוף יצא הרבה יותר יקר לדעתי וזה עוד לפני שהכנסת שיקולים של זמני עבודה.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

richrach, אין אפשרות לחבר מספר כבלים כאלה.

הכבל של ה-20 ס"מ הוא דיי המקסימלי עבור המצלמה הזאת (יש לי מוביוס וחקרתי המון בנושא).

יש גבול לאורך הכבל שאתה מעביר דרכו את הנתונים.

אתה מוזמן להסתכל בפורומים יעודיים למצלמות רכב במיוחד למוביוס.

פורסם
יש אכן כניסת LAN אחת, ולכן אם רוצים לחבר כמה מצלמות יש צורך בסויץ' (עניין של 50 ש"ח).

חשמל - יש כניסת 5V זה אומר שכל ממיר 12V ל - 5V יתאים.

כרטיס זכרון / דיסק קשיח - מחוברים חיצונית ב- USB. כנ"ל esata.

ראיתי גם אזכור ל - 3G ו- WIFI - אני מניח שגם פה הכוונה לחיבור דרך ה- USB. ואם הויפי יודע להיות HOST עם איזה שרת HTTP, זה בכלל נחמד - לגלוש דרך הסמרטפון ולצפות בוידאו המוקלט.

 

זה אופציה מעניינת, אבל עם HD או USB חיצוני, בנוסף לבקר, ועוד סוויצ' זה הופך להיות חתיכת אוסף דברים.

 

אם היו מגדילים את זה ומוסיפים את הסוויצ' פנימה ועושים גם מקום ל-HD בפנים (אם כי אני מניח ש-SSD זה האופציה היחידה כאן) זה כבר היה הופך להיות ממש נחמד.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
NINJMNKY, הקופון הזה הוא לרכישה של המצלמה במחיר של $49 כאשר כרגע היא עולה $44.60. עדיף בלי הקופון.

 

המחיר הזה אגב הוא המחיר הכי נמוך שיצא לי לראות את המצלמה הזאת, ללא שימוש בקופון. קניתי עוד אחת בשביל חבר שביקש ממני ברגע שראיתי את המחיר.

תודה. הזמנתי.

פורסם

 

אז בכ-210 ש"ח אפשר לסגור מערכת ב- 720P ובכ-370 ש"ח ב- 1080P.

אפשר להתקין גם מצלמה אחורית ואולי גם נוספות (יכולות להיות ברזולוציות נמוכות יותר מהמצלמה הראשית).

 

דעתכם?

 

בפחות מ 300 שקל אתה יכול לקנות מוביוס עם כבל לחיישן ולהפריד אותו מגוף המצלמה כמו שהראו בסרטון יוטיוב הבא

 

 

נראה לי שזה בערך מה שרצית לא ?

פורסם
yuvk,

אם תמצא כבל קצת יותר ארוך זה יכול להיות פתרון טוב

Assembling a hidden dash-cam from a Mobius Camera…‏:

 

ניסיתי לעשות פרטיקט כזה בעצמי.

(לא עם מוביוס. קניתי את המצלמה הזו).

לא מצאתי מישהו שייצר לי פלאט כזה באורך של כ-2 מ'.

"נאה" מבת ים מוכן לנסות להאריך את הפלאט הקיים עם הלחמות. לא דיברנו עוד על כסף. (המצלמה הספציפית ממילא לא מצלמת באיכות מדהימה, מה ש"קירר אותי" על הפרויקט).

לא נתקלתי בטענות לגבי עיכוב במעבר נתונים על הכבל הארוך יותר, אבל זה משהו שבהחלט כדאי לתת עליו את הדעת.

הנה כמה תמונות להתרשמות, מ"בטן המצלמה".

2013-06-04 19.23.48.jpg

2013-06-04 19.16.47-1.jpg

2013-06-04 19.17.01.jpg

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

על איזו מצלמה אתם ממליצים לי? תקציב של עד 600 שקל. מחפש מצלמה איכותית שתציג לי באיכות גבוהה גם בלילה. תודה!!

VW GOLF LIFE PLUS, 2023

SEAT Ateca FR 2021 | Volkswagen Golf Comfortline 2016 | Volkswagen Polo Comfortline 2014 | Volkswagen Polo Trendline (manual) 2007 | Daewoo Lanos SE 1.5L automatic 1999

פורסם
על איזו מצלמה אתם ממליצים לי? תקציב של עד 600 שקל. מחפש מצלמה איכותית שתציג לי באיכות גבוהה גם בלילה. תודה!!

בתקציב שלך אתה יכול לבחור מותג כמו DOD או VICO שהם מצלמות באיכות FULL-HD עם איכות בנייה ואמינות מעולים.

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
בתקציב שלך אתה יכול לבחור מותג כמו DOD או VICO שהם מצלמות באיכות FULL-HD עם איכות בנייה ואמינות מעולים.

 

איפה ניתן לרכוש את המצלמות הללו בארץ? ומה גודלן הפיזי, לא רוצה משהו עצום.

שאלה נוספת, המצלמות שאתה מציע באות עם 2 עיניות? כלומר גם פנימה הרכב?

תודה

VW GOLF LIFE PLUS, 2023

SEAT Ateca FR 2021 | Volkswagen Golf Comfortline 2016 | Volkswagen Polo Comfortline 2014 | Volkswagen Polo Trendline (manual) 2007 | Daewoo Lanos SE 1.5L automatic 1999

פורסם
ניסיתי לעשות פרטיקט כזה בעצמי.

(לא עם מוביוס. קניתי את המצלמה הזו).

לא מצאתי מישהו שייצר לי פלאט כזה באורך של כ-2 מ'.

.

 

פלאט של 2 מטר זה מזמין צרות - סיכוי נמוך מאד שיעבוד בכלל בסביבת מלאת רעשים כמו שיש ברכב. אולי אם תצליח למצא פלאט עם סיכוך ...

פורסם (נערך)

YUVK, הפרויקט לא יצא לפועל בסוף.

אני עדיין מפרק את המצלמה הקדמית בכל סוף נסיעה...

 

אם אמצא מישהו שיעשה לי פלאט כזה, כבר נוסיף סיכוך לסלט... ממילא אני מעדיף כבל עגול ומצופה ולא בצורה של פלאט, לנוחות ועמידות ההשחלות.

העניין הוא שלא חשבתי על אבדן האיכות בגלל תוספת האורך המשמעותית.

זו נקודה די מבאסת, במיוחד שהמצלמה מראש לא מציאה גדולה.

עריכה אחרונה על ידי natco

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...