Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחרונה ה G1WH התחילה לפקשש אצלי, מעניין אם מישהו נוסף חווה את הבעיה.

 

המצלמה נכבית מיד עם כיבוי הרכב, נדלקת שוב ואז שוב נכבית.

גם לאחר טעינה ארוכה, המצלמה מחזיקה מעמד על הסוללה רק שניות בודדות.

בפועל, זה לא היה מטריד אותי, רק ששמתי לב שכל סרטון אחרון בכל נסיעה נשמר כקובץ

פגום שלא ניתן לפתוח.

הדלקה ידנית של המצלמה מביאה לסאגה ארוכה שבו המלצמה נדלקת-נכבית-נדלקת-נכבית בלופ

במשך פעמים רבות.

יש לציין שהתאריך והזמן נשמרים ולא מתאפסים, כך שהסוללה כניראה לא נפרקת לחלוטין.

 

חבר הזמין באותו זמן איתי את אותה מצלמה מאותו מוכר והוא סובל מתופעה זהה - האם מישהו

נתקל גם הוא בתופעה זו?

אם למישהו יש לינק לסוללה תואמת או סוללה שתתאים למצלמה, אשמח אם יצרף לכאן.

אין לי בעיה לעשות "קומבינה" בין החיווט הקיים לבין החיווט בסוללה החליפית.

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

ערב טוב ושבוע טוב,

אחרי חיפוש רב פה ובכלל בנושא המצלמות דרך הגעתי לצומת T ומחפש כיוון טוב. מצד אחד עומדת הDOD LS460W ומצד שני הVICO TF 2+, יש מישהו שהתנסה בשתי המצלמות ויכול להמליץ לי ?

אני יודע ששתיהן מאוד איכותיות, הDOD מאוד השתפרה מה430 ועל הTF שמעתי הרבה פה...

עריכה אחרונה על ידי Lagy1941

אני: כמה שתית שוב ?

נהג שיכור: "וואלה לא הרבה, רק בקבוקיים"

(שיחה עמוקה ביני לנהג שיכור)

פורסם

אז מה לקחת ? מצלמה קובנציונלית או אחת כזו שתתעד גם אותי למקרה של האשמה בעבירת טלפון בנהיגה ?

אפשר המלצה עד 300 שקל למצלמה עם שני כיוונים וגם חד כיוונית ?

 
 

 

 
 
פורסם

הבעיה במצלמות השני כיוונים,זה שאין כיום אחת טובה שבאמת עושה את העבודה.היתה לי אחת כזו של חברה עלומה והאיכות הייתה על הפנים.

אם מישהוא מכיר אחת טובה,אשמח להמלצה.

פורסם

עברתי בכל זאת על השירשור בחיפוש "תיקון" ל G1WH והגעתי לזה:

quote_icon.png adi78 כתב: viewpost-left.png

החלפתי את הסוללה במצלמה.(G1WH)

הסוללה היא של 500Mah,לאחר הטענה צילמה 37 דקות.(הרוב במסך כבוי).

נרכשה מכאן: http://goo.gl/jL7R8V מוכר ישראלי.

 



לא עדיף כבר להזמין סט של סופר-קבלים במקום?

אשמח לקישור לסט סופר-קבלים באיביי או בחנות כלשהי המתאימים למצלמה, עם

החלפה לא מורכבת במיוחד.

פורסם
עברתי בכל זאת על השירשור בחיפוש "תיקון" ל G1WH והגעתי לזה:

quote_icon.png adi78 כתב: viewpost-left.png

החלפתי את הסוללה במצלמה.(G1WH)

הסוללה היא של 500Mah,לאחר הטענה צילמה 37 דקות.(הרוב במסך כבוי).

נרכשה מכאן: http://goo.gl/jL7R8V מוכר ישראלי.

 



 

אשמח לקישור לסט סופר-קבלים באיביי או בחנות כלשהי המתאימים למצלמה, עם

החלפה לא מורכבת במיוחד.

 

לא ניתן להתקין סט קבלים במקום סוללת ליתיום , התיכנון של זה צריך להיות ברמת הנדסה מאוד מתקדמת. זה לא שאתה מתחבר לפלוס והמינוס של הסוללה וגמרתה את הסיפור . הפיתרון צריך להיות ברמת חומרה ותוכנה .

ראשית ,פיתרון של קבלים ברמת תוכנה : 2 עד 3 שניות מרגע סגירת מתג הצתה ,סגירת קובץ הקלטה וכיבוי של המצלמה (מסך ומעבד).

חומרה: קיים מעגל שעון שהקבלים מזינים אותו ללא הפסקה , תפקיד המעגל הזה הוא לשמר זיכרון של שעון ותאריך עד שלוש שבועות ללא הפעלת המצלמה .

 

בחיבור סט קבלים למצלמה רגילה יתכנו הבעיות האלו בוודאות, כשל בסגירת קובץ הקלטה אחרון והשמדתו. עם סגירת מתג הצתה ,המצלמה תכלה את אנרגיית הקבלים בתוך כמה שניות , בהתנעת הרכב התאריך והשעון יתאפסו.

 

הפיתרון של קבלים חייב לבוא מהמפעל ולא קומבינה .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

אחרי קריאה פה בשרשור הבנתי שהמצלמה g1wc הכי מתאימה לארץ שלנו בגלל החוסר סוללה ..

השאלה שלי אחרת יש מצלמה מומלץ אחרת?

במידה ושאני ירצה לקנות מצלמה דו צדדית בעלת "מצב חניה" וכל הפונקציות האחרות ..

** לא מעוניין לשלם סתם על מצלמה עם gps

פורסם
אחרי קריאה פה בשרשור הבנתי שהמצלמה g1wc הכי מתאימה לארץ שלנו בגלל החוסר סוללה ..

השאלה שלי אחרת יש מצלמה מומלץ אחרת?

במידה ושאני ירצה לקנות מצלמה דו צדדית בעלת "מצב חניה" וכל הפונקציות האחרות ..

** לא מעוניין לשלם סתם על מצלמה עם gps

 

שים לב לשירשורים פה לגבי G1WC , יש הרבה חברה פה עם כל מיני סוגי תקלות , כך בחשבון את זה .

אם אתה מחפש מצלמה איכותית עם קבלים , VICO יכולה לתת לך פיתרון ארוך טווח.

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

בנושא תוכנה אציין רק שהקושחות ל-G1W / C / H הן זהות לחלוטין (ואפילו אין הפרדה ביניהן).

 

משמע התוכנה יודעת להתמודד עם קבל על או עם סוללה.

 

אני גם לא מסכים עם התפיסה שצריך לתכנן מראש את כל המעגל כדי להחליף סוללה בקבל.

בסופו של דבר החשמל לכל המעגל מתבסס על פלוס ומינוס, אז להגיד שאי אפשר להחליף סוללה בקבל כי זה לא סתם לחבר פלוס ומינוס זה במקרה הטוב הטעייה.

 

מה שנכון זה שצריך לחשב את הערכים לקבל מתאים, לפחות ככל שזה קשור ל-G1W

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
תודה רבה על ההסבר אילן!

אם כך, כניראה שאזמין סוללה חדשה וזהו :-) .

עידכון:

טרם הזמנתי סוללה חדשה, אך היום גיליתי שהמצלמה מסרבת לתפקד.

היום בהתנעת הרכב המצלמה נדלקה, קולטה את התמונה הראשונה שמולה וקפאה.

לאחר מכן היא נשארת במצב "קיפאון" כל הזמן.

 

אתמול הטענתי אותה בבית דרך המטען של האייפון (כן, רק לאחר מעשה הבנתי שזה לא היה נכון

מכיוון שמדובר במתחים שונים - אך למרות זאת המצלמה מתוכננת גם לחיבור ישיר למחשב, כך שאולי זה לא נורא?).

 

מה דעתכם? הגיע סוף תקופת השירות שלה, או שמא מספיק להחליף סוללה והיא תחזור לתפקד?

פורסם

איזה מתחים שונים? המצלמה מקבלת 5V סטנדרטי ומטען אייפון מוציא 5V סטנדרטי.

 

לדעתי החלפת סוללה או החלפה לקבל-על (שזה אפשרי, אני רק לא מכיר את הנוסחאות לחשב קיבוליות ומתחים וכו') תפתור את הבעיה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
בנושא תוכנה אציין רק שהקושחות ל-G1W / C / H הן זהות לחלוטין (ואפילו אין הפרדה ביניהן).

 

משמע התוכנה יודעת להתמודד עם קבל על או עם סוללה.

G1W

לא בהכרח. מספיק ג'מפר אחד על הבורד ש"יספר" לתוכנה האם היא רצה במצלמה עם סוללה או עם קבל. אפשר ומקובל לכתוב תוכנה אחת שמטפלת בקונפיגורציות חומרה שונות, ובעלייתה קוראת (מפינים שמחוברים לג'מפרים, או מזכרון לא נדיף) את הקונפיגורציה הספציפית של המערכת בה היא רצה.

אני גם לא מסכים עם התפיסה שצריך לתכנן מראש את כל המעגל כדי להחליף סוללה בקבל.

בסופו של דבר החשמל לכל המעגל מתבסס על פלוס ומינוס, אז להגיד שאי אפשר להחליף סוללה בקבל כי זה לא סתם לחבר פלוס ומינוס זה במקרה הטוב הטעייה.

 

מה שנכון זה שצריך לחשב את הערכים לקבל מתאים, לפחות ככל שזה קשור ל-G1W

"החשמל מבוסס על פלוס ומינוס" הוא משפט יפה. טעינה של סוללת ליתיום היא עסק מורכב וצריך לנהל אותו (בדר"כ על ידי מיקרוקונטרולר). קשה לדעת איך תתנהג טעינה כזו אם במקום סוללה יחובר קבל. בהחלט אפשרי שהתוכנה תזהה כשלון בטעינה.

:turn-l:

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...