Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אפרופו קבל,

יש למישהו המלצה על אחד איכותי USB-MINI

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

אני ממליץ בחום על המוביוס + כבל על בשבילה. אני מאוד מרוצה ממנה.

לגבי הg1wh יש לנו 2 כאלה (במכונית של אבא ושל אמא) גם כן אחלה של מצלמות, מפריע לי רק המתקן שלה

גם כן אשמח לקבל קישור לקבל על בשבילן

פורסם

ל-g1w יש גירסה עם רגילה ויש גירסה עם קבל,

אין אפשרות לעשות מה שבא לכם ולהחליף חלקים כמו במוביוס שהיא מבחינה תוכנתית מוכנה לזה.

הפתרון שהחברה שמייצרת את ה-g1w הביאה הוא מצלמה אחרת: g1w-c

C עבור קבל (capacitor).

 

ברני, קבל (capacitor) ולא כבל (cable).

פורסם

אחרי מספר ביקורות על ה mini 0801 ואחריה MINI 0803 ראיתי שבוע שעבר בFOXOFFER את הגרסא החדשה של MIMI 0805

במקרה אני יודע שהוא מוכר גם באיביי וניסיתי את מזלי באחד המכרזים שלו

קניתי את המיני 0805 במכרז ב82 דולר ואני ממתין לה.

נראת די איכותית וקטנה שכן זה מה שאני דורש, גודל שלא יראו אותה או ישימו לב אליה ואפילו אני כנהג לא יראה אותה כלל.

ואם וכאשר אצתרך את הסרט שהקליטה היא תהייה שם.

בינתיים המצלמה עושה רושם מוצלח על פי הרישומים ברשת והגרסאות הקודמות שלה.

פורסם

חדש בתחום. כמה שאלות בבקשה:

1) קודם כל תקציב עד 1000 ש"ח. לפי מה שהבנתי מהמחירים בשירשור, זה לא יהיה חוצפה לבקש המלצה למשהו איכותי.

2) כשאני קונה את המצלמה, כמה מקום איכסון יש עליה? כמה זה בשעות צילום איכותיות?

3) אני רוצה מצלמה שתתחיל לפעול בהתנעה של הרכב. מה קורה שנגמר המקום? היא מתחילה להקליט על הקלטות ישנות לבד או שצריך לעשות משהו?

4) ממה שהבנתי טוב, זוית רחבה גורמת לעין הדג. לא רוצה עין הדג בכלל או מינימום.

5) צריך רק צילום חוץ. צילום פנים לא מעניין.

 

תודה מראש

פורסם

שלום

לאחר קריאת כל העמודים של הדיון הזה , קודם כל יש לי כאב ראש נוראי

אבל לטובה

כי עכשיו אני מבין את תחום מצלמות לרכב יותר טוב

 

מה דעתכם על המצלמה הנ"ל:

 

http://www.banggood.com/Ambarella-A7-Car-DVR-G90-Video-Recorder-Full-HD-1080P-27-Inch-p-926957.html

 

האם יש מצלמה כזאת בלי סוללה?

פורסם
חדש בתחום. כמה שאלות בבקשה:

1) קודם כל תקציב עד 1000 ש"ח. לפי מה שהבנתי מהמחירים בשירשור, זה לא יהיה חוצפה לבקש המלצה למשהו איכותי.

2) כשאני קונה את המצלמה, כמה מקום איכסון יש עליה? כמה זה בשעות צילום איכותיות?

3) אני רוצה מצלמה שתתחיל לפעול בהתנעה של הרכב. מה קורה שנגמר המקום? היא מתחילה להקליט על הקלטות ישנות לבד או שצריך לעשות משהו?

4) ממה שהבנתי טוב, זוית רחבה גורמת לעין הדג. לא רוצה עין הדג בכלל או מינימום.

5) צריך רק צילום חוץ. צילום פנים לא מעניין.

 

תודה מראש

1. תוכל לבדוק את המצלמות שלנו DOD. הדגם החדש, המתקדם והנמכר ביותר LS460W. תוכל למצוא ברשת חוות דעת טובות ולראות סרטונים ביוטיוב.

2. המצלמות לא מגיעות עם זיכרון שמספיק לצילום. אתה צריך לרכוש כרטיס זיכרון בנפרד. בכל מצלמה זמן הצילום משתנה ותלוי כמובן בגודל הקבצים. במצלמת LS460W כרטיס זיכרון מיקרו SD של 32GB מאפשר הקלטה של 4 וחצי שעות.

3. המצלמה תתחיל לעבוד עם התנעת הרכב, כל עוד אין ברכב מתח חשמל קבוע. במצלמה יש הקלטה מחזורית (Loop Recording). היא מתחילה להקליט על הקבצים הישנים ביותר. אתה לא צריך להתעסק עם המצלמה בכלל.

4. בהחלט, זווית רחבה גורמת לעיוות. זווית צילום של 130-140 מעלות מצוינת עבור מצלמות רכב.

פורסם

תודה רבה על התשובה המפורטת!!

האם כרטיס הזכרון של SANDOSK SDHC בגודל 32 ג'יגה מתאים למצלמה הזאת?

איך היא מותקנת? נדבקת עם ואקום לשמשה הקידמית?

 

תודה

פורסם
תודה רבה על התשובה המפורטת!!

האם כרטיס הזכרון של SANDOSK SDHC בגודל 32 ג'יגה מתאים למצלמה הזאת?

איך היא מותקנת? נדבקת עם ואקום לשמשה הקידמית?

 

תודה

כרטיס זיכרון SanDisk Micro SD Ultra יכול להיות מצוין (הוא Class 10).

כן, יש וואקום חזק שמתחבר לשמשה הקדמית ויש גם אפשרות לחבר עם מדבקה.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...