Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
האם אהיה חייב להתפשר על הצילום פנים כדי לעמוד בתקציב ?

עם תקציב כזה אתה יכול לקנות כמה מצלמות שאתה רוצה.

אני במקומך הייתי קונה לצילום קדמי G90 עם מעבד AMBARELLA A7LA70, ולצילום פנים תקנה MOBIUS ותתקין אותה בצורה נסתרת.

אם אתה רוצה תקנה גם עוד MOBIUS או A118 לצילום אחורי, ואתה עדיין נשאר בתקציב.

 

שכחתי להגיד, אבל יש גם קוד הנחה למצלמה:

"Car DVR Dashcam with Ambarella A7LA70 Chipset for $89.99 + Free ShippingCoupon code: G907S

 

 

Product link:

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_110175.html

"

עריכה אחרונה על ידי Car141
  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
קרה לי אותו דבר עם שתי מצלמות

בפעם הראשונה שזה קרה המוכר הציע לי לפרמט את הכרטיס ובאמת פרמטתי את הכרטיס גם בFAT וגם בNTFS אבל זאת הייתה הטעות!

מה שצריך לעשות זה לפרמט תחילה את הכרטיס דרך המכשיר ואז הכל בסדר.

אם עדיין לא עוזר נסה להחליף כרטיס, אם עדיין לא עוזר.. המצלמה תקולה

אנסה לעשות את זה היום.

שמתי לב שאתמול גם המצלמה נתקעה, כלומר השעה זזה, אבל ההקלטה נתקעה, האור האדום קבוע וזמן ההקלטה למטה בצד שמאל תקוע על 0:0:0:00...

כיבוי והדלקה לא עזר.

ואז מה מסתבר, שהיא גם מכבה את עצמה אחרי כמה דקות אוטומטית.. ללא סיבה.

וכן מחוברת לחשמל, יש אור כחול..

נראה לי המצלמה תקולה ברמה סופנית... :-(

פורסם

חסרון שאין לה סוללה והיא פועלת רק ממקור מתח (מצת).

לדעתי (וכך לדעת רבים נוספים), מצלמה שאין בה סוללת ליפו (אלא כבל-על/סופר-כבל/איך שתבחר לקרוא לזה) היא עדיפה

לשימוש כמצלמת רכב, בטח במדינה חמה כמו שלנו.

גם ככה הסוללות במצלמות רכב קטנות מאוד ומאפשרות זמן הקלטה מאוד מאוד מוגבל בשימוש בסוללה,

כך שלא תוכל להשתמש בה כמצלמת אבטחה בזמן שהרכב חונה.

 

אני באופן אישי "שידרגתי" מ G1WH ל G1W-C (שכרגע בדרך אלי מסין), לאחר שהראשונה התחילה להתחרפן בגלל

סוללה שסיימה את חייה. ההחלפה לא הלכה טוב כניראה, מה שהביא לכך שהיא נדלקת ומתפקדת אך בשנייה שהיא צריכה

להתחיל להקליט היא נתקעת (קופאת).

פורסם (נערך)
עם תקציב כזה אתה יכול לקנות כמה מצלמות שאתה רוצה.

אני במקומך הייתי קונה לצילום קדמי G90 עם מעבד AMBARELLA A7LA70, ולצילום פנים תקנה MOBIUS ותתקין אותה בצורה נסתרת.

אם אתה רוצה תקנה גם עוד MOBIUS או A118 לצילום אחורי, ואתה עדיין נשאר בתקציב.

 

שכחתי להגיד, אבל יש גם קוד הנחה למצלמה:

"Car DVR Dashcam with Ambarella A7LA70 Chipset for $89.99 + Free ShippingCoupon code: G907S

 

 

Product link:

http://www.gearbest.com/car-dvr/pp_110175.html

"

 

האם המצלמה האחורית מצלמת באיכות טובה ?

בתיאוריה, תמיד טוב עם יש צילום של הנעשה מאחורה, השאלה אם היא עושה את העבודה הלכה למעשה

 

עשיתי קצת "שיעורי בית" בנושא

להלן כמה דגשים חשובים (לדעתי הצנועה) אליהם צריך לשים לב

1.איכות צילום-לפחות FHD (1920X1080

2.זווית-90 מאוזן ו-140 מאונך

3.עדשה מזכוכית ולא מפלסטיק כדי שהצילום בלילה יהיה ברמה טובה

4.כרטיס זכרון-לפחות 32GB

5.חיישן G-שומר את התמונה בזמן תאונה

6.חיישן תנועה-מזהה עצמים לפני הרכב-חיוני לזיהוי הולכי רגל

7.חשוב מאוד שתהיה אפשרות לעדכן קושחה

 

מצאתי

של צילום יום\לילה , לצערי לא מצאתי את המצלמה באיביי , דגם המצלמה הוא DATAKAM G9-MAX עריכה אחרונה על ידי Tida-man
פורסם
ל-g1w יש גירסה עם רגילה ויש גירסה עם קבל,

אין אפשרות לעשות מה שבא לכם ולהחליף חלקים כמו במוביוס שהיא מבחינה תוכנתית מוכנה לזה.

הפתרון שהחברה שמייצרת את ה-g1w הביאה הוא מצלמה אחרת: g1w-c

C עבור קבל (capacitor).

 

ברני, קבל (capacitor) ולא כבל (cable).

 

דווקא מבחינה תוכנתית לא אמורה להיות בעיה.

ה-FW עבור G1W מתאימים לכל הגרסאות - G1W/G1W-C/G1WH.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
האם המצלמה האחורית מצלמת באיכות טובה ?

בתיאוריה, תמיד טוב עם יש צילום של הנעשה מאחורה, השאלה אם היא עושה את העבודה הלכה למעשה

 

עשיתי קצת "שיעורי בית" בנושא

להלן כמה דגשים חשובים (לדעתי הצנועה) אליהם צריך לשים לב

1.איכות צילום-לפחות FHD (1920X1080

2.זווית-90 מאוזן ו-140 מאונך

3.עדשה מזכוכית ולא מפלסטיק כדי שהצילום בלילה יהיה ברמה טובה

4.כרטיס זכרון-לפחות 32GB

5.חיישן G-שומר את התמונה בזמן תאונה

6.חיישן תנועה-מזהה עצמים לפני הרכב-חיוני לזיהוי הולכי רגל

7.חשוב מאוד שתהיה אפשרות לעדכן קושחה

 

מצאתי

של צילום יום\לילה , לצערי לא מצאתי את המצלמה באיביי , דגם המצלמה הוא DATAKAM G9-MAX

האיכות צילום של הA118 והmöbius מצויינת ביום ובלילה, אתה יכול להסתכל ביוטוב או להוריד סרטוני הדגמה.

ההבדל היחידי בניהם הוא שלA118 יש מסך ולMöbius אין, המחיר שלהן נע בסביבות ה62$-70$.

לגבי הצילום הקדמי המצלמות הכי טובות היום אלו המצלמות עם מעבד הA7la70, אפשר לצלם איתן ב1296P, 2560X1080P ו 1080P ב 30 ו 60 fps.

פורסם
דווקא מבחינה תוכנתית לא אמורה להיות בעיה.

ה-FW עבור G1W מתאימים לכל הגרסאות - G1W/G1W-C/G1WH.

 

אני מתכוון לזה שצריך לשנות הגדרות, ככה שמיד לאחר איבוד החשמל, יתחיל תהליך זריז של שמירת הקובץ האחרון והמצלמה תכבה.

אם בטעות היא תמשיך לעוד כמה שניות, היא תאבד את הכוח שנשאר בקבל והקובץ האחרון לא יעובד כמו שצריך.

במוביוס למשל יש אפשרות שמיד לאחר ניתוק החשמל, יתחיל התהליך שציינתי, ללא השהייה.

 

יכול מאוד להיות שבגרסאות המתקדמות (FW) של G1W כבר יש את זה באופן אוטומטי (שהוא מזהה אם יש סוללה או קבל).

*קבל מאבד מתח הרבה יותר מהר מסוללה וכך ניתן לתכנן זאת.

פורסם (נערך)
האיכות צילום של הA118 והmöbius מצויינת ביום ובלילה, אתה יכול להסתכל ביוטוב או להוריד סרטוני הדגמה.

ההבדל היחידי בניהם הוא שלA118 יש מסך ולMöbius אין, המחיר שלהן נע בסביבות ה62$-70$.

לגבי הצילום הקדמי המצלמות הכי טובות היום אלו המצלמות עם מעבד הA7la70, אפשר לצלם איתן ב1296P, 2560X1080P ו 1080P ב 30 ו 60 fps.

 

האיכות צילום של מוביוס מצאה חן בעיניי ,הצבעים טבעיים .

A118 הצילום בהיר מדיי.

G90 בתור מצלמה קדמית ממש טובה , החסרון שלה שהיא מקליטה אודיו גרוע (חיוני בזמן שיחה עם שוטר) .

 

עניין נוסף הוא חיבור המצלמה\מצלמות לשקע טעינה ברכב .

הבעיה שהוא כבר תפוס על ידי הסמרטפון

 

האם קיים מפצל (כמו המפצל חשמל בבית) ?

 

ועוד נקודה בעייתית , ריבוי כבלי מיקרו USB , כרגע ישנו אחד (של הסמרטפון ) ואני נאלץ להשלים עם המצב

עם ארכוש מצלמה קדמית, מצלמה אחורית ומצלמה פנימית ,יתווספו עוד 2-3 כבלים .

 

האם קיים פתרון לנושא ?

עריכה אחרונה על ידי Tida-man
פורסם

הדגם החדש של הG90 עוד לא יצא אז אתה לא יכול לדעת אם איכות האודיו תהיה גרועה.

וזה גם לא משנה, אם תהיה לך עוד מצלמה אז בכל מקרה גם היא תקליט אודיו, בקיצור אתה מכוסה מכל הכיוונים.

 

לגבי מפצלים לא חסר:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40%7CR40&_sacat=0&_nkw=Lighter+Splitter&rt=nc

לי יש מפצל עם שתי יציאות מצת ואני מצליח להטעין איתו את הפלאפון+שתי מצלמות, ואתה תמיד יכול להתקין עוד מפצל בתא כפפות או מאחורה.

 

לגבי הכבלים אתה תמיד יכול להתקין אותם בצורה נסתרת מתחת לפלסטיקים ולא לראות אותם בכלל, אם תעזר באיש מקצוע אז אני מאמין שזה יעלה לך בסביבות ה100-200 ש"ח.

פורסם

הקלטת השמע היא דבר בעייתי גם בגלל עניין של חדירה לפרטיות

יחד עם זאת מדובר בפיצ'ר חשוב בעת הצורך, אם הדלקת וניתוק השמע הן פעולות פשוטות או שניתן להגדיר שיהיה ניתן להקליט שמע כאשר הרכב ללא תנועה

הרי שאז הצורך ונוחות התפעול ייפגשו וזהו הפתרון האולטימטיבי.

 

אני למעשה צריך לקנות מצלמות לשני רכבים זאת אומרת זוג מכל מצלמה, נראה האם התקציב מספיק גדול.

 

אני מאוד שמח שיש פתרונות לשתי הסוגיות שהעלתי.

 

לגבי צילום הרכב מאחורי, ראיתי שישנו פתרון של מצלמה כפולה-מסך אחד ושתי מצלמות נפרדות.

האם מדובר בפתרון יעיל ואיכותי?

פורסם
אני מתכוון לזה שצריך לשנות הגדרות, ככה שמיד לאחר איבוד החשמל, יתחיל תהליך זריז של שמירת הקובץ האחרון והמצלמה תכבה.

אם בטעות היא תמשיך לעוד כמה שניות, היא תאבד את הכוח שנשאר בקבל והקובץ האחרון לא יעובד כמו שצריך.

במוביוס למשל יש אפשרות שמיד לאחר ניתוק החשמל, יתחיל התהליך שציינתי, ללא השהייה.

 

יכול מאוד להיות שבגרסאות המתקדמות (FW) של G1W כבר יש את זה באופן אוטומטי (שהוא מזהה אם יש סוללה או קבל).

*קבל מאבד מתח הרבה יותר מהר מסוללה וכך ניתן לתכנן זאת.

 

זה אפשרי לתכנות אבל גם ב-G1WH יש לו לפעמים שהקובץ האחרון נדפק וזה עם בטריה במכשיר חדש.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...