Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ממליץ להשתמש בformat factory, חינמית ואפשר בקלות לחתוך את השניה חפיפה בין הסרטונים, יוצא חלק לגמרי. אין לה אפשרויות עריכה מתקדמות כמו הוספת טקסט וכו, אבל למטרה הזאת היא מעולה.

Tesla model Y RWD

Mazda Miata NC1 2008

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מישהו יכול לתת לי בבקשה קישור לסוללה למצלמה מסוג dod f900lhd בבקשה?

תודה רבה.!

פורד אסקורט 1995 1600 סמ"ק

מאזדה לאנטיס 2002 1840 סמ"ק

סובארו אימפרזה טורבו 1999 2000 סמ"ק

מאזדה 3 ספיריט 2008 2000 סמ"ק

פורסם

אני ממש לא מבין בתחום אז שמישהו ימליץ על מצלמת רכב עם:

איכות 1080p מעולה ביום ובלילה.

נדלקת כשהרכב מותנע, נכבית כשהרכב נכבה (עדיפות בלי כל מיני כבלים מיותרים שיסתובבו לי על הדשבורד)

שומרת לבד הקלטות ואם יש עדיפות לשלוח דרך רשת מסויימת הקלטות למחשב במקום לפרק את המצלמה ולחבר למחשב.

לא גדולה מדי.

תקציב עד 300 ש"ח.

 

אין לי מושג אם זה הרבה לבקש בתקציב הזה, אבל אני רואה שיש מלא מצלמות HD בחו"ל במחירים של 80 שקל, כך ש...

פורסם

כל מצלמה שמקבלת חשמל מהרכב תידלק כשתפתח את הסוויץ' ותיכבה כשתסגור אותו.

לגבי הכבלים, תצטרך לבצע התקנה מסודרת לכבל, כך שיעבור דרך הקורות והגג עד שהמחבר יצא ליד המצלמה, בערך 100 שקל אצל חשמלאי רכב. בדרך כלל מחברים את הכבל לאחד הפיוזים שמקבל חשמל אחרי פתיחת סוויץ'.

שולחת את הסרטונים למחשב דרך רשת? לא מכיר דבר כזה. הדבר היחיד שאני מכיר אלה מצלמות עם WIFI שיודעות לעבוד עם הסמארטפון, אבל לא בקטע של לשלוח את הסרטונים אלא יותר לצפות בהם או לשלוט על המצלמה דרך הסמארטפון, והמצלמה הזאת עולה באזור ה1500 שקל באיביי, ובארץ באזור ה1900 שקל אם אני זוכר נכון, תבדוק בno-risk. כדי להעביר סרטונים למחשב אין ברירה אלא לנתק את המצלמה מהרכב ולחבר אותה למחשב, או לחילופין להוציא את הכרטיס זיכרון ולחבר אותו לקורא כרטיסים שמחובר למחשב.

 

זה לא הרבה לבקש בתקציב הזה, אלא בלתי אפשרי.

 

מצלמה שמצלמת טוב ביום ובלילה באיכות HD היא מצלמה שנקראת G1WH. מומלצת מאוד כאן בשרשור, וגם אני משתמש באחת. מצלמה מעולה וזולה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
מה מומלץ יותר ה-

G1WH או - VICO SF2 ?



מבחינת איכות צילום לילה יום ואמינות מצלמות?

 

אני לא בדיוק אובייקטיבי , אבל בוודאות אמינות ואיכות זה VICOVATION , זה כמו שתעשה השוואה מול רדיו סיני לרכב (אין מותג) מול מותג כמו PIONEER.

G1WH מנצחת במחיר , אבל היו כאלה שהיו להם הרבה בעיות אמינות איתה וחלק גם מרוצים אז יש פה הרבה מזל . ב-VICO אין עניין של מזל , המצלמה בנויה לפי הספר ומאוד אמינה גם בימי הקיץ החמים .

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם

חשוב מאוד שיעמוד בחום גבוהה.

חונה תמיד בשמש ישירה ורכב כהה.

לא תהיה השפעה על הרכיבים האלק' של המצלמה?

בנוסף, איך אפשר יהיה לחבר את המצלמה ישירות למתח הרכב בהפעלת סוויטצ' ולא ע"י חיבור USB למצת?

פורסם
חשוב מאוד שיעמוד בחום גבוהה.

חונה תמיד בשמש ישירה ורכב כהה.

לא תהיה השפעה על הרכיבים האלק' של המצלמה?

בנוסף, איך אפשר יהיה לחבר את המצלמה ישירות למתח הרכב בהפעלת סוויטצ' ולא ע"י חיבור USB למצת?

בוודאות לא תהיה בעיה בחום , לגבי חיבור למתח הרכב: תלחים זוג חוטים על המינוס והפלוס של המצת זכר של VICO (תבודד עם איזולרבנד) ותחבר את החוטים האלה מאחורי המצת של הרכב בהתאמה או מאחורי הרדיו, אם יש לך ידע זה מאוד פשוט . יש כאלה שקונים את החיבור הנ"ל:

http://www.ebay.com/itm/12-24V-Car-Cigar-Cigarette-Lighter-Socket-Plug-Connector-Adapter-Cable-DC-Female-/201219607791?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2ed99f8cef

 

בכל מקרה בהצלחה בכל מצלמה שתבחר :-P

שיאון מדיה בע"מ , יבואנית איבזרים לרכב.

מצלמות דשבורד מהמותגים VICOVATION,CNS-LINK קוריאה וטאיוואן.

להזמנות : www.seeon.co.il08-9331225

פורסם
איפה ניתן להוריד עידכוני תוכנה למצלמה G1WC??

 

נתתי הסבר לפני כמה עמודים בשרשור הזה איפה להוריד קושחות ואיזה ניתן להוריד וגם איך להתקין.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

אשמח לשמוע אם מישהו יודע אם כבל הטעינה (שמתחבר למצת) של ה G1WH זהה לזה של ה G1W-C.

 

מכיוון שה G1WH שלי החליטה שנמאס לה לצלם, הזמנתי את ה G1W-C בתקווה שלאור החוסר בסוללה היא

תשרוד תקופה ארוכה יותר. מכיוון שהחיווט כבר קיים ברכב, לא הייתי רוצה להתעסק בהחלפתו אלא לחבר ישירות

לחיווט הקיים.

בכל מקרה, אם יש חשש שלא מדובר בדיוק באותו כבל טעינה, אחליף ביניהם.

מדובר בסה"כ בעבודה של דקות בודדות, כך שלא שווה לי לסכן את המצלמה בשביל זה.

פורסם

שאלה לבעלי הG1W-C.

לגבי בעיית ההקלטה האחרונה, אני מבין שזה נוצר בגלל הקבלים, יש מצב שכל אלו שיש להם בעיות קנו באותה חנות ורק שם יש את הבעיה?

אם הרכב יהיה בתאונה ובעקבותיה חשמל הרכב יפול, האם תלך ההקלטה בכל סוג של מצלמה תקינה אם קבלים? לגבי מצלמה לא תקינה ההיגיון אומר שהיא תעלם.

פורסם
שאלה לבעלי הG1W-C.

לגבי בעיית ההקלטה האחרונה, אני מבין שזה נוצר בגלל הקבלים, יש מצב שכל אלו שיש להם בעיות קנו באותה חנות ורק שם יש את הבעיה?

אם הרכב יהיה בתאונה ובעקבותיה חשמל הרכב יפול, האם תלך ההקלטה בכל סוג של מצלמה תקינה אם קבלים? לגבי מצלמה לא תקינה ההיגיון אומר שהיא תעלם.

האמת שזה משהו שקרה לי עם ה G1WH ושייכתי את זה לסוללה שמתה, מוזר לשמוע שגם ב G1W-C זה קיים.

פורסם
שאלה שלי לא נענתה, יש איפה להשיג "mount" ל-DVR027? רק חלק הוואקום שמתחבר לשמשה?

ולמה שלא תריץ חיפוש באיביי עם המילים "DVR027 mount"?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...