Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 17.4 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
חברים מה ה-DVR הכי משתלם כיום מבחינת מחיר?

אני עצמי עם G1WH ויש לי גם את ה-SJ1000 שמשמשת אותי סתם ונראת כמו אלטרנטיבה מצויינת.

מישהו התנסה עם ה-SJ4000 בתור DVR?

אני בדיוק קיבלתי אותה לפני שבוע, במצב WIFI המכשיר מקליט ומוחק אוטומטית הקלטות ישנות אבל אני עדיין מנסה להבין אם זה לטווח הרחוק, מה שכן האפליקציה נוראית וצריכה תיקוני באגים, בסופו של דבר תמורה למחיר יש מעל ומעבר(זוית 170 אמרתי?)

Dodge Ram Lariat 2018

ŠKODA Yeti 2.0 TDI 2011

Isuzu Dmax 3.0 TD 2005

פורסם

העניין הוא כזה: אני מבולבלת לגמרי.

לפני יומיים(!)התחלתי לקרוא את האשכול הזה. עברתי פשוטו כמשמעו הודעה-הודעה ואני כרגע לא יודעת מה נסגר עם הדגמים והאפשרויות כאן.

gs9000l

מוביוס

A9

A8

AMBARELLA

G1W על כל דגמיו.

ושלא לדבר על דיבורים של זיופים ואתרי הזמנות שונים כמו eBay ,amazon ,banggood ,dealextreame וכו'(ולא להזכיר את הארץ, היקרה בטירוף, לצערי).

ובכן, אם אין אני לי מי לי? אתם לי! אני ממש מבקשת מכם עזרה בקטע הזה.

מי יכול לעזור לי כדי למצוא מצלמה שעומדת בדרישות הנ"ל:

  1. תקציב עד 250 ש"ח.
  2. צילום יומי+לילי טוב.
  3. צילום בפנים הרכב(שווה?)
  4. שיהיה אפשרות לעדכן את המצלמה במקרי הצורך.
  5. עמידה בחום הישראלי.
  6. לינק למוכר אמין באתרים שתציעו לי.

 

נדמה לי שזהו בערך. האם יש עוד משהו?

תודה רבה לכל מי שיעזור לי! :-)

פורסם

למיטב ידיעתי גם אין מצלמות טובות עם צילום פנים הרכב בתקציב הנ"ל.

 

אני לא יודע איך ה-SJ1000 / SJ4000 וכו' בלילה, אבל ה-G1W לא מדהימה, את מוזמנת לראות סרטוני לילה שהעליתי בשרשור הסרטונים של הדבילים.

 

עריכה:

עכשיו בדקתי את הצילום של אתמול בערב אחרי שכיוונתי את המצלמה טוב יותר, והצילום טובים יותר, הם לא חדים כמו ביום אבל הם נסבלים.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
את חייבת מצלמה עם מסך?

את רוצה לחבר את המצלמה לרכב ולא לגעת בה יותר (set it and forget)?

תני עוד פרטים.

ודרך אגב, ציינת דגמי מעבדים ברשימה שלך (A9-A8-amberella) ולא רק מצלמות.

 

המסך, למה הוא טוב בדיוק?

בעיקרו של דבר, כמובן. אני לא רוצה לגעת במצלמה אחרי שאתקין אותה.

פורסם

המסך הוא יותר לאנשים שרוצים לצפות במה שהם צילמו עוד ברכב ולראות את מה שמצולם בזמן אמת וכו'...

לשימושים שלי, מיותר.

אני משתמש במוביוס ולדעתי זה יהיה פתרון טוב עבורך.

70דולר פלוס מינוס. חורגת בכמה שקלים מהתקציב שלך. ותרכשי גם קבל-על.

קישורים:

מוביוס עם עדשה רחבה יותר:

http://www.banggood.com/Mobius-Action-Camera-1080P-HD-Mini-Sports-Camera-Wide-Angle-Edition-p-917817.html

 

מוביוס עם עדשה רגילה:

http://www.banggood.com/Mobius-Full-HD-Sports-Camera-1080P-30FPS-720P-60FPS-For-Multirotor-p-90648.html

 

קבל-על:

http://www.banggood.com/Super-Capacitor-For-The-Mobius-Action-Sport-Camera-p-918122.html

 

לא יודע למה נבהלת מהאתר הזה banggood, הם דווקא אחלה, והם אפילו אחד הספקים הרשמיים המוכרים את המצלמה הזאת.

 

לגבי פתרונות התקנה של איך לחבר לשמשה וכל מיני כאלה, יש לך פה:

https://forum.dashcamtalk.com/threads/mobius-mounting-solutions.2654/

פורסם
המסך הוא יותר לאנשים שרוצים לצפות במה שהם צילמו עוד ברכב ולראות את מה שמצולם בזמן אמת וכו'...

לשימושים שלי, מיותר.

אני משתמש במוביוס ולדעתי זה יהיה פתרון טוב עבורך.

70דולר פלוס מינוס. חורגת בכמה שקלים מהתקציב שלך. ותרכשי גם קבל-על.

קישורים:

מוביוס עם עדשה רחבה יותר:

http://www.banggood.com/Mobius-Action-Camera-1080P-HD-Mini-Sports-Camera-Wide-Angle-Edition-p-917817.html

 

מוביוס עם עדשה רגילה:

http://www.banggood.com/Mobius-Full-HD-Sports-Camera-1080P-30FPS-720P-60FPS-For-Multirotor-p-90648.html

 

קבל-על:

http://www.banggood.com/Super-Capacitor-For-The-Mobius-Action-Sport-Camera-p-918122.html

 

לא יודע למה נבהלת מהאתר הזה banggood, הם דווקא אחלה, והם אפילו אחד הספקים הרשמיים המוכרים את המצלמה הזאת.

 

לגבי פתרונות התקנה של איך לחבר לשמשה וכל מיני כאלה, יש לך פה:

https://forum.dashcamtalk.com/threads/mobius-mounting-solutions.2654/

 

מה ההבדל בין העדשות? מה טובה יותר?

ועוד דבר, הקבל על הזה, זה בשביל שיתמודד טוב יותר עם החום הישראלי?

כלומר, אני צריכה לקנות את המצלמה, לפרק אותה ואז להתקין את הקבל הזה? נשמע לי קצת מפוקפק, שאני לא יהרוס שם משהו. זה קל לעשות את זה?

דרך אגב, המצלמה מגיעה עם חיבור למטען של הרכב? צריך לקנות עוד אביזרים עבורה כדי שהיא תפעל?

פורסם

אין צורך לצטט את ההודעה מעלייך.

אז ככה, לגבי הבדל בין עדשות:

 

הקבל מחליף את הסוללה (שהיא החוליה החלשה בחום). סרטון התקנה מאוד מאוד פשוט, 2 ברגים וקונקטור מהיר כזה:

 

מומלץ לראות את הסקירה שעשה מאט למצלמת המוביוס בערוץ היוטיוב שלו techmoan:

 

לגבי מטען לרכב, יש פשוטים מאוד כמו בbanggood, כבל ארוך (3 מטר): (בחיבור לשקע USB ממתאם כלשהו שיספק 1 אמפר)

http://www.banggood.com/3-Meter-Charging-Cable-for-Mobius-ActionCam-Sports-Camera-p-91826.html

 

או כל מטען miniusb בחיבור למצת שבמפרט שלו הוא נותן לפחות 1A (אמפר), כמעט כולם נותנים לפחות אמפר אחד.

פורסם

מבחינת איכות גבוהה, מחיר סביר, גודל - קטן ככל שניתן, אפשרויות עדכון גרסה (המוביוס היא המצלמה הכי נתמכת ע"י קהילת הגולשים והמפתחים שלה) - רק מוביוס לדעתי.

אם את רוצה ללכת רק על איכות מול מחיר, לכי על G1W בגירסה עם הקבל, G1W-C אם אני לא טועה.

במצלמה הזאת יש מסך והיא בגודל מלא, ככה שלי לפחות זה לא כזה נחמד.

פורסם
אוקיי. תודה רבה.

ועוד בקשה; חוץ מהמוביוס, יש מצלמה אחרת שדומה לה במאפיינים שלה?

 

יש את 0803 A7 Ambarella

http://www.aliexpress.com/item/Mini-0801-Ambarella-A2S60-Chip-Full-HD-Car-DVR-Black-box-With-1080P-OV2710-Full-HD/975122287.html

היא קטנה וסולידית, איכות תמונה מעולה, פונקציות שימושיות ומסך.

 

ביקורת מורחבת:

http://www.techmoan.com/blog/2014/6/15/mini-0803-probably-the-best-mini-dashcam-with-a-screen.html

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...