Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקחה את זה כעבודה חלקית בפנסיה. התברר שבלבול המוח הרבה יותר גדול מהצפוי, הרבה נסיעות לכל מיני ישיבות מוזרות, 5-6 שעות בדרכים בשביל ישיבה של שעה,  כך שהשלוב של השכר השעתי והזמן המושקע הפכה את העניין ללא אטרקטיבי. אם היא היתה לבד - היית יכול לטעון שזו תחושה אישית שלה, אבל זה די לרוחב היריעה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

יותר ויותר שלטים כאלה צצים מחוץ לחלונות של דירות במרכז תל אביב. המצב לא טוב.

 

20200722_173203.thumb.jpg.626840fd108569fa7e96ce09d4416e7a.jpg

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

לא רק בתל אביב. גם בקריות.

לא בטוח שזה אומר משהו אגב.

 

תשווה לזה את כמות הבנייני מפלצת שמרימים מכל בית פרטי שמצליחים לשחד את בעליו זה די מתאזן.

כל האזור פה אתר בנייה אחד גדול.

פורסם

אני בטוח שתל אביב תחווה גל עזיבות, לא רק בגלל שלאנשים אין כסף, אלא גם כי מהרגע שעבודה מהבית הופכת לסוג של נורמה - מקום המגורים פחות משנה.

כמות המודעות שאתה רואה לא באמת מעידה על דבר בעיר שמבוססת על שכירות בגדול.

אבל אם אתה חושב שיש האטה ויש הזדמנויות - יאללה, תן בראש. 

 

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

ובכלל, אם כל תרבות הפנאי הבילויים תדעך זה עוד יותר יקטין את הפער בין ת"א לשאר הערים בשרון ובמרכז.

 

במקרה כזה הייתי מעדיף לקבל מ4 הקירות את ה- VALUE FOR MONEY הכי גבוה שהתקציב מאפשר.

פורסם

זה לא רק שאלה של לעבוד מהבית.

 

זו עיר שנשענת על הענפים שנפגעו הכי קשה אז צעירים ללא עבודה, ללא אפשרות למצוא עבודה ובלי הדברים שבשבילם באו פשוט עוזבים.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

נכון.

אני מניח שגם לונדון ופריז ומנהטן סובלות כרגע מגלי עזיבה. 

מבאס, אבל העיר זה באמת באמת לא כמות הפאבים שיש ברחוב.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 15 דקות, ChemGuy85 כתב:

יותר ויותר שלטים כאלה צצים מחוץ לחלונות של דירות במרכז תל אביב. המצב לא טוב.

 

20200722_173203.thumb.jpg.626840fd108569fa7e96ce09d4416e7a.jpg


הבעיה הגדולה יותר היא עם חנויות/משרדים עם כאלה שלטים. לדעתי יש הרבה יותר מהם והם מבשרים על עתיד הרבה יותר רע.
בדירה הזו במרכז תא מישהו יגור. יורידו 1000 שקל משכר הדירה הפסיכי ומישהו יקפוץ על זה. היא לא תישאר ריקה.
החנויות והמשרדים ישארו ריקים וזה אומר שבתי עסק נסגרו ומשרדים הצטמצמו/עברו לעבוד מהבית. הרבה כסף ירד לטמיון, אבל היי בכל רע יש טוב, אולי זו בשורה, הסבת משרדים למגורים...

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

נכון.

אני מניח שגם לונדון ופריז ומנהטן סובלות כרגע מגלי עזיבה. 

מבאס, אבל העיר זה באמת באמת לא כמות הפאבים שיש ברחוב.

 

יש המון דיבורים על בריחה מניו יורק. לא יודע לגבי פריז ולונדון, אלה ערים עם אופי שונה לגמרי.

פורסם (נערך)

אם יש משהו שלא הייתי רוצה להיות היום, זה בעל מניות ב WeWork או דומיהם.

למרות שאם הם חכמים, הם ינצלו את המשבר לקנות נכסים בזול, ולהציע שירות גם לחברות גדולות שסגרו את המשרדים שלהם לטובת עבודה מבוזרת לעובדים שרוצים משרד מדי פעם.

עריכה אחרונה על ידי stum
פורסם
לפני 10 דקות, stum כתב:

לא רק בתל אביב. גם בקריות.

לא בטוח שזה אומר משהו אגב.

 

תשווה לזה את כמות הבנייני מפלצת שמרימים מכל בית פרטי שמצליחים לשחד את בעליו זה די מתאזן.

כל האזור פה אתר בנייה אחד גדול.

 

לא מכיר את הקריות כלל, אבל לב תל אביב זה המקום הכי לוהט מבחינת נדל"ן בישראל. בימים טובים כאשר דירה נורמלית הייתה יוצאת לשוק אנשים היו מסתערים עליה. דירות לא היו עומדות ריקות.

פורסם

דווקא נראה לי שהם במצב קצת יותר טוב מכל החברות שבונות נדל"ן עסקי.

 

אני מנחש שלפחות חלק מהחברות שוקלות מעבר לעבודה מהבית באופן מלא, ואולי בטווח הבינוני יעברו לעבודה בפלטפורמה יותר גמישה (WeWork ושות'? אולי בכלל מישהו אחר)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 3 דקות, khalil כתב:

יש המון דיבורים על בריחה מניו יורק. לא יודע לגבי פריז ולונדון, אלה ערים עם אופי שונה לגמרי.

בהחלט.

גם באירופה לא חוו גל של אלימות כמו בניו יורק.

לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

דירות לא היו עומדות ריקות.

אתה מבין שאתה לא יכול להסיק על סמך מודעה מה קורה עם הדירה, כן?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 5 דקות, farkash7 כתב:


הבעיה הגדולה יותר היא עם חנויות/משרדים עם כאלה שלטים. לדעתי יש הרבה יותר מהם והם מבשרים על עתיד הרבה יותר רע.
בדירה הזו במרכז תא מישהו יגור. יורידו 1000 שקל משכר הדירה הפסיכי ומישהו יקפוץ על זה. היא לא תישאר ריקה.
החנויות והמשרדים ישארו ריקים וזה אומר שבתי עסק נסגרו ומשרדים הצטמצמו/עברו לעבוד מהבית. הרבה כסף ירד לטמיון, אבל היי בכל רע יש טוב, אולי זו בשורה, הסבת משרדים למגורים...

 

רחוב אבן גבירול נראה כאילו התפוצצה שם פצצת אטום כל חנות רביעית עומדת ריקה.


×
×
  • תוכן חדש...