Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשמע כמו הנפצה או הגזמה. צעיר יוצא 8200 לא אומר שהוא השתחרר אתמול. אנשים שמשתחררים מיחידות טכנולוגיות לא נמצאים בואקום אלא בדרך כלל יודעים כמה ריאלי לבקש על סמך מה שמספרים חברים שלהם בחוץ. כמובן, רבים וטובים בטוחים שהם ברמה הרבה יותר גבוהה ממה שהם באמת, כי בצבא אין להם מדד טוב להשוואה וברוב המקומות אין גם סניורים אמיתיים. אבל זה בדרך כלל נפתר מאוד מהר. והרוב גם מבינים את הפער, ומי שמוכשר גם לומד להשלים את הפערים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 12 שעות, vxlan כתב:

מישהו מעובדי ההייטק בפורום יכול לאשש את הכתבה?

אישית, לי זה נשמע בבלת.

 

https://finance.walla.co.il/item/3374855

ממה שאני רואה, יש האטה מסויימת. בעיקר במשרות התחלתיות. עדיין מחפשים בעלי ניסיון טובים ומנהלים בדרג ביניים.

 

לפני כשעה, gadik6 כתב:

נכון שיש פיטורים בחברות מסוימות ועצירת גיוסים באחרות, אבל מכאן ועד לחתוך את השכר בחצי הדרך ארוכה.

מחברים שמחפשים, ביחס לשנה-שנתיים אחורה, עכשיו יותר קשה. אולי לא חצי, אבל גם לא הרבה מעל ש"הגיוני" לבקש.

 

לפני כשעה, gadik6 כתב:

אלו שמוכשרים ועוסקים בתחומים מבוקשים ממשיכים לקבל פניות על בסיס יומי בלינקדאין.

נכון. אבל גם הפניות האלו הם לפעמים רק כדי להכניס אותך לאיזה מאגר ולאו דווקא יושבת מאחורי ההצעה הזו משרה קונקרטית.

יש משמעות גדולה לשדר עסקים כרגיל, גם אם המצב פחות מזהיר.

בתאריך 17.8.2022 בשעה 11:01, ישה כתב:

היום מדיין 4 פעמים בערב בפנסיה פעם ב שבוע ונזקק לזוקף נופלים הופ עוד 400 ש"ח להוצאה

לפני 5 שעות, falou כתב:

צריך לזכור שאנשים עם קטן גם משתמשים בו פחות זמן ולא אובססיביים על להחזיק אותו ביד... 

TL;DR- Turing, Lagrange, Dijkstra, Riemann

פורסם (נערך)

התנהלות ממש מוזרה של המדינה.

 

בעבר כול מגזר מסויים בציבור שדרש העלאות במשכורת שיפור בתנאי העבודה הייתה זו מלחמה ארוכה כאשר בסופו של דבר קיבלו פירורים.

 

בתקופה האחרונה למרות הגרעון הכספי שהולך וטופח האוצר מגיע מהר מאוד להסכמים שבהם הוא מבטיח לשובתים שיקבלו כמעט את רוב הדרישות.

 

מה קורה פה ? מאיפה הכסף ?

הרופאים/האחיות קיבלו.

העובדים הסוציאלים יקבלו.

 

https://www.ynet.co.il/article/B10OGISxP

 

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

כשמתחילים לשפוך עשרות מיליונים מה זה עוד כמה מיליונים ? 

הממשלה מתנהלת בדיוק כמו הציבור וההפך, קונים דירה ב1.5M  מה זה מטבח בעוד 40K וזה נכון גם לדברים הקטנים כמו גריל למרפסת.

פורסם (נערך)

מרק - הרופאים לא ביקשו ולא קיבלו דבר. קצת סבלנות ונקבל את השביתה הבאה, כשתוקף הסכם השכר הנוכחי יפוג בעוד שנה או שנתיים (הרופאים חותמים הסכמים ארוכי טווח, ל-10 שנים).

 

מי שדרש תוספת תקנים (ולא שכר) הן האחיות. בסופו של דבר תקני הצוותים הרפואיים לא עודכנו עשורים (או שעודכנו אבל קצבת איטי מהדרוש בשל גידול והזדקנות האוכלוסיה והצרכים של טיפולים חדישים), וכעת ניתנה הבטחה לטיפול בבעיה זו.

 

לגבי העו"סים - גם הם סובלים ממחלות השכר הירוד וההפרטה עם שכר ירוד וחוסר כח אדם. בסופו של דבר הדברים האלה מתפוצצים, והאמת היא שאני רואה את השביתה הבאה בוך כמה חודשים, כי המתווה שסוכם נראה לי השיטה הרגילה של ביבי למסמוס דרישות.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 שעות, פבל כתב:

אתה קורא לכארס שלך ספריאל?!

אני לא קורא לה. היא לבד באה איתי לכל מקום.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

איך בדיוק?

 

אתה רוצה לשלם עשרות אלפי שקלים על גבס לרגל שבורה?

 

או אולי להיכנס לחובות של מאות אלפים על שכר לימוד?

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הפרטה וסבסוד הם שני דברים שונים. אין בעיה למשל להפריט את מערכת החינוך אבל שהמדינה תממשיך לסבסד לאזרחים חינוך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, halperin96 כתב:

@sperial הפרטה זו ברכה.

 

אתה עדיין ילד מתלהב. כשתגדל תלמד שהדברים ממש לא שחור ולבן, יש שירותים שצריך להפריט ויש לא מעט שירותים שאסור להפריט, כי ההפרטה מזיקה.

 

למשל, בפורום הזה מדברים לא מעט על הפרטת בתי הכלא בארה"ב שגורמת לנטיה לענישה אגרסיבית במיוחד, בגלל לובי בעלי בתי הסוהר.

 

@SlowRide צריך להיות זהירים מאד במהלכים כאלה. אתה יכול גם להזיק על ידי כך שתכניס עוד גוזרי קופונים לתקציב המוגבל. לפני שבוע שבועיים הזכרתי כאן את העבודה האחרונה של אשתי, פרוייקט מופרט של משרד החינוך, משלמים לאנשים חצי ממה שהיו רגילים לקבל במשרה שלהם, וכולם פושים תוך פחות משנה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 1 דקה, sperial כתב:

אתה עדיין ילד מתלהב. כשתגדל תלמד שהדברים ממש לא שחור ולבן, יש שירותים שצריך להפריט ויש לא מעט שירותים שאסור להפריט, כי ההפרטה מזיקה.

 

למשל, בפורום הזה מדברים לא מעט על הפרטת בתי הכלא בארה"ב שגורמת לנטיה לענישה אגרסיבית במיוחד, בגלל לובי בעלי בתי הסוהר.

אני סתם נהנה להציק לך.

זה אפילו לא כוון לכלום.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
Just now, halperin96 כתב:

אני סתם נהנה להציק לך.

זה אפילו לא כוון לכלום.

התגרדתי בפדחת.

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 39 דקות, sperial כתב:

צריך להיות זהירים מאד במהלכים כאלה. אתה יכול גם להזיק על ידי כך שתכניס עוד גוזרי קופונים לתקציב המוגבל. לפני שבוע שבועיים הזכרתי כאן את העבודה האחרונה של אשתי, פרוייקט מופרט של משרד החינוך, משלמים לאנשים חצי ממה שהיו רגילים לקבל במשרה שלהם, וכולם פושים תוך פחות משנה

צריך לקחת מודלים שהוכחו כמוצלחים ולא סתם להכניס עוד חוליה לשרשרת כי הבן דוד מצד הסבתא החורגת נכנס לעסקי החינוך וצריך לסדר לו ג'וב. המטרה בהפרטה זה התייעלות ומה שאתה מתאר זה בדיוק ההפך. 

 

  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ואתמול הזכרנו את סיפור הפרטת שירותי אחיות בתי הספר.

 

זו הסיבה שבגללה כתבתי שצריך להיות זהירים, ולבחור נכון את הגופים ואת המשימות המתאימים להפרטה.

 

גם בעיית "עובדי הקבלן" היא חלק מבעיית ההפרטה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 


×
×
  • תוכן חדש...