Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 7 דקות, ChemGuy85 כתב:

הרווקות יחזרו לאשדוד כי אין כסף לגור בתל אביב וגם אין ממש סיבה. 

הן לא. אלא אתה מכוון לילדות בנות 20, או נשים מבוגרות יותר ללא מקצוע או השכלה.

וסיבות יש. אנחנו לא במגפה השחורה. לא תראה את כל מרכז תל אביב הופכת לסלאמס. עדיין יהיו פה יותר צעירים ועדיין הסיכוי למצוא פה קשר יהיה גבוה יותר.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הסיכוי לקשר בריא זהה בכל מקום שמתאים לך. אם אתה מיזנטרופ שבא לעיר הגדולה כדי להכיר בחורה אז אולי תכיר לא מעט אבל אף אחת לא תהיה מיזנטרופית כמו שאתה אוהב. היא תרצה לצאת למועדונים ולחברים עד שאתה תישבר ותברח.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

בתל אביב יש שלל טיפוסים הזוויים.
הסיכוי של כימגאי למצוא מישהי שבזמן הפנוי שלה קוראת שוב את שיר של אש וקרח, סוגדת לג'וקר, מזילה ריר על Little finger, עושה Reply לסצנה שעורפים לנד את הראש הוא פי מיליון לפחות ביחס לאשדוד.
לא רק זה... החלום שלה בחתונה זה לעשות שיחזור של החתונה האדומה, עם בטן הריונית מדממת, תקיעת סכין בגב לכימגאי וחמות שמשספים לה את הצוואר והיא ממשיכה את האירוע אחרי זה כזומבי.

אתה לא יכול לצפות ממישהי כזו לא להיות קצת שבורה, באמת קצת הגיון.
 

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

לא מסכים.

בשביל קשר אתה צריך פול פוטנציאלי של בני או בנות זוג. ואם אתה מגיע לעיר כלשהי בה יש 50,000 רווקים ורווקות, מקומות בילוי בהם אתה יכול להכיר, מקומות עבודה שיותר מתאימים למעמד הזה - הסיכוי שלך גבוה יותר. והמגוון בעיר גדולה יהיה גם יותר גדול. ולכן גם לאנשים מיוחדים הסיכוי גבוה יותר.

לא סתם באנגליה כבר אלף שנה צעירים הולכים ולונדון, וסיפורים על רווקים ורווקת שהגיעו לחפש את עצמם בניו יורק זה גם לא בדיוק ההמצאה של alicia keys.

כרגיל זה לא בינרי. אפשר למצוא קשר גם אם חיים בכפר נידח עם אוטובוס שמגיע פעם בשלושה ימים. זה פשוט משמעוית יותר קשה.

 

אבל חתולים יש בכל מקום, זה כן.

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי יבגניפ
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 12 דקות, David32 כתב:

השבורות זה רק בתל אביב????

לא,הרוב בכלל מרוכז בחיפה.

לפני 12 דקות, David32 כתב:

תמיד תיהיה סיבה לגור בתל אביב, זה לא רק המיקום עצמו, זה הרעיון וכו.

אם לא יהיו את השוכרים ה"עשירים" המון עסקים לא ישרדו והצביון של העיר ישתנה והיא תהיה הרבה פחות אטרקטיבית.

אם אני יוצא לרחוב חצי ריק,מה זה משנה אם בנתניה או תל אביב.

לפני 12 דקות, David32 כתב:

קיצר לא הולכת ליפול עליך איזו בחורה מהממת רק כי ניהיה לה יקר לשלם שכר דירה

אלא אם כן הוא ישלם לה אותו.

אבל זה כבר לא במקום...

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)

חברה עזבו אתם ילדים.
תל אביב, חיפה, לא ראיתם שבורים/שבורות עד שהסתובבתם בד' בבאר שבע או עמדתם ברמזור בפניה לרינגלבלום בו' הישנה. תסלחו לי אין לכם מושג.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • רעיון טוב! 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, halperin96 כתב:

לא,הרוב בכלל מרוכז בחיפה.

אם לא יהיו את השוכרים ה"עשירים" המון עסקים לא ישרדו והצביון של העיר ישתנה והיא תהיה הרבה פחות אטרקטיבית.

אם אני יוצא לרחוב חצי ריק,מה זה משנה אם בנתניה או תל אביב.

 

 

לגמרי. היום עשיתי טיול לאורך אבן גבירול והרחוב היה חצי מת ב-18:00 על כל חנות רביעית היה שלט "להשכרה" או שהחנות הייתה פשוט סגורה. לפני שנה באותה תקופה בדיוק כל 1-2 דקות איזה תל אביבי כמעט דרס אותי עם הקורקינט שלו והרחוב היה עמוס מטיילים.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 17 דקות, יבגניפ כתב:

לא מסכים.

בשביל קשר אתה צריך פול פוטנציאלי של בני או בנות זוג. ואם אתה מגיע לעיר כלשהי בה יש 50,000 רווקים ורווקות, מקומות בילוי בהם אתה יכול להכיר, מקומות עבודה שיותר מתאימים למעמד הזה - הסיכוי שלך גבוה יותר

תשמע, גדלתי במרכז ואת בנות הזוג שלי חוץ מאחת שמלצרה בפאב לא הכרתי בתל אביב. הכרתי בעיר מגוריי (רמת גן) דרך חבר משותף, בלוויה (לא שלה), באילת, בצבא, בלימודים ואת אשתי הכרתי בכלל בחתונה (לא שלה ולא שלי).

 

כדי להכיר מישהי אתה רק צריך לפתוח עיניים ולזהות  קליקים והזדמנויות. זה קורה בכל מקום בכל העולם.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

מישהו ראה פעם טרנסג'נדר בלבוש אופייני מסתובב בקניונים באשדוד או באר-שבע ללא ליווי משטרתי ?

 

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 2 דקות, מרק10 כתב:

מישהו ראה פעם טרנסג'נדר בלבוש אופייני מסתובב בקניונים באשדוד או באר-שבע ללא ליווי משטרתי ?

 

כן. היה פקיד בנק באשקלון. אדם נשוי עם ילדים גדולים שהפך לפקידה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 2 דקות, Night Driver כתב:

תשמע, גדלתי במרכז ואת בנות הזוג שלי חוץ מאחת שמלצרה בפאב לא הכרתי בתל אביב. הכרתי בעיר מגוריי (רמת גן) דרך חבר משותף, בלוויה (לא שלה), באילת, בצבא, בלימודים ואת אשתי הכרתי בכלל בחתונה (לא שלה ולא שלי).

 

כדי להכיר מישהי אתה רק צריך לפתוח עיניים ולזהות  קליקים והזדמנויות. זה קורה בכל מקום בכל העולם.

סטטיסטיקה והיסטוריה אנושית. אני לא אומר שזה לא אפשרי. הכל אפשרי. אבל אם תלך לגור בכפר נידח ביפן בו הגיל הממוצע הוא 90, יהיה לך יותר קשה מהעיר בה עוברים מתישהו רוב הצעירים והרווקים בארץ.

אני די בטוח שאם תפתח אפליקציית הכרויות ותחפש רווקות באשדוד או שתעשה את אותו הדבר בתל אביב - תקבל מספרים שונים לגמרי.

מעבר לזה, זה גם עניין של מגוון. אני לא בליין גדול. רוב החברים שלי לא. למועדונים הפסקתי לצאת בערך בגיל 25, כשנמאס לי להרדם בצד הרחבה ולחכות שמישהו יעיר אותי ויקח אותי הביתה.

גם רווקים חנונים יש כאן יותר.

לפני 17 דקות, ChemGuy85 כתב:

לגמרי. היום עשיתי טיול לאורך אבן גבירול והרחוב היה חצי מת ב-18:00 על כל חנות רביעית היה שלט "להשכרה" או שהחנות הייתה פשוט סגורה. לפני שנה באותה תקופה בדיוק כל 1-2 דקות איזה תל אביבי כמעט דרס אותי עם הקורקינט שלו והרחוב היה עמוס מטיילים.

יצאתי גם אתמול וגם בשני. אתמול היו פחות אנשים בחוץ. בשני היה די כרגיל. במוצש היו בים יותר אנשים ממה שיש ביום העצמאות.

אבן גבירול וגם בן יהודה וגם דיזנגוף דועכים כי אנשים לא קונים בחנויות פיזיות יותר.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 2 דקות, יבגניפ כתב:

אני די בטוח שאם תפתח אפליקציית הכרויות ותחפש רווקות באשדוד או שתעשה את אותו הדבר בתל אביב - תקבל מספרים שונים לגמרי.

זה ברור אבל לא רק בגלל שהרבה צעירים מגיעים לעיר אלא כי בערים כמו חיפה, אשדוד ובאר שבע יש אחוז יותר גדול שנשארים נאמנים לשיטות ההיכרויות של פעם.

 

אם תיקח את בני ברק עם האוכלוסייה הצעירה הגדולה שלה לא תמצא כמעט אף אחד באפליקציות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 7 שעות, SlowRide כתב:

צריך לקחת מודלים שהוכחו כמוצלחים.

בדיוק!

המודלים המוכחים בחינוך (פינלנד) דווקא מצביעים על הלאמה מוחלטת.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 3 דקות, Night Driver כתב:

אם תיקח את בני ברק עם האוכלוסייה הצעירה הגדולה שלה לא תמצא כמעט אף אחד באפליקציות.

 

ממה שיצא לי לראות המבוגרים/גרושים בציבור משתמשים באפליקציות של הציבור שלהם. 

פורסם
לפני 8 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

ממה שיצא לי לראות המבוגרים/גרושים בציבור משתמשים באפליקציות של הציבור שלהם. 

 

אבל אסור להם להחזיק טלפון חכם. זו עבירה על חוקי הרב.

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...