Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 55 דקות, sperial כתב:

 צריך להיות זהירים מאד במהלכים כאלה. אתה יכול גם להזיק על ידי כך שתכניס עוד גוזרי קופונים לתקציב המוגבל. לפני שבוע שבועיים הזכרתי כאן את העבודה האחרונה של אשתי, פרוייקט מופרט של משרד החינוך, משלמים לאנשים חצי ממה שהיו רגילים לקבל במשרה שלהם, וכולם פושים תוך פחות משנה.

 

הפרטה זה מצויין לכלכלת ישראל. אישתך מקבלת חצי ממה שקיבלה קודם בגלל שהיא הייתה עובדת מדינה או בתנאים של עובד מדינה. עכשיו כנראה היא מקבלת בדיוק מה שמגיע לה לאחר שהקבלן גוזר קופון.

 

בנימה אישית אלייך אני מצטער שאישתך הגיעה למצב הזה.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אפשר לתת כדוגמא את תאגידי המים ל"למה לא להפריט".

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
Just now, bagira כתב:

אפשר לתת כדוגמא את תאגידי המים ל"למה לא להפריט".

 

תאגידי המים היו יוזמה של ביבי לסידור ג'ובים. את התאגידים לא צריך להפריט אלא לסגור ולפטר את כולם.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 2 דקות, bagira כתב:

אפשר לתת כדוגמא את תאגידי המים ל"למה לא להפריט".

דווקא פה לא מסכים.

 

את התעריפים לא קובעים התאגידים אלא רשות המים. בעבר הכסף היה הולך לעירייה שעשתה איתו מה שרצתה והיום הוא הולך לתשתיות המים והביוב העירוניות ששודרגו חזק בזמן הזה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 5 דקות, מרק10 כתב:

 

תאגידי המים היו יוזמה של ביבי לסידור ג'ובים. את התאגידים לא צריך להפריט אלא לסגור ולפטר את כולם.

מה זה לא צריך להפריט? הם עצמם ההפרטה!

 

המים היו באחריות וניהול העיריות והמועצות.

לפני 3 דקות, Night Driver כתב:

דווקא פה לא מסכים.

 

את התעריפים לא קובעים התאגידים אלא רשות המים. בעבר הכסף היה הולך לעירייה שעשתה איתו מה שרצתה והיום הוא הולך לתשתיות המים והביוב העירוניות ששודרגו חזק בזמן הזה.

אני בדיוק יוצא לעבודה אז מצטער שלא יכול לענות באריכות, אעשה זאת מאוחר יותר, אבל המציאות לא יכולה להיות יותר רחוקה ממה שאתה מתאר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
לפני 4 דקות, Night Driver כתב:

דווקא פה לא מסכים.

 

את התעריפים לא קובעים התאגידים אלא רשות המים. בעבר הכסף היה הולך לעירייה שעשתה איתו מה שרצתה והיום הוא הולך לתשתיות המים והביוב העירוניות ששודרגו חזק בזמן הזה.

 

מה זה שודרגו חזק מאוד...אתה צודק ! אני מרגיש שהחרא באסלה נשטף יותר מהר בגלל שיפור בתשתיות המים/ביוב.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק, היום הסיכוי שתפגוש את החרא שלך בים הרבה יותר קטן, מי הביוב עוברים היום טיפול שלישוני ופחות נזילות במערכות הביוב והמים למרות הגידול בשטחים הבנויים.

 

שים לב שמערות התפלה, המוביל וכו' לא היו ולא נמצאים תחת עיריות או תאגידים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הפרטה צריכה לבוא במקום משהו קיים. אם מכניסים עוד גורם לשרשרת שגם לו צריך לשלם כדי לקבל את אותו שירות זו לא הפרטה, זו הטרדה. מה גם שזה שירות שאתה לא יכול לבחור אם להתנתק ממנו ולהתחבר למתחרה שלו אם התמורה לתשלום לא מוצאת חן בעיניך.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)
לפני 33 דקות, מרק10 כתב:

 

הפרטה זה מצויין לכלכלת ישראל. אישתך מקבלת חצי ממה שקיבלה קודם בגלל שהיא הייתה עובדת מדינה או בתנאים של עובד מדינה. עכשיו כנראה היא מקבלת בדיוק מה שמגיע לה לאחר שהקבלן גוזר קופון.

 

בנימה אישית אלייך אני מצטער שאישתך הגיעה למצב הזה.

בגלל זה הם נשארים בלי עובדים. היה לנו קודם דיון על עובדי הייטק, ולמה אסור להוריד להם את השכר (כיוון שהם יברחו). אז במה שונים אנשי חינוך? בבקשה שלמו להם שכר הוגן, הם ימשיכו לעבוד. לא תשלם מספיק? חפש מישהו אחר. בפרוייקט הזה עבדו רק מנהלים מנוסים - הפרוייקט הצריך את הידע שלהם - אז אין סיבה לצפות שהם יעבדו בשכר של ג'וניורים.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם הפרויקט היה מספיק לטווח ארוך, והיו צריכים את המנהלים המנוסים לטווח הארוך כנראה שלא היו מרשים לעצמם שאותם מנהלים יברחו

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זה הקטע - הפרוייטקט רק התחיל, וכבר הספיקו לחסל שני מחזורים של עובדים  שלא רוצים להמשיך. נראה שהקורונה תחסל אותו, אבל גם בלעדיה התשלום הנמוך גורם לפרישה המונית. אני סקרן מה התקורות שלוקחת החברה המנהלת, לעומת ניהול על ידי המדינה. אני די משוכנע שעובדי מדינה היו עולים פחות, כיוון שחלק מהמנגנונים היו נטמעים במערכת הקיימת.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 8 דקות, sperial כתב:

בגלל זה הם נשארים בלי עובדים. היה לנו קודם דיון על עובדי הייטק, ולמה אסור להוריד להם את השכר (כיוון שהם יברחו). אז במה שונים אנשי חינוך? בבקשה שלמו להם שכר הוגן, הם ימשיכו לעבוד. לא תשלם מספיק? חפש מישהו אחר. בפרוייקט הזה עבדו רק מנהלים מנוסים - הפרוייקט הצריך את הידע שלהם - אז אין סיבה לצפות שהם יעבדו בשכר של ג'וניורים.

במערכת חינוך פרטית שהתקציב היחיד שמתקבל מהמדינה הוא סבסוד שכר הלימוד לכל תלמיד וההתערבות של המדינה בכל מה שקשור לניהול בתי הספר מינימלית זה בחיים לא היה קורה. בית ספר שלא מוכן לשלם למורים טובים לא ישרוד כי יהיו בו רק מורים גרועים וההורים יוציאו משם את הילדים. מורים טובים יהיו מבוקשים ויהנו משכר גבוה ומורים בינוניים יקבלו תמריץ להפסיק להיות בינוניים או לחפש קריירה אחרת, בדיוק כמו בהייטק או בכל תחום אחר שהמדינה לא מכתיבה בו לאנשי המקצוע באיזה רגל מתחילים ללכת ובאיזה יד מותר לגרד בתחת.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

אז זו הבעיה, זה פרויקט שרק התחיל, כנראה עם מי שלא יודע לנהל פרויקט כזה, ולא היה לו רפרנס להסתכל עליו.

אם הוא ישרוד עוד שנתיים שלוש כנראה שהשכר ישתנה, או שיעברו לחפש ג'וניורים

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 13 דקות, sperial כתב:

אז אין סיבה לצפות שהם יעבדו בשכר של ג'וניורים.

למה אישתך לעבוד בזה? השכר לא היה ידוע מראש?

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.

×
×
  • תוכן חדש...