Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 7 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

מש"ל, כשאתה מתרכז בחלוקת ג'ובים ולא בשינוי מהותי, גם 400 שנה לא יספיקו

מרים ידיים. הדבר היחידי שאני מצטער עליו זה שגרמת לי להראות כאילו אני תומך מפאי.

סמל-לחי-212x300.jpg

  • מעניין 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם (נערך)

יש אמת בכתבה. אולי מציגים שם גם מקרי קיצון אבל בהחלט יש אמת בכתבה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 44 דקות, קאררה כתב:

...וברצינות שניה - מישהו מעסיק אנשים כאלה ? 

image.png.8c3ae85abfe45ff11dc5b60f62cbacb9.png

יש יחידות סייבר בודדות שיוצאים משם למשכורת ראשונה של 35.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

מעניין כמה הרוויח בחור שהכרתי, עם תואר מדמח בתיכון, נסיון של שנה+ במשרה מלאה במובילאיי לפני הצבא ואז שירות ביחידה שכזו...?

פורסם
לפני 22 דקות, halperin96 כתב:

יש יחידות סייבר בודדות שיוצאים משם למשכורת ראשונה של 35.

 

 

אתה מדבר מניסיון ? שמועות ? קראת באינטרנט ?

 

בימים אלה המקל נמצא אצל המעסיקים ולא אצל העובדים.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 11 דקות, מרק10 כתב:

 

אתה מדבר מניסיון ? שמועות ? קראת באינטרנט ?

 

בימים אלה המקל נמצא אצל המעסיקים ולא אצל העובדים.

שמועות מחברים טובים.

כמובן מלפני המשבר ולא מהחצי שנה האחרונה.

לפני 31 דקות, pl7410 כתב:

מעניין כמה הרוויח בחור שהכרתי, עם תואר מדמח בתיכון, נסיון של שנה+ במשרה מלאה במובילאיי לפני הצבא ואז שירות ביחידה שכזו...?

תשאל אותו אם הוא חבר.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 23 דקות, מרק10 כתב:

 

אתה מדבר מניסיון ? שמועות ? קראת באינטרנט ?

 

בימים אלה המקל נמצא אצל המעסיקים ולא אצל העובדים.

אני לא יודע כמה מקבלים יוצאי 8200 או יחידות מקבילות.

 

שכר זה בסוף עניין של הצע וביקוש. אם אתה עוד מישהו, מוצלח ככל שתהיה, אבל יש עוד אלף כרגע עם ידע ויכולות כמו שלך שמתחרים על 100 משרות פנויות, השכר שלך ירד. אם אתה אחד מחמישה בארץ שיודעים משהו ספציפי וכרגע יש עשרים משרות פתחוחות שמחפשות את הידע הזה, השכר שלך יעלה.

 

אם אתה צריך לגייס מישהו לתפקיד שיכול לגרום לפרוייקט של עשרות או מאות מיליוני דולר להתרומם או ליפול, ומצאת את המועמד שאתה מחפש (מתוך החמישה שיש בארץ), אתה תשלם לו 35K, אפילו אם הוא בן 25 ואתמול השתחרר מצה"ל. אבל זה צריך להיות מישהו עם ידע ספציפי מאוד בתחום מבוקש מאוד, לא סתם בוגר 8200 ג'נרי כזה או אחר.

  • אהבתי 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)
לפני 2 דקות, pl7410 כתב:

אמרתי חבר? אקס של אחותי

 

 

אחותך פנוייה לקשר ? :roflmao:

 

1. יש לי ניסיון עם רווקות.

2. עובד בעבודה מסודרת.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 5 דקות, מרק10 כתב:

 

אחותך פנוייה לקשר ? :roflmao:

 

1. יש לי ניסיון עם רווקות.

2. עובד בעבודה מסודרת.

היא רגילה ל35K.

האם תהווה שנמוך רציני?

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 10 דקות, pl7410 כתב:

כרגע יש מהנדס חשמל לעתיד שכבר ממש על הקרס

 

כרס בגיל כזה?

מזל שאפשר להאשים את המכון...

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25


×
×
  • תוכן חדש...