Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 5 שעות, arik100 כתב:

...

כל הקורונה הזאת הרסה מגזריים שלמים וזאת הזדמנות לקחת את זה ולפתח את הכלכלה למקומות אחרים

סתם לדוגמא מפיקי אירועים שהיו מרווחים 400K על ארגון של אירוע, האם אנחנו אמורים לממן לו 70% מהשכר? ממש לא

וכן אני בגדול בעד דמי אבטלה לעצמאים ובכלל, אבל עם גבול, גם לשכירים לא צריך לתת להם עכשיו שנתיים דמי אבטלה עם כל הכבוד

...

 

 

לא הבנתי.

 

לגבות ממנו ביטוח לאומי מס בריאות ומס הכנסה עבור שכר של 400K זה כן.

אבל כשצריך לשלם, אז לא, אז יש תקרה.

עריכה אחרונה על ידי stum
  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לפני 11 שעות, m3x7r3m3 כתב:

לימור לבנת ראיתי במו עיניי את המינויים שלה, כולל המנכ"לית שלה, ג'ובים בצורה הכי מסריחה וטיפשית שקיימת.

 

לגבי מפא"י - היו הרבה מאוד שיתופי פעולה, כולל הסזון.

כן בטח. מפאי המציאו את הדיפ סטייט בסזון.

 

ולגבי לימור לבנת התכוונתי לזה:

בנובמבר 1997, עמדה לימור לבנת על במת ועידת מרכז הליכוד ושאלה: "האם נבחרנו לשלטון כדי לחלק ג'ובים?". חברי המפלגה ענו לה בלי למצמץ: "כן!".

וזה עדיין לפני כמעט  23 שנים של חלוקת ג'ובים למקורבים.

כל כך מהר הליכוד של בגין הפך למפא"י ב'

היום במקום חמשת המ"מים יש לנו את שלושת הכ"פים...

 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
בתאריך 19.7.2020 בשעה 15:15, SlowRide כתב:

כולם מדברים על מחאת העצמאיים, ממחר יש שביתה של האחיות. איך אפשר לעשות שביתת אחיות כשמדברים על עליה במספר החולים?!

 

"שביתת האחיות מסתיימת: יקבלו עוד 2,000 תקנים, אבטחה ותמריץ בדרום.

 

1. תוספת 2,000 תקנים זמניים לאחיות ו-400 לרופאים."

 

לא יצליחו לגייס 2000 אחיות לעבודה זמנית שיסכימו לעבוד בתנאי עבדות דרך קבלן בשכר מינימום עם תנאי סוציאלים מינימאליים.

 

איזה כייף לי :)

פורסם
 
לא הבנתי.
 
לגבות ממנו ביטוח לאומי מס בריאות ומס הכנסה עבור שכר של 400K זה כן.
אבל כשצריך לשלם, אז לא, אז יש תקרה.
גם לתשלום ביטוח לאומי יש תקרה

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)

לביטוח לאומי יש תקרת שכר של בערך 44,000 ש"ח בחודש. מי שמרויח יותר מזה לא ישלם על ההפרש, מי שזכאי לדמי ביטוח יקבל עד סכום זה (למשל - מילואים).

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 10 שעות, מרק10 כתב:

 

"שביתת האחיות מסתיימת: יקבלו עוד 2,000 תקנים, אבטחה ותמריץ בדרום.

 

1. תוספת 2,000 תקנים זמניים לאחיות ו-400 לרופאים."

 

לא יצליחו לגייס 2000 אחיות לעבודה זמנית שיסכימו לעבוד בתנאי עבדות דרך קבלן בשכר מינימום עם תנאי סוציאלים מינימאליים.

 

 

אחיות לא מועסקות כעובד קבלן בשום מקום שאני מכיר (ואני מכיר לא מעט).

בבתי חולים בוודאי ובוודאי שהן מועסקות ישירות.

לגבי השכר שלהן - הוא לא מינימום, גם לא מאוד גבוה. בהחלט יש מקום לשיפור באספקט הזה.

 

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם (נערך)

יש לפחות מקום אחד בהן אחיות מועסקות דרך קבלנים, וזה בבתי הספר. כשלון מוחלט.

 

רופאים דווקא מועסקים באמצעות גופים מוזרים כמו הקרנות המקבילות של בתי החולים.

 

הבעיה היא שמדובר בתקנים זמניים לשנה.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 15 שעות, ChemGuy85 כתב:

זה בסדר גם האנשים שלמדו וירולוגיה לא ממש יודעים מה הם עושים. להזכירך בחודש מרץ אמרו שלא צריך מסכות כי הן לא יעילות. בחודש אפריל אמרו שכן צריך מסכות ובין לבין היו עוד כמה זגזוגים כן מסכה - לא מסכה עד שנושא המסכות הפך לקונצנזוס. 

 

מי אמר שלא צריך מסיכות? וירולוגים או מנכ"ל משרד שהיה לו נאמר שיקולים אחרים לומר דברים?

 

לפני 15 שעות, ChemGuy85 כתב:

בגלל זה אני כמעט ולא אוכל בחוץ. כאשר אני אוכל בחוץ זה רק במסעדות שאני מכיר. 

 

אז אתה חושב שמסעדות שמגישות בשר מקולקל ונסגרות צריכות להיפתח בניגוד לצו הסגירה שלהן?

 

לפני 15 שעות, ChemGuy85 כתב:

לא, לא, לא. אל תעוות את דברי. כתבתי שסגירה של ענפים שלמים מהיום למחר ללא שמץ של הוכחה וללא אפשרות לעוסקים בתחום להתנגד וללא פיצוי הולם זו דיקטטורה של השלטון.

 

ומה ההבדל בין סגירת מסעדה בודדת לסגירה של כל המסעדות?

 

לפני 15 שעות, ChemGuy85 כתב:

מה זה משנה? שפעת פעילה בעיקר בחורף, קורונה פעילה (מסתבר) כל עונות השנה. בשורה התחתונה כאשר בתי החולים קורסים בחורף מחולי שפעת זה לא מפריע לאף אחד ללכת למסעדות, חדרי כושר ובכלל לנהל אורך חיים רגיל. בסין הפסיקו לפרסם נתונים על קורונה והחיים שם בסדר גמור. מפעלים עובדים, תוצר עולה, כלכלה צומחת. אם מחר משרד הבריאות יחליט לעשות 0 בדיקות תראה שעוד חודש ישכחו שהוירוס הזה קיים בכלל. 

 

משנה, כי חורף שעבר היה עומס בבתי חולים בלי קורונה עם שפעת, הקיץ הזה יש עומס בבתי חולים בלי שפעת ועם קורונה, רוצה לנחש מה יקרה בחורף הקרוב כשיהיה גם שפעת וגם קורונה?

מזכיר שמספר החולים בשתי המחלות יכול להיות לא-שלילי בלבד.

 

לפני 12 שעות, stum כתב:

לא הבנתי.

 

לגבות ממנו ביטוח לאומי מס בריאות ומס הכנסה עבור שכר של 400K זה כן.

אבל כשצריך לשלם, אז לא, אז יש תקרה.

 

בתור מתכנת אתה אמור לדעת שאתה משלם ביטוח לאומי לפי X, אבל יכול לקבל דמי אבטלה מקסימליים שהם נמוכים מ-X.

לגבי מס בריאות זה בסה"כ מס, אתה לא אמור לקבל איזה משהו תמורתו.

 

לפני 11 שעות, borsood כתב:

כן בטח. מפאי המציאו את הדיפ סטייט בסזון.

 

דיפ שטייטעל אתה מתכוון.

הסזון זה פשוט דוגמה מובהקת לשיתוף פעולה בין הבריטים למפא"י. כזה שאמרת שלא התקיים באותה תקופה.

 

לפני 11 שעות, borsood כתב:

ולגבי לימור לבנת התכוונתי לזה:

בנובמבר 1997, עמדה לימור לבנת על במת ועידת מרכז הליכוד ושאלה: "האם נבחרנו לשלטון כדי לחלק ג'ובים?". חברי המפלגה ענו לה בלי למצמץ: "כן!".

וזה עדיין לפני כמעט  23 שנים של חלוקת ג'ובים למקורבים.

כל כך מהר הליכוד של בגין הפך למפא"י ב'

היום במקום חמשת המ"מים יש לנו את שלושת הכ"פים...

 

שוב, לא מפתיע, יש דמויות שהגיעו לפוליטיקה אך ורק לצורך החלוקת ג'ובים ולא יותר.

אלה סוג אנשים שאין להם אידיאולוגיה, הם הגיעו למפא"י / עבודה כששם היו הג'ובים לחלק, והגיעו לליכוד כששם היו הג'ובים לחלק, הם הגיעו לקדימה, יש עתיד, כולנו, חוסן לישראל וכו', חלקם אפילו היו ביותר ממפלגה אחת.

אני בטוח שאתה לא צריך דוגמאות ספציפיות נכון?

 

לפני 5 שעות, sperial כתב:

לביטוח לאומי יש תקרת שכר של בערך 44,000 ש"ח בחודש. מי שמרויח יותר מזה לא ישלם על ההפרש, מי שזכאי לדמי ביטוח יקבל עד סכום זה (למשל - מילואים).

 

לא לצרכי אבטלה (שזה הנקודה הרלוונטית להיום), בקטע הזה אתה תשלם כמו גדול נניח ביטוח לפי משכורת של 35 אלף, אבל תקבל דמי אבטלה של 8 ומשהו אלף.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

לגבי דמי אבטלה, אני לא בקי בנוהל. 

 

לגבי המסיכות - היו שני שינויים. האחד "פוליטי" - היה מחסור עולמי ועל כן את המלאי הקיים ייחדו לצוותים רפואיים ודומיהם. השינוי השני הוא הצטברות ידע שהוכיח את יעילותן במנגנון של "בקרה סביבתית" כלומר מי שעוטה מסיכה מגן על סביבתו. לכן כל כך חשובה ההקפדה כי כולם יעטו מסיכות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הנוהל הוא שניקח לדוגמה את יהושוע, יהושוע ראש צוות של מתכנתים בחברת הייטק ומרוויח 35 אלף שקלים ברוטו.

יהושוע משלם מס הכנסה, מס בריאות וביטוח לאומי לפי 35 אלף שקלים כל חודש.

עכשיו החברה שיהושוע הועסק בה הוציאה את כל העובדים לחל"ת, כמה יהושוע מקבל דמי אבטלה? 10,551 למשך תקופה, ולאחר מכן 7300 בערך.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

את האמת יהושוע כנראה משלם יותר מס כי הוא לוקח רכב בליסינג, ואולי הוא מקבל עוד הטבות (אוכל, טלפון, לא יודע מה). אז הוא משלם מס על נגיד במינימום 38K.

 

  • אהבתי 1

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 11 דקות, David32 כתב:

את האמת יהושוע כנראה משלם יותר מס כי הוא לוקח רכב בליסינג, ואולי הוא מקבל עוד הטבות (אוכל, טלפון, לא יודע מה). אז הוא משלם מס על נגיד במינימום 38K.

 

אם לקח רכב בליסינג משלם הרבה יותר, אבל לצורך הפשטות של הדוגמה נניח ש-35K זה השכר ברוטו שלו כולל שווי שימושים (טלפון אוכל וכו')

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זה הביטוח שיש ליהושוע והוא יודע את הכללים. יהושוע (ואחרים ברמות השכר האלה) יכול היה לבוא לבוס שלו ולהגיד לו תשמע דויד, אתה משלם עלי הרבה סוציאליות ואני הרי לא אקבל כלום אז אני אעבוד אצלך מול חשבונית כעצמאי ואתה תשלם לי עלות שכר. מכאן אני אפריש לעצמי ואבטח את עצמי.

 

יהושוע בחר לא לעשות את זה כי זה היה לו נוח אבל עכשיו כשיהושוע משלם את המחיר הוא בוכה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 3 שעות, yuvalganim כתב:

 

אחיות לא מועסקות כעובד קבלן בשום מקום שאני מכיר (ואני מכיר לא מעט).

בבתי חולים בוודאי ובוודאי שהן מועסקות ישירות.

לגבי השכר שלהן - הוא לא מינימום, גם לא מאוד גבוה. בהחלט יש מקום לשיפור באספקט הזה.

 

 

איך המדינה מתכוונת להעסיק 2000 אחיות לתקופה של שנה (זמנית) ?

 

לפני 3 שעות, sperial כתב:

יש לפחות מקום אחד בהן אחיות מועסקות דרך קבלנים, וזה בבתי הספר. כשלון מוחלט.

 

למה כישלון ?

איזה כייף לי :)


×
×
  • תוכן חדש...