Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1868 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מרק, אתה שואל ברצינות למה כישלון?

 

היום אין אחיות בבתי הספר ועל כל דבר מזמינים מדא. או הורים. האחיות באות רק לחיסונים ובדיקות התפתחות וגם זה רק לפעמים.

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

וגם נושא החיסונים נכשל, אחוז החיסונים ושאר מעקבים שבוצעו בעבר על ידי אחיות בתי הספר ירד פלאים מאז אותה הפרטה כושלת.

 

בחלק מהמחוזות (עד כמה שאני זוכר, בדרום) הוחזרו אחיות בשירות המדינה, לפי הוראת בית המשפט.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 11 דקות, מרק10 כתב:

 

איך המדינה מתכוונת להעסיק 2000 אחיות לתקופה של שנה (זמנית) ?

 

אף אחד לא אומר זמנית.

הם הוסיפו 2000 אחיות לתקן.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

פורסם
לפני 29 דקות, Night Driver כתב:

זה הביטוח שיש ליהושוע והוא יודע את הכללים. יהושוע (ואחרים ברמות השכר האלה) יכול היה לבוא לבוס שלו ולהגיד לו תשמע דויד, אתה משלם עלי הרבה סוציאליות ואני הרי לא אקבל כלום אז אני אעבוד אצלך מול חשבונית כעצמאי ואתה תשלם לי עלות שכר. מכאן אני אפריש לעצמי ואבטח את עצמי.

 

יהושוע בחר לא לעשות את זה כי זה היה לו נוח אבל עכשיו כשיהושוע משלם את המחיר הוא בוכה.

 

לא זו הנקודה, @arik100 אמר שאם מפיק אירועים היה רגיל להרוויח 400K על אירוע, הוא לא יכול לצפות לקבל 70% מהמשכורת שלו.

@stum שאל למה לא? הרי הוא משלם ביטוח לפי 400K אז פתאום יש תקרה.

 

ציינתי שזה לא חדש, וגם בביטוח הלאומי לשכירים זה עובד בדיוק באותה צורה, אתה משלם ביטוח לפי סכום מסוים ויכול לקבל פחות, אולי הרבה פחות.

אז הבאתי את יהושוע כדוגמה, יהושוע לא מתלונן, אלה הכללים, אבל הגיוני שאלה יהיו הכללים לכולם.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

הוא לא משלם בט"ל לפי 400,000 ש"ח. הוא משלם לפי ההכנסות למס (כמובן בניכוי ההוצאות המוכרות) ולפי תקרה של קצת מעל 44,000 ש"ח לחודש, בחישוב שנתי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא משנה, הבנתי את הכוונה של @arik100

הוא התכוון שאם הרווח הנקי של העצמאי הוא X, הוא לא בהכרח צריך לקבל X או 70% של X.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 2 שעות, m3x7r3m3 כתב:

דיפ שטייטעל אתה מתכוון.

הסזון זה פשוט דוגמה מובהקת לשיתוף פעולה בין הבריטים למפא"י. כזה שאמרת שלא התקיים באותה תקופה.

 

 

שוב, לא מפתיע, יש דמויות שהגיעו לפוליטיקה אך ורק לצורך החלוקת ג'ובים ולא יותר.

אלה סוג אנשים שאין להם אידיאולוגיה, הם הגיעו למפא"י / עבודה כששם היו הג'ובים לחלק, והגיעו לליכוד כששם היו הג'ובים לחלק, הם הגיעו לקדימה, יש עתיד, כולנו, חוסן לישראל וכו', חלקם אפילו היו ביותר ממפלגה אחת.

אני בטוח שאתה לא צריך דוגמאות ספציפיות נכון?

ליאור, אולי כדאי שתחזור לספרי ההיסטורה: הסזון הוא החריג מסוף 44. תנועת המרי שהיא דוגמה הפוכה קרתה יןתר משנה לאחר מכן, והתקופה שאנחנו מדברים עליה הקמת המדינה קרתה שלוש שנים  וחצי ארוכות מאד לאחר מכן.

 

באותו מרכז הליכוד התשובה הייתה כמעט פה אחד (חבל מאד שאין את הסרט של זה זמין) כן שאתה לא יכול לאמר שזה רק אנשי "דרך צלחה" ודומיהם.

נו אז כ40 שנים של חלוקת ג'ובים לא הספיקו לליכוד להחליף את הדיפ סטייט?

 

  • רעיון טוב! 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 1 דקה, borsood כתב:

ליאור, אולי כדאי שתחזור לספרי ההיסטורה: הסזון הוא החריג מסוף 44. תנועת המרי שהיא דוגמה הפוכה קרתה יןתר משנה לאחר מכן, והתקופה שאנחנו מדברים עליה הקמת המדינה קרתה שלוש שנים  וחצי ארוכות מאד לאחר מכן.

 

מה השנים המדויקים רלוונטיות?

טענתי שמפא"י שיתפו פעולה עם השלטון הבריטי, מה לא נכון בזה?

 

מצטט שוב מאיפה זה התחיל:

  

בתאריך 19.7.2020 בשעה 14:01, m3x7r3m3 כתב:

והייתה ביורוקרטיה של השלטון הבריטי, וכמובן הביורוקרטיה שנוגעת לקשרים בין מפא"י והשלטון הבריטי.

 

לפני 4 דקות, borsood כתב:

באותו מרכז הליכוד התשובה הייתה כמעט פה אחד (חבל מאד שאין את הסרט של זה זמין) כן שאתה לא יכול לאמר שזה רק אנשי "דרך צלחה" ודומיהם.

 

מרכז הליכוד הוא גם מרכז הג'ובים הלאומי פחות או יותר.

 

לפני 5 דקות, borsood כתב:

נו אז כ40 שנים של חלוקת ג'ובים לא הספיקו לליכוד להחליף את הדיפ סטייט?

 

מש"ל, כשאתה מתרכז בחלוקת ג'ובים ולא בשינוי מהותי, גם 400 שנה לא יספיקו לך

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

מי אמר שלא צריך מסיכות? וירולוגים או מנכ"ל משרד שהיה לו נאמר שיקולים אחרים לומר דברים?

 

בין היתר ארגון הבריאות העולמי וה-CDC. בנוגע לארגון הבריאות העולמי נחשף שמדובר בארגון פוליטי שנמצא בידיים של סין. בנוגע ל-CDC הם רצו למנוע מהציבור מסכות כדי שישאר לרופאים, אבל במקום לעשות את זה בצורה ישירה והוגנת התחילו לשקר (מסיכות לא יעילות), בלבלו לכולם את המוח עם הזגזוגים שלהם ובסוף הגיעו למצב שאחרי 6 חודשים בתוך הדבר הזה אנשים עדיין מתנגדים למסכות.

 

ציטוט

משנה, כי חורף שעבר היה עומס בבתי חולים בלי קורונה עם שפעת, הקיץ הזה יש עומס בבתי חולים בלי שפעת ועם קורונה, רוצה לנחש מה יקרה בחורף הקרוב כשיהיה גם שפעת וגם קורונה?

מזכיר שמספר החולים בשתי המחלות יכול להיות לא-שלילי בלבד.

 

יהיה מאוד שמח. מצד שני אולי אם יתנו לקורונה לשרוף מאוד חזק אז הנזק יהיה פחות חמור לקראת החורף כפי שניתן ללמוד מהגרף של שוודיה. אגב, שים לב שכולם (בעולם) מתעלמים מהגרף של שוודיה. תיאוריה שלי זה בגלל שפוליטיקאים ברחבי העולם לא מוכנים להודות בטעות כי זה יביא לסוף הפוליטי שלהם.

 

בינתיים בישראל המספרים מאוד ברורים 450 מתים רובם בשנות ה-70-80-90 לחייהם מול 850,000 מובטלים. גם מאבטלה מתים והרבה. 

 

image.png.3157628238057ba757f104db90810013.png

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני כשעה, yuvalganim כתב:

 

אף אחד לא אומר זמנית.

הם הוסיפו 2000 אחיות לתקן.

 

זה מה שפורסם אתמול בעיתונות.

 

2000 תקנים זה לא אומר שהאוצר יסכים למלא אותם ב-2000 עובדים קבועים לעבודה קבועה.

 

* להזכירך לפני 3 שבועות ביבי ושר האוצר הכריזו על קבלת דמי אבטלה עד יוני 2021 למובטלים ועוד שפע הבטחות שכרגע נתקעו איפהשהו.

 

 

לפני כשעה, Night Driver כתב:

מרק, אתה שואל ברצינות למה כישלון?

 

היום אין אחיות בבתי הספר ועל כל דבר מזמינים מדא. או הורים. האחיות באות רק לחיסונים ובדיקות התפתחות וגם זה רק לפעמים.

 

 

חיסכון כספי למדינה זה לא כישלון ?

לפני כשעה, sperial כתב:

וגם נושא החיסונים נכשל, אחוז החיסונים ושאר מעקבים שבוצעו בעבר על ידי אחיות בתי הספר ירד פלאים מאז אותה הפרטה כושלת.

 

בחלק מהמחוזות (עד כמה שאני זוכר, בדרום) הוחזרו אחיות בשירות המדינה, לפי הוראת בית המשפט.

 

אפשר קישור להחלטת בית המשפט ?

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

בין היתר ארגון הבריאות העולמי וה-CDC. בנוגע לארגון הבריאות העולמי נחשף שמדובר בארגון פוליטי שנמצא בידיים של סין. בנוגע ל-CDC הם רצו למנוע מהציבור מסכות כדי שישאר לרופאים, אבל במקום לעשות את זה בצורה ישירה והוגנת התחילו לשקר (מסיכות לא יעילות), בלבלו לכולם את המוח עם הזגזוגים שלהם ובסוף הגיעו למצב שאחרי 6 חודשים בתוך הדבר הזה אנשים עדיין מתנגדים למסכות.

 

מש"ל, WHO הוא פוליטי במיוחד, CDC גם פוליטי.

שאלתי אם מי שאמר היו מומחים בתחום וירוסים או אולי פוליטיקאים? אז הבאת דוגמאות של פוליטיקאים, גם מישראל אנחנו מכירים הנחיות כאלה מפוליטיקאים או דמויות פוליטיות.

 

לפני 18 דקות, ChemGuy85 כתב:

יהיה מאוד שמח. מצד שני אולי אם יתנו לקורונה לשרוף מאוד חזק אז הנזק יהיה פחות חמור כפי שניתן ללמוד מהגרף של שוודיה. אגב, שים לב שכולם (בעולם) מתעלמים מהגרף של שוודיה. תיאוריה שלי זה בגלל שהם לא מוכנים להודות בטעות כי זה יביא לסוף הפוליטי שלהם.

 

יופי, עכשיו רוצה לקחת חזרה את המשפט הזה שלך:

בתאריך 20.7.2020 בשעה 12:36, ChemGuy85 כתב:

מערכת הבריאות בסדר גמור. 

 

לפני 19 דקות, ChemGuy85 כתב:

בינתיים בישראל המספרים מאוד ברורים 450 מתים רובם בשנות ה-70-80-90 לחייהם מול 850,000 מובטלים. גם מאבטלה מתים והרבה. 

 

Why not both?

אתה חושב שאם היו מתעלמים מהוירוס הכלכלה הייתה ממשיכה כרגיל?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

זכרוני הגד בי. זה היה משרד הבריאות 

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 דקות, yuvalganim כתב:

ממה שידוע לי זה לא זמני מרק.

מדובר בתוספת קבועה על חשבון שנים הבאות

 

תשמ'ע, הקומבינות של נערי האוצר הם מגוונות. היום החליטו על תוספת ובעוד חודש ימצאו סיבה איך לא למלא את התקנים. 

 

אתה זוכר שלפני שנתיים הממשלה החליטה על העלאת קצבאות הנכות ב-4 פעימות עד היום הנכים קיבלו 2 פעימות. הנכים זועקים ומפגינים ולבנתיים לא קיבלו את התוספת הזו.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 57 דקות, borsood כתב:

ליאור, אולי כדאי שתחזור לספרי ההיסטורה: הסזון הוא החריג מסוף 44. תנועת המרי שהיא דוגמה הפוכה קרתה יןתר משנה לאחר מכן, והתקופה שאנחנו מדברים עליה הקמת המדינה קרתה שלוש שנים  וחצי ארוכות מאד לאחר מכן.

 

באותו מרכז הליכוד התשובה הייתה כמעט פה אחד (חבל מאד שאין את הסרט של זה זמין) כן שאתה לא יכול לאמר שזה רק אנשי "דרך צלחה" ודומיהם.

נו אז כ40 שנים של חלוקת ג'ובים לא הספיקו לליכוד להחליף את הדיפ סטייט?

 

הסרטון זמין בטוויטר, חפשו בגוגל לבנת ג'ובים.

אין לי אפשרות לצרף קישור.

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160


×
×
  • תוכן חדש...