Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 56 דקות, halperin96 כתב:

היא רגילה ל35K.

האם תהווה שנמוך רציני?

 

עם המענק או בלי המענק הקרוב :classic_unsure:

 

לפני 28 דקות, halperin96 כתב:

 

כרס בגיל כזה?

מזל שאפשר להאשים את המכון...

 

הוא התכוון לקרס לתפיסת דגים אם לא קלטת.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מרק, היה ברור שזה משחק מילים. העניין הוא שגם ההגיה שונה - קרס של חכה הוא KERES, במלעיל, ואילו הבטן שלי היא KARES במלרע (וגם משהו רע).

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 שעות, vxlan כתב:

מישהו מעובדי ההייטק בפורום יכול לאשש את הכתבה?

אישית, לי זה נשמע בבלת.

 

https://finance.walla.co.il/item/3374855

 

לדעתי לקחו כמה מקרים אמיתיים ויצרו כתבה דרמטית שמקצינה את המציאות.

 

יצא לי לחפש ולמצוא עבודה לאחרונה. בין מרץ למאי היו הרבה פחות גיוסים. ממאי הרגיש שהשתחרר פקק ונוספו הרבה משרות בזמן קצר. ההרגשה שלי שחברות טובות שמחפשות עובדים מיומנים מציעות שכר דומה ללפני הקורונה.

פורסם (נערך)

לעניין תחילת הקורונה הרבה חברות פיטרו/הוציאו לחל"ת ואז גייסו שוב/החזירו.

אני לא חושב שיש פגיעה משמעותית בשכר (עדיין), אבל בהחלט יש יותר מועמדים על כל משרה.
בסופו של דבר אם המצב הזה ימשך (לא מדבר על אם יחמיר ויחזור לתחילת הגל הראשון או גרוע מכך) זה יגרור גם פגיעה בשכר.
ברגע שמעסיקים יראו שעל כל משרה יש להם כמה וכמה מועמדים מתאימים הם ינסו לסגור על שכר נמוך יותר. מועמד א ביקש X מועמד ב שלא פחות טוב ממנו ביקש קצת פחות, ילכו עליו.
זה המהות של שוק חופשי.

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 1 שעה, lm007 כתב:

 

לדעתי לקחו כמה מקרים אמיתיים ויצרו כתבה דרמטית שמקצינה את המציאות.

 

בהחלט. 

 

לפני 1 שעה, lm007 כתב:

 

יצא לי לחפש ולמצוא עבודה לאחרונה. בין מרץ למאי היו הרבה פחות גיוסים. ממאי הרגיש שהשתחרר פקק ונוספו הרבה משרות בזמן קצר. ההרגשה שלי שחברות טובות שמחפשות עובדים מיומנים מציעות שכר דומה ללפני הקורונה.

 

עובדים טובים תמיד יהיו מבוקשים. 

 

פרסמתי לאחרונה משרת מנהל/ת לקוחות דיגיטל זוטרה. קיבלתי יותר מ-600 קורות חיים, למרות שהדרישה הייתה לחצי שנת ניסיון בלבד ותחומי האחריות היו דלים. חלק גדול מהפונים היו כאלה שמילאו במשך שנים תפקידים בכירים, ובכללם היה גם סמנכ"לים בכירים", מוסיף יואב מלמד, מומחה לגיוס עובדים, מרצה לבניית קריירה ומייסד "משרות הייטק ושיווק ללא ניסיון"

 

מניסיון שלי (לא הייטק) כל משרה שמפרסמים מקבלת מאות קורות חיים גם במצב תעסוקה מלא במשק והרבה פעמים קורות חיים שמקבלים או overqualified בצורה קיצונית או לא רלוונטיים לחלוטין. אנשים פשוט יורים קורות חיים לכל הכיוונים כי זה לא עולה כסף ולא דורש מאמץ מיוחד. זה כמו לחלק לייקים לבחורות ב-Tinder. אין לזה באמת משמעות. 

פורסם

יש שינוי בשוק מבחינת זמינות אנשים טובים אבל עוד מוקדם מידי לדבר על השפעה על השכר. הרי אם אני קולט היום אדם אני לא קולט אותו לחודש אלא רוצה אותו לתקופה ארוכה. אם אשלם שכר נמוך מהמקובל אז בהזדמנות הראשונה הוא יעזוב.

 

כוח אדם טוב צריך להיות מתוגמל בצורה הוגנת עם משבר או בלעדיו.

  • מעניין 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 11 שעות, vxlan כתב:

מישהו מעובדי ההייטק בפורום יכול לאשש את הכתבה?

אישית, לי זה נשמע בבלת.

 

https://finance.walla.co.il/item/3374855

 

חרטא.

מעבר לעובדה שזה לא כתבה אלא פוסט שכולו צרות עין ושמחה לאיד, הוא גם לא מחובר למציאות.

 

נכון שיש פיטורים בחברות מסוימות ועצירת גיוסים באחרות, אבל מכאן ועד לחתוך את השכר בחצי הדרך ארוכה.

 

אלו שמוכשרים ועוסקים בתחומים מבוקשים ממשיכים לקבל פניות על בסיס יומי בלינקדאין.

 

אגב, מנהלת משאבי האנוש שמצטטים בתחילת הכתבה היא פשוט מטומטמת. אם היא באמת מציעה 50% על אותה משרה (דבר שאני מאוד מתקשה להאמין לו), זה יחזור אליה בהפוכה ברגע שהמיתון/משבר הזה ייגמר, כי אף מהנדס/מפתח טוב לא ישאר אצלה באותו שכר ברגע שיצוצו הזדמנויות אחרות בשכר "רגיל".

 

 

פורסם
לפני 18 דקות, gadik6 כתב:

חרטא.

מעבר לעובדה שזה לא כתבה אלא פוסט שכולו צרות עין ושמחה לאיד, הוא גם לא מחובר למציאות.

 

זה גם הרושם שאני קיבלתי המון שמחה לאיד מצד כל מיני "מנהלות" משאבי אנוש ו-"מנהלים" בתעשייה. 

פורסם
לפני 4 שעות, sperial כתב:

מרק, היה ברור שזה משחק מילים. העניין הוא שגם ההגיה שונה - קרס של חכה הוא KERES, במלעיל, ואילו הבטן שלי היא KARES במלרע (וגם משהו רע).

 

 

רגע, מה?

אני מאז ומעולם ביטאתי כרס ( as in הבטן שלי ) כ KERES. מעולם לא שמעתי מישהו אומר KARES.

זו באמת צורת ביטוי הנכונה?

  • מעניין 1
פורסם
לפני 4 דקות, vxlan כתב:

 

 

רגע, מה?

אני מאז ומעולם ביטאתי כרס ( as in הבטן שלי ) כ KERES. מעולם לא שמעתי מישהו אומר KARES.

זו באמת צורת ביטוי הנכונה?

אני אקרא לכרס שגידלתי וטיפחתי איך שאני ארצה ואני קורא לה כמוך.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 10 שעות, מרק10 כתב:

אחותך פנוייה לקשר ? :roflmao:

 

1. יש לי ניסיון עם רווקות.

2. עובד בעבודה מסודרת.

 

לפני 10 שעות, halperin96 כתב:

היא רגילה ל35K.

האם תהווה שנמוך רציני?

לפחות אז סוף סוף יהיה מישהו (מישהי במקרה הזה) שיוכל לבוא לשרשור ולענות "כן" לשאלה שבכותרת.

 

לפני 2 שעות, ChemGuy85 כתב:

פרסמתי לאחרונה משרת מנהל/ת לקוחות דיגיטל זוטרה. קיבלתי יותר מ-600 קורות חיים, למרות שהדרישה הייתה לחצי שנת ניסיון בלבד ותחומי האחריות היו דלים. חלק גדול מהפונים היו כאלה שמילאו במשך שנים תפקידים בכירים, ובכללם היה גם סמנכ"לים בכירים", מוסיף יואב מלמד, מומחה לגיוס עובדים, מרצה לבניית קריירה ומייסד "משרות הייטק ושיווק ללא ניסיון"

זה נראה יותר כמו שורה מכתבה ממומנת שנועדה לקדם את הקבוצה הזו. מה שכתוב שם זה במילים אחרות "תראו איזה מגייס תותח אני, שאפילו אם אני מפרסם משרה ניהול זוטרה אני מקבל 600 קורות חיים אפילו מכל מיני סמנכ"לים. רוצה שככה יראו הגיוסים שלך? צור קשר עוד היום". אני לא קונה את זה בשיט. אלא אם כן הכוונה היא ל"סמנכ"לים בכירים לשיווק והפצה ברשתות מזון מובילות".

 

לפני 11 דקות, Night Driver כתב:

אני אקרא לכרס שגידלתי וטיפחתי איך שאני ארצה ואני קורא לה כמוך.

אתה קורא לכארס שלך ספריאל?!

  • מצחיק 2

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם

צריך להפריד בין הכתבה האיומה הזאת לבין המצב במציאות.

במציאות יש האטת גיוסים רשמית ומוכרזת אצל גוגל / פייסבוק / אמזון,

וכשהגדולים ממצמצים, כל השוק רועד.

 

זה כמובן לא עולם של שחור ולבן, והאווירה הציבורית היא זו שמאפשרת ניקוי אורוות

או צמצום אצל חברות שבכל מקרה תיכננו לבצע את הצעד.

 

הצעד הכי מעניין לטווח ארוך הוא שחברות שבחרו מתוך איזו אידיאולוגיה למנוע עבודה מהבית

ֿנאלצו לבצע פניית פרסה ולהתאים לעובדים סביבת עבודה מתוך ביתם. יהיה קשה לשנות את זה בחזרה. :-)

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 12 שעות, vxlan כתב:

מישהו מעובדי ההייטק בפורום יכול לאשש את הכתבה?

אישית, לי זה נשמע בבלת.

 

https://finance.walla.co.il/item/3374855

 

בבלת לגמרי.

 

לפני 12 שעות, קאררה כתב:

...וברצינות שניה - מישהו מעסיק אנשים כאלה ? 

image.png.8c3ae85abfe45ff11dc5b60f62cbacb9.png

 

יש כאלה שמחפשים טאלנטים, גם אם (ולפעמים במיוחד) הם אנשים חרא.

יש כאלה שחושבים שכמה שהבנאדם יותר חרא הוא יותר טאלנט.

הקטע שבד"כ או שהוא באמת טאלנט ומשאירים אותו כי הוא עושה את העבודה אבל הוא חרא של בנאדם, או שמעיפים אותו כי הוא לא נמצא מעל הקו בגרף של טוב/חרא.

 

לפני 11 שעות, pl7410 כתב:

מעניין כמה הרוויח בחור שהכרתי, עם תואר מדמח בתיכון, נסיון של שנה+ במשרה מלאה במובילאיי לפני הצבא ואז שירות ביחידה שכזו...?

 

באיזה תחום הוא מפתח?

 

לפני 15 דקות, פבל כתב:

אתה קורא לכארס שלך ספריאל?!

 

לא, תסתכל על הציטוט, הוא קורא לה @vxlan

 

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 12 שעות, vxlan כתב:

מישהו מעובדי ההייטק בפורום יכול לאשש את הכתבה?

אישית, לי זה נשמע בבלת.

 

https://finance.walla.co.il/item/3374855

 

אני יכול להגיד אצלנו - לא פיטרו אנשים ולא קיצצו בשכר, אבל כן הקפיאו גיוסים וכנראה גם יקפיאו העלאות שכר.

 

זמן קצר לפני כן גם היה משבר לא פחות חמור - הסיפור עם huawei, שגרם לחברות אמריקאיות להפסיק לעבוד איתם, להפסיד כסף ולהגיע למצבים של קיצוץ בכח אדם.

 

כדי לשים דברים בפרופורציה, מעסיקים הכי גדולים בתחום בארץ הן חברות עם הנהלה אמריקאית, ורגע לפני המשבר הזה, huawei היו בדרך לעקוף את סמסונג בנתח שוק.

 

לפני 12 שעות, קאררה כתב:

...וברצינות שניה - מישהו מעסיק אנשים כאלה ? 

image.png.8c3ae85abfe45ff11dc5b60f62cbacb9.png

 

נתקלתי בכאלה, אחרי כמה רעיונות שבהם צוחקים להם בפנים, הם או יורדים מהעץ או ממשיכים לשבת על הגב של אימוש ואבוש בתקווה שיבוא מישהו שיזהה את הכישרון המטורף שהם בטוחים שיש להם, שבטוח עדיף על מהנדס תוכנה עם 10 שנים ניסיון שאפשר להעסיק בסכום כזה (או חמישה מתכנתים בהודו/אוקראינה).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...