Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 17 דקות, m3x7r3m3 כתב:

Why not both?

אתה חושב שאם היו מתעלמים מהוירוס הכלכלה הייתה ממשיכה כרגיל?

 

כנראה שלא, אבל לא במצב כמו שהיא עכשיו. תיתן לעסקים לפעול כרגיל ותראה איך הם יחזרו ל-70%-80% בהשוואה לאותה תקופה שנה שעברה. 

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, ChemGuy85 כתב:

כנראה שלא, אבל לא במצב כמו שהיא עכשיו. תיתן לעסקים לפעול כרגיל ותראה איך הם יחזרו ל-70%-80% בהשוואה לאותה תקופה שנה שעברה. 

 

ממש לא, הנה כשהורידו את כל המגבלות לפי מי שצעק הכי חזק, בעלי העסקים סיפרו שזה לא חזר אפילו ל-50% יחסית לשנה שעברה או יחסית לפברואר אפילו.

ואני לא מדבר על ענפים ספציפיים כמו מוניות שמדברים על ירידה של 80 ו-90%.

 

בבקשה, היה ניסוי כזה, לא מזמן.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 59 דקות, מרק10 כתב:

חיסכון כספי למדינה זה לא כישלון ?

כשאתה משלם פחות אבל לא מקבל כלום זה הפסד. מילא היו משלמים הרבה פחות ומקבלים קצת פחות.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הפרטת שירותים היום זה התפיסה השולטת. אל תצפה לקבל שרות טוב יותר מחברות שזכו במכרזים של המדינה. אין מה לעשות החברות האלה צריכות להרוויח והם מעסיקים עובדים בשכר זעום עם תנאים מינימלים ולכן זו התמורה שתקבל מעובד ממורמר.

הכול שאלה של כסף גם אם מדובר על חיי אדם.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

ממש לא, הנה כשהורידו את כל המגבלות לפי מי שצעק הכי חזק, בעלי העסקים סיפרו שזה לא חזר אפילו ל-50% יחסית לשנה שעברה או יחסית לפברואר אפילו.

ואני לא מדבר על ענפים ספציפיים כמו מוניות שמדברים על ירידה של 80 ו-90%.

 

בבקשה, היה ניסוי כזה, לא מזמן.

 

לא הבנתי כואב לך שאנשים מתפרנסים? חתכו לך משכורת אז עכשיו אתה מחפש לשפוך את התסכול שלך על אחרים?

 

50% זה הרבה יותר מ-0%. על 50% אפשר עוד איכשהו לשרוד במיוחד שעיריות הפסיקו לגבות ארנונה והחזרי הלוואות נדחו. תנו לאנשים לבחור אם ללכת למקומות מהסוג הזה או לא ללכת. אבל לטמטם בעלי עסקים עם הנחיות חדשות כל יום, חוסר וודאות מוחלטת לגבי העתיד, לסגור רק כדי לפתוח יום למחרת, לרסק פרנסה של אנשים, לרסק חסכונות של אנשים בלי שום שמץ של נתונים לגבי נדבקים.

 

תראה את הכסיל הזה מתראיין במחלקת קורונה בבית חולים רמב"ם היחיד בלי מסכה על הפרצוף שלו. זה שר הבריאות שלנו. האידיוט הזה יגיד אם לפתוח עסק או לא?!

 

Untitled.thumb.jpg.cb31fbc8d44aa220c18b5b9c3e65a93c.jpg

פורסם
לפני 39 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

כנראה שלא, אבל לא במצב כמו שהיא עכשיו. תיתן לעסקים לפעול כרגיל ותראה איך הם יחזרו ל-70%-80% בהשוואה לאותה תקופה שנה שעברה. 

 

זו בדיחה או סתם עוד הודעה שבאה לעודד את טרנספורטר להכנס לאשכול ?

 

800K מובטלים וכול יום נוספים עוד 3000 מובטלים מהם אתה מצפה שירכשו או יקנו שירותים מכסף שהולך ואוזל להם ? זה לא יקרה בקרוב.

 

התאוששות אמיתיית בכלכלה אתה תראה רק לאחר שקורונה תהייה זיכרון עצוב.

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם

הבעיה היא לא עם איכות השירות אלא על הגדרת השירות מטעם המדינה. כשהיינו ילדים היו אחיות גרועות אבל בבתי הספר כל יום(אני עד היום זוכר את המפלצת שבכיתה ה או ו' סובבה לי את היד ואמרה לי שאין לי כלום כשאחרי בית הספר לקחו אותי למיון וחזרתי עם גבס). היום פשוט אין.

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, מרק10 כתב:

זו בדיחה או סתם עוד הודעה שבאה לעודד את טרנספורטר להכנס לאשכול ?

 

800K מובטלים וכול יום נוספים עוד 3000 מובטלים מהם אתה מצפה שירכשו או יקנו שירותים מכסף שהולך ואוזל להם ? זה לא יקרה בקרוב.

 

התאוששות אמיתיית בכלכלה אתה תראה רק לאחר שקורונה תהייה זיכרון עצוב.

 

בשביל שאנשים יחזרו לקנות צריך להחזיר אותם למקומות עבודה. לשם כך צריך שיהיו מקומות עבודה שיקלטו אותם. אם מקומות עבודה יתרסקו בגלל מדיניות הממשלה אף אחד לא יקלוט את המובטלים והמדינה תיכנס למלכוד של אבטלה המונית. באבטלה המונית לא רוכשים שירותים ואז לא נפתחים עסקים חדשים.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

50% זה הרבה יותר מ-0%. על 50% אפשר עוד איכשהו לשרוד במיוחד שעיריות הפסיקו לגבות ארנונה והחזרי הלוואות נדחו.

אתה לא אמור להבין משהו בכלכלה?

בודדים העסקים שמסוגלים להגיע לאיזון עם 50%  המחזור. את הפטור מהארנונה כבר סיימו והלוואות דחויות צוברות ריבית.

לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

תראה את הכסיל הזה מתראיין במחלקת קורונה בבית חולים רמב"ם היחיד בלי מסכה על הפרצוף שלו. זה שר הבריאות שלנו. האידיוט הזה יגיד אם לפתוח עסק או לא?!

זו הסמכות של האידיוט הזה ובגלל זה הוא זה שיגיד לך.

 

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
לפני 8 דקות, Night Driver כתב:

אתה לא אמור להבין משהו בכלכלה? בודדים העסקים שמסוגלים להגיע לאיזון עם 50%  המחזור. את הפטור מהארנונה כבר סיימו והלוואות דחויות צוברות ריבית.

 

ואתה כמובן מומחה בכל עסק ועסק במדינת ישראל ואתה יודע מראש מי מסוגל לשרוד על 50% מחזור ומי לא מסוגל. אתה יודע מה הם מרוויחים? מה ההוצאות שלהם? ראית את הספרים? קראת את הנתונים? אתה מכיר את הענף שלהם בכלל? יודע אם הם מסוגלים להתאים את העסק שלהם להישרדות על 50% מחזור או לא?

 

ציטוט

זו הסמכות של האידיוט הזה ובגלל זה הוא זה שיגיד לך

 

ואני לא אקשיב לו. בעצם עוד חצי שעה אני זז לחדר כושר פיראטי בתל אביב.

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

ואתה כמובן מומחה בכל עסק ועסק במדינת ישראל ואתה יודע מראש מי מסוגל לשרוד על 50% מחזור ומי לא מסוגל. 

 

לא מומחה בכל עסק אבל ראיתי אי אילה דוחות כספיים בחיי ומעבר לניסיון החיים יש לי "קצת" ידע רשמי בתחום.

 

עסק ששורד על 50% מחזור זה עסק מאוד רווחי ובעסק כזה מיד צצים 1001 מתחרים שבאים להגיד "גם אני" ותוך מספר חודשים מועט כל השוק יורד חזק.

אתה מוזמן לא להקשיב בתנאי שתהיה מוכן לשלם את המחיר. החוק לא מחייב למשל לשים מסיכה אלא אומר שאם תלך בלי זה עולה 500 שקל. מקווה שמסגרת האשראי בויזה שלך גדולה מספיק.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

זכותך לחשוב מה שאתה רוצה רק שאתה לא מכיר אותי, לא יודע מה הניסיון והידע שלי, לא יודע מה עוד עשיתי ולא יודע מה ההשכלה שלי אבל זה בסדר גמור. כל אלה לא שייכים כלל לדיון כי גם אדם חסר השכלה פורמלית וחסר ניסיון יכול לנהל דיון לפי ההיגיון שלו ויכול להיות גם שיהיה צודק.

  • רעיון טוב! 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 13 דקות, ChemGuy85 כתב:

לא הבנתי כואב לך שאנשים מתפרנסים? חתכו לך משכורת אז עכשיו אתה מחפש לשפוך את התסכול שלך על אחרים?

 

בטח שלא הבנת, הרי טענת את זה:

 

לפני 55 דקות, ChemGuy85 כתב:

כנראה שלא, אבל לא במצב כמו שהיא עכשיו. תיתן לעסקים לפעול כרגיל ותראה איך הם יחזרו ל-70%-80% בהשוואה לאותה תקופה שנה שעברה. 

 

אז אמרתי שהנה עשו את הניסוי, ולא חזרו ל-70% ולא ל-80%, אפילו לא ל-50%.

מפי בעלי העסקים עצמם.

 

אז הרסתי לך את החגיגה אז אתה מחפש לתקוף אותי אישית? תפאדל, זה לא מוסיף לך.

 

לפני 14 דקות, ChemGuy85 כתב:

50% זה הרבה יותר מ-0%. על 50% אפשר עוד איכשהו לשרוד במיוחד שעיריות הפסיקו לגבות ארנונה והחזרי הלוואות נדחו. תנו לאנשים לבחור אם ללכת למקומות מהסוג הזה או לא ללכת. אבל לטמטם בעלי עסקים עם הנחיות חדשות כל יום, חוסר וודאות מוחלטת לגבי העתיד, לסגור רק כדי לפתוח יום למחרת, לרסק פרנסה של אנשים, לרסק חסכונות של אנשים בלי שום שמץ של נתונים לגבי נדבקים.

 

זה 50% עם הוצאות שדרושות לתפעל את העסק, עובדים וכו'.

ולא נשכח שזה לפני מיסים...

 

לפני 15 דקות, ChemGuy85 כתב:

תראה את הכסיל הזה מתראיין במחלקת קורונה בבית חולים רמב"ם היחיד בלי מסכה על הפרצוף שלו. זה שר הבריאות שלנו. האידיוט הזה יגיד אם לפתוח עסק או לא?!

 

אתה יודע שזה החלטה של ממשלה ולא של שר נכון?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 15 דקות, Night Driver כתב:

לא מומחה בכל עסק אבל ראיתי אי אילה דוחות כספיים בחיי ומעבר לניסיון החיים יש לי "קצת" ידע רשמי בתחום.

 

עסק ששורד על 50% מחזור זה עסק מאוד רווחי ובעסק כזה מיד צצים 1001 מתחרים שבאים להגיד "גם אני" ותוך מספר חודשים מועט כל השוק יורד חזק.

אתה מוזמן לא להקשיב בתנאי שתהיה מוכן לשלם את המחיר. החוק לא מחייב למשל לשים מסיכה אלא אומר שאם תלך בלי זה עולה 500 שקל. מקווה שמסגרת האשראי בויזה שלך גדולה מספיק.

לא תמיד , 

לפעמים יש חסמים בירוקרטים שמונעים כניסה של מתחרים (ע"ע חברות הסלולר לפני עידן המפעילים הוירטואלים )  

ואז נוצר שוק עם מונופול / דואפול וכד' 

 

או חסמים טכנולוגים גבוהים מאוד (נדיר , ע"ע גוגל , שתמשיך לשרוד גם אם תהיה לה ירידה של 50% במחזור ) 

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:


×
×
  • תוכן חדש...