Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מדבר על מקרי קצה שממש לא מעידים לא על הכלל ולא על העסקים שזועקים.

 

אפילו חברות הסלולאר לא הגיעו ל 50% רווח תפעולי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 5 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אז אמרתי שהנה עשו את הניסוי, ולא חזרו ל-70% ולא ל-80%, אפילו לא ל-50%.

מפי בעלי העסקים עצמם.

 

אז הרסתי לך את החגיגה אז אתה מחפש לתקוף אותי אישית? תפאדל, זה לא מוסיף לך.

 

לא הרסת כלום. כתבתי לך ש-50% זה יותר מ-0% וכמובן נשארת ללא מילים כי כבר מה יש לך להגיד. כל האג'נדה שלך היא למצוא סיבה מוצדקת לרסק ענפים שלמים במדינה הזאת. 

 

ציטוט

זה 50% עם הוצאות שדרושות לתפעל את העסק, עובדים וכו'.

ולא נשכח שזה לפני מיסים...

 

ואם פיטרתי 50% מהעובדים ואני עושה יותר יותר עבודה בעסק? ואם אני יכול להסתדר עם פחות מכוניות/מכונות/ציוד? ואם אני יכול להסתדר עם שטח יותר קטן וזול? ואם אני יכול להסתדר גם בלי למשוך משכורת?  ואם יש לי קרובי משפחה/ילדים שמכונים לתת יד בעסק ללא משכורת בשביל להציל את הפרנסה המשפחתית? יש אפשרות להגיע לנקודת איזון חדשה או אין? מה אומר כבודו מומחה בכל עסק ועסק במדינת ישראל? יש סיכוי?

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)
לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

לא הרסת כלום. כתבתי לך ש-50% זה יותר מ-0% וכמובן נשארת ללא מילים כי כבר מה יש לך להגיד. כל האג'נדה שלך היא למצוא סיבה מוצדקת לרסק ענפים שלמים במדינה הזאת. 

 

עכשיו עברת מדיון טיפשי להמצאה של טענות, הנה איש הקש שלך, תהנה.

 

לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

ואם פיטרתי 50% מהעובדים שלי ואני עושה יותר עובדה בעסק? ואם אני יכול להסתדר עם פחות מכוניות/מכונות/ציוד? ואם אני יכול להסתדר עם שטח יותר קטן וזול? ואם יש לי קרובי משפחה/ילדים שמכונים לתת יד בעסק ללא משכורת בשביל להציל את הפרנסה המשפחתית? יש אפשרות להגיע לנקודת איזון חדשה או אין?

 

לא על זה בכלל הדיון. זרקת מספר מהתחת, הראיתי לך שהמספר לא נכון, אז עברת להמציא טענות.

 

ואם ואם ואם, ואם תחפש טענות שאשכרה מחזיקות מים.

או שתגיד שמה שמניע אותך זה האנרכיה ונדע להתמודד בהתאם.

אבל כרגע המניע הוא האנרכיה, אתה פשוט מנסה לעטוף אותה בטיעונים כאילו לגיטימיים. אבל זה לא עובד לך.

 

התחלת עם טענה שסגירת ענפים היא לא דמוקרטית, עברת לטענה שלי הגבלות העסקים חוזרים ל-70%-80% מהמחזור שלהם. מה הטענה הבאה?

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 5 דקות, ChemGuy85 כתב:

ואם פיטרתי 50% מהעובדים ואני עושה יותר יותר עבודה בעסק? ואם אני יכול להסתדר עם פחות מכוניות/מכונות/ציוד? ואם אני יכול להסתדר עם שטח יותר קטן וזול? ואם אני יכול להסתדר גם בלי למשוך משכורת?  ואם יש לי קרובי משפחה/ילדים שמכונים לתת יד בעסק ללא משכורת בשביל להציל את הפרנסה המשפחתית? יש אפשרות להגיע לנקודת איזון חדשה או אין? מה אומר כבודו מומחה בכל עסק ועסק במדינת ישראל? יש סיכוי?

 

אתה מחסל את התשתיות שלך (וכשתמכור את הציוד בתקופה הזו אם תמצא קונה זה יהיה במחיר נמוך. הרבה נזהרים מלהיכנס להשקעות בציוד במשק מתכווץ) ואם אתה חושב שאתה יכול להעביר עסק מהיום למחר (וגם זה לא בחינם לא מבחינת עלויות ולא מבחינת הפסד זמן) אז תחזיר את העסק שאתה חי בו. מעבר לזה לא למשוך משכורת ולהעסיק בני משפחה/חברים בחינם זה תרגיל חשבונאי אבל בפועל זה לתת הלוואה לעסק כי אבאותה המידה הם יכולים להמשיך בעבודתם ולתת לך את המשכורת שלהם.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, Night Driver כתב:

 

אתה מחסל את התשתיות שלך (וכשתמכור את הציוד בתקופה הזו אם תמצא קונה זה יהיה במחיר נמוך. הרבה נזהרים מלהיכנס להשקעות בציוד במשק מתכווץ) ואם אתה חושב שאתה יכול להעביר עסק מהיום למחר (וגם זה לא בחינם לא מבחינת עלויות ולא מבחינת הפסד זמן) אז תחזיר את העסק שאתה חי בו.

 

לא, זה נקרא להתאים את העסק למציאות המשתנה. אם אני יכול להסתדר עם 2 מכוניות במקום 6 ושטח יותר קטן וזול? ואם אני יכול להסתדר עם 5-6 עובדים טובים במקום 15? כל חברה/עסק במדינת ישראל שעכשיו מפטרת/מצטמצמת "מחסלת את התשתית שלה" או פשוט מאמצת מודל רזה יותר? בקיצור מה אני אגיד המומחיות שלך פשוט נוטפת דרך דפי הפורום. 

 

ציטוט

 

מעבר לזה לא למשוך משכורת ולהעסיק בני משפחה/חברים בחינם זה תרגיל חשבונאי אבל בפועל זה לתת הלוואה לעסק כי אבאותה המידה הם יכולים להמשיך בעבודתם ולתת לך את המשכורת שלהם.

 

שטויות. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

פשוט מדהים איך אתה פשוט מצליח להפגין בורות מדהימה דווקא בתחום בו אתה מתיימר להבין ועוד בכזה ביטחון.

 

כשהמציאות משתנה מתאימים את העסק והפםעילות אבל למכור ציוד שאתה צריך בגלל משבר שעוד לא ברור מה אורכו זה מוצא אחרון ולא הפיתרון הראשון. אתה כנראה פשוט לא מודע שמכונה ייעודית לא שווה כלום בשוק ומכונה אוניברסלית אם קנית אותה ב 100,000$ לצורך הדיון לא תמכור אחרי שנה גם ב 70,000 וזה לפני ש 99% שיש לך מימון עליה (מהסיבה הפשוטה שבכסף נזיל משתמשים לפעילות השוטפת והוא נותן יותר מעלות האשראי). אחר כך כשתבוא ההתאוששות אתה תחפש ציוד ושוב תצטרך או לקנות חדש או להתפשר על ציוד שלא בדיוק יתאים לך וסבירא להניח שתשלם עליו יותר (מכרת כשאין ביקוש ואתה מחפש לקנות כשהביקוש מתעורר מחדש).

לגבי העובדים או שסתם זרקת שטויות (שזה טיעון מאוד מלומד ומנומק לכשעצמו שמעיד על הבנה מעמיקה) או שאתה פשוט לא מבין מה זה חלופות.

טוב שאתה לא אומר שאם יש לי מבנה בבעלותי שלהשכיר אותו יכניס לי 20,000 לחודש ואני מחזיק בו את העסק שלי שמכניס לי 15,000 אז אני מרויח 15,000 כשבפועל אני מפסיד כל חודש 5000.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

טוב כדי לשבור את הדיון הסוער הזה אשנה קצת כיוון. לפני שבועיים מכרתי את המוסטנג GT שלי. אני עובד מהבית כבר תקופה של ארבעה חודשים, הייתי מוציא פעם בשבוע את האוטו סתם כדי שהמצבר לא יתרוקן. לא היה טעם להחזיק רכב נוסף שמאבד את ערכו בקצב מסחרר, משלם ביטוח כל חודש על רכב עומד והרכב גם מתיישן (היתה צפויה בקרוב החלפת צמיגים ויתכן טיפול בלמים). בנוסף הרגשתי שזה לא הרכב אז העדפתי להעיף אותו.

לשמחתי אנחנו לא מרגישים מיתון כלכלי בבית או בסביבתנו הקרובה אבל בהחלט מנסים לחסוך איפה שניתן כי ברור לנו שיהיה בקרוב יום גשום מאוד (״..כבר סוף עונה״).

 

מצרף כמה תמונות כדי לחמם את הלבIMG_2714.thumb.jpg.c207365151ed659b41b2cbdb1dc895e1.jpg

mustang 5.jpg

mustang 3.jpg

mustang 2.jpg

mustang 1.jpg

עריכה אחרונה על ידי קאררה
  • אהבתי 1

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם

שאני אבין, מכרת את המוסטנג והשארת מה שנראה כמו פורד פוקוס? מה נסגר עם סדרי העדיפויות של אנשים?! לאן העולם הזה התדרדר?!

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
לפני 24 דקות, פבל כתב:

שאני אבין, מכרת את המוסטנג והשארת מה שנראה כמו פורד פוקוס? מה נסגר עם סדרי העדיפויות של אנשים?! לאן העולם הזה התדרדר?!

אני מכיר כאלה שיגידו שהפוקוס טובה מהמוסטאנג.

אז אולי סדרי העדיפויות שלו סבבה בסך הכל.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

יש גם הרבה צעירות שיותר טובות מפמלה, אז מה? זו עדיין פמלה.

 

מוסטנג זה מותג, מוסטנג זה סמל. פוקוס זה מותג של רכב עם גיר דפוק.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 13 דקות, halperin96 כתב:

אני מכיר כאלה שיגידו שהפוקוס טובה מהמוסטאנג.

 

אני גם מכיר הרבה טועים :) 

למען הסר ספק, ההודעה הייתה ברוח הומוריסטית. יש לי ציוד צילום ששווה יותר מהאוטו שלי, אז אני ממש לא האדם לבקר סדרי עדיפויות של אנשים אחרים. 

  • מצחיק 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
לפני כשעה, פבל כתב:

שאני אבין, מכרת את המוסטנג והשארת מה שנראה כמו פורד פוקוס? מה נסגר עם סדרי העדיפויות של אנשים?! לאן העולם הזה התדרדר?!

 

זה בעיקר עניין של אובדן ערך. הפוקוס שומרת על הערך שלה ויותר שימושית לקניות ונסיעות ארוכות. המוסטנג רכב ראווה וספורט וכרגע אני כמעט ולא יוצא מהבית אז לא נהנתי ממנה.  בנוסף, המוסטנג לוקחת אותך מ-0 למעצר במעט מידי שניות, למרות שזה דווקא משהו שאני כנראה ארצה במחליפה שלה.

 

לפני כשנה קיבלתי החלטה שאני יותר בחיים לא קונה פורד ככה שהפוקוס תהפוך בשלב מסויים ל SUV של היונדאי עבור אישתי חובבת שפשוף הרכבים ואני מקווה מאוד לקנות במחיר מבצע של משבר כלכלי פורשה 911.

 

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
לפני 11 דקות, קאררה כתב:

זה בעיקר עניין של אובדן ערך. הפוקוס שומרת על הערך שלה ויותר שימושית לקניות ונסיעות ארוכות. המוסטנג רכב ראווה וספורט וכרגע אני כמעט ולא יוצא מהבית אז לא נהנתי ממנה.  בנוסף, המוסטנג לוקחת אותך מ-0 למעצר במעט מידי שניות, למרות שזה דווקא משהו שאני כנראה ארצה במחליפה שלה.

אני יודע, אני יודע את כל זה, אבל אנחנו אמורים להיות דפוקים, אידיוטים, manchilds, לא לחשוב בהיגיון... זה התפקיד של אלו שקוראות לנו דפוקים, אידיוטים ו-Manchilds.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

פורסם
לפני 7 דקות, פבל כתב:

אבל אנחנו אמורים להיות דפוקים

יש הרבה דרכים להפגין דפיקות. תסתכל קצת בפורום ותוכל לקבל הרבה רעיונות.

  • מעניין 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בפורום לא מפגינים דפיקות, ישר הולכים לפחות או pdr.

  • מעניין 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...