Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1869 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 4 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

לא מכיר את הקריות כלל, אבל לב תל אביב זה המקום הכי לוהט מבחינת נדל"ן בישראל. בימים טובים כאשר דירה נורמלית הייתה יוצאת לשוק אנשים היו מסתערים עליה. דירות לא היו עומדות ריקות.


לבעל דירה יש שוכר/שוכרים שלא יכולים לעמוד בשכר הדירה פתאום מסיבות שונות.
יש לו שתי אופציות:
1. להילחם בהם, לקחת להם פקדונות ולמרר את חייהם וביחס ישיר הם כנראה ינסו למרר את חייו בחזרה.
2. להגיד להם "חברה אני מבין, בואו בבקשה תצאו ותנו את המפתחות".

הנה קיבלת דירה ריקה בלי הודעה מוקדמת. בעל הבית יוריד 1000-1500 שקל משכר הדירה ומישהו יקח אותה

לא מתרגש מזה.

 

  

לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

 

רחוב אבן גבירול נראה כאילו התפוצצה שם פצצת אטום כל חנות רביעית עומדת ריקה.

 

בדיוק. זה הרבה יותר חמור.
עסק זה לא משהו שפותחים ביום, אנשים לא מחפשים מקום לחנות עכשיו ויקפצו על זה תמורת הנחה של 1000 שקל בשכר הדירה.
עסק זה מקום שמעסיק עוד אנשים שמשלמים שכירות לעוד מישהו ועל בירה בערב.
פה נעוצה הבעיה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני גם חושב שזה מה שיקרה.

בוא, אני אהיה אמיתי איתך, אני אמור לעזוב עוד מספר חודשים את הדירה הנוכחית.

למרות שאני מחפש להשתדרג באיכות הדיור, אם אמצא דירה דומה במחיר פחות מזה ברמה של 20-30% לא רואה איך אני מוותר על זה.

פורסם
לפני 9 דקות, יבגניפ כתב:

אבל העיר זה באמת באמת לא כמות הפאבים שיש ברחוב.

 

אותי אתה בטח לא צריך לשכנע בזה. הרי עזבתי את המרכז לעיר הרבה יותר שקטה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 38 דקות, farkash7 כתב:

לא מתרגש מזה.

 

לא בטוח. בתקופה של אבטלה המונית לאנשים לא עוזר שהורדת להם מ-7,500 ל-6,500 לדירת 3 חדרים בתל אביב. 

פורסם

בשביל שלא יתרגשו מזה צריך שברמת גן יורידו מ 6500 ל 5500 ובפתח תקווה ל 4500. עד שזה יקרה יקח זמן.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)
לפני 50 דקות, יבגניפ כתב:

אתה מבין שאתה לא יכול להסיק על סמך מודעה מה קורה עם הדירה, כן?

 

לא, אבל אני מכיר את תל אביב היטב ואני יודע מה הלך בשוק השכירות עד לפני הקורונה. דירות סבירות ומעלה במרכז תל אביב פשוט לא עמדו ריקות יותר ממספר ימים/שבועות. דירות טובות עברו בין חברים ובכלל לא יצאו לשוק. דירות טובות שלא עברו בירושה בין חברים יצאו לשוק ותוך 24 שעות מחוץ לדלת עמדו 60 בני אדם שעשו מכרז על הדירה. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם (נערך)

יש תקווה עכשיו לחתום על דירה בתא במחיר שפוי וחשוב מכך לא לקנות את הריהוט מאיקאה יד 10 במצב כמו חדש של מי שעוזב במחיר כפול מהמחיר באיקאה כחדש.
אחרי שנה שהמצב התייצב יעלו את שכר הדירה, אבל לפחות תוכל לעזוב ולמכור את הריהוט שלך בפי 2 ממה שקנית אותו מאיקאה.

אם תקנה באיקאה סייל את הדגמים הנכונים אולי אפילו תשלש את כספך.

עריכה אחרונה על ידי farkash7
  • מצחיק 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 1 שעה, ChemGuy85 כתב:

 

לא, אבל אני מכיר את תל אביב היטב ואני יודע מה הלך בשוק השכירות עד לפני הקורונה. דירות סבירות ומעלה במרכז תל אביב פשוט לא עמדו ריקות יותר ממספר ימים/שבועות. דירות טובות עברו בין חברים ובכלל לא יצאו לשוק. דירות טובות שלא עברו בירושה בין חברים יצאו לשוק ותוך 24 שעות מחוץ לדלת עמדו 60 בני אדם שעשו מכרז על הדירה. 

סבבה אז תעבור כבר.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)
לפני 19 דקות, יבגניפ כתב:

סבבה אז תעבור כבר.

 

 

למה לי? אני עובד 2-3 ימי עבודה בשבוע מהבית ובימים שאני נוסע לתל אביב אני לא נתקל בפקקים בדרך. לפני הקורונה הייתי צריך לצאת מהבית ב-5:45 גג 6:00 בשביל לא להתייסר בפקקים קשים. אם הייתי יוצא מהבית ב-7:00 היו לוקח לי מינימום שעה ורבע עד המשרד ואפילו שעה וחצי.  בעידן הקורונה גם אם אני יוצא ב-7:00 אני לא עומד בפקקים. 

 

קורונה זה לגמרי game changer מבחינת שוק התעסוקה והדיור של מדינת ישראל. לדעתי תוך 2-3 שנים נרא ירידה די משמעותית במחירי הדיור במרכז כי כאשר עובדים מהבית ולא עומדים בפקקים הלחץ לגור בתל אביב יורד משמעותית. זה שינוי שלוקח לו זמן לחלחל למטה, אבל לדעתי הכיון די ברור. 

 

אני יכול להגיד שבעלי המשרד שמעסיק אותי היו במשא ומתן על רכישת משרד חדש כי רצינו להתרחב. עכשיו שרוב עובדים מהבית הם ירדו מזה כי אין טעם. לדעתי ירידה במחירי הנדל"ן המסחרי תהיה הרבה יותר מהירה ומאוד כואבת. 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 3 דקות, ChemGuy85 כתב:

למה לי?

כי אחרת אתה צריך להתחיל לאמץ חתולים. אם אין לך עדיין, זאת אומרת.

 

תהייה רציני. 

 

תל אביב, כמו כל עיר מקבילה בעולם, מושכת יותר רווקים ורווקות מאשדוד. כן, כן, אתה חושב שכולן פה שבורות. בסדר. עדיין זה יעזור לך יותר מנסיעות מאשדוד.

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

השבורות זה רק בתל אביב????

 

תמיד תיהיה סיבה לגור בתל אביב, זה לא רק המיקום עצמו, זה הרעיון וכו.

קיצר לא הולכת ליפול עליך איזו בחורה מהממת רק כי ניהיה לה יקר לשלם שכר דירה

עריכה אחרונה על ידי David32

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם
לפני 7 דקות, יבגניפ כתב:

כי אחרת אתה צריך להתחיל לאמץ חתולים.

זה לא עניין של מקום מגורים אלא עניין של אופי.

 

אם הוא ממילא מאמץ חתול ולא יוצא מהבית אז עדיף לעשות את זה בפריפריה ולפחות לתפוס חתול טוב.

לפני 1 דקה, David32 כתב:

השבורות זה רק בתל אביב????

בתל אביב הן פשוט גם יוצאות מהבית.

  • מצחיק 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם
לפני 1 דקה, farkash7 כתב:

עדיף שבורה אחת ביד משתיים במחשב.

במיוחד כשאתה ממילא לא יוצא מהבית. אתה יכול לנסות להרכיב אותה בחזרה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...