Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בסוף כל התשתיות שהרימו בשנים האחרונות יהפכו לפילים לבנים. קורונה טרפה לגמרי את הקלפים. לא מבין איך אתם לא מתרגשים. 

 

image.jpeg.c5e7fc27ff486f1c2daf3617c6d2f958.jpeg

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • מעניין 1
  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)

יסבו הכל לדירות, מבני ציבור ולמקומות בילוי, אולי גם לתעשייה "מלוכלכת" איפה שניתן.

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

הקורונה לא טרפה את הכללים לגמרי,היא שמה את המצב הקודם על hold עם קצת ירידה.

 

טיסות ללקוחות,מלונות יוקרה,אירועים וכו' אלו הטבות לעובדים.

וכשהמצב יחזור לקדמותו יחזרו גם ההטבות.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 24 דקות, pooh-bear כתב:

20 שנה בתחום, במגוון חברות, כל מי שאני מכיר (נניח, סד"ג של מאות אנשים) שונא את התהליך וחושב שהוא מיותר לחלוטין ולא משקף שום דבר מציאותי.

 

לא "אחד הבעייתיים" ברמה של "מה שמפריע לחברה", "אחד הבעייתיים" ברמה של "לא מביא שום ערך".

 

אבל מכיוון שאתה חושב שזה תהליך פשוט - איך מודדים תפוקה של עובד? למה ללכת מסביב במקום להסביר להמונים הנבערים איך עושים את זה נכון?

 

מתי אמרתי שזה תהליך פשוט?   אמרתי שזה אפשרי ונחוץ.

למדוד תפוקה אפשר בהמון דרכים, תלוי בארגון, בתפקיד ועוד.

אין נוסחת קסם כי לא מדע מדויק, אבל אפשר רק להניח שחברות/מנהלים שלא יודעים לעשות את זה בצורה נכונה יפגעו בביצועי החברה או הצוות שלהם לאורך זמן , בין אם בצורה ישירה ובין אם בעקיפה.

 

אגב, אם זה לא מביא שום ערך אז על סמך מה תחליט את מי לקדם?   על סמך וותק?

 

 

 

פורסם
לפני 4 דקות, halperin96 כתב:

הקורונה לא טרפה את הכללים לגמרי,היא שמה את המצב הקודם על hold עם קצת ירידה.

 

טיסות ללקוחות,מלונות יוקרה,אירועים וכו' אלו הטבות לעובדים.

וכשהמצב יחזור לקדמותו יחזרו גם ההטבות.

 

המצב אף פעם לא יחזור לקדמותו. המציאות החדשה תהפוך לנורמלית בהדרגה. עוד מספר שנים תסתכל אחרונה ולא תבין למה בכלל עשינו את מה שעשינו. 

פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

 

המצב אף פעם לא יחזור לקדמותו. המציאות החדשה תהפוך לנורמלית בהדרגה. עוד מספר שנים תסתכל אחרונה ולא תבין למה בכלל עשינו את מה שעשינו. 

עשינו מה?

טיסות לחו״ל?מסעדות? אירועי חברה?

כולנו נהפוך להיות רובוטים שכלואים בבית?

אתה חיי בסרט...

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
לפני 6 דקות, halperin96 כתב:

הקורונה לא טרפה את הכללים לגמרי,היא שמה את המצב הקודם על hold עם קצת ירידה.

 

טיסות ללקוחות,מלונות יוקרה,אירועים וכו' אלו הטבות לעובדים.

וכשהמצב יחזור לקדמותו יחזרו גם ההטבות.

 

טיסות ללקוחות זה ממש לא הטבה.

זה כמו לעבוד בעבודה הרגילה שלך, רק יותר לחוץ כי הלקוח יושב לך בוריד של הצוואר, ויותר עייף כי טסת 4-8-12 שעות, ולמי אכפת מהמלון כשאתה מעוך לגמרי, ואז אתה עוד חוזר בטיסה של כמה שעות טובות.

 

אגב ברוב החברות כשאתה טס ללקוחות זה ממש לא מלונות יוקרה, מלון במחיר סביר כשהשיקול זה כמה זה קרוב ללקוח כדי לחסוך במוניות ונסיעות ארוכות.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
Just now, m3x7r3m3 כתב:

 

טיסות ללקוחות זה ממש לא הטבה.

זה כמו לעבוד בעבודה הרגילה שלך, רק יותר לחוץ כי הלקוח יושב לך בוריד של הצוואר, ויותר עייף כי טסת 4-8-12 שעות, ולמי אכפת מהמלון כשאתה מעוך לגמרי, ואז אתה עוד חוזר בטיסה של כמה שעות טובות.

 

אגב ברוב החברות כשאתה טס ללקוחות זה ממש לא מלונות יוקרה, מלון במחיר סביר כשהשיקול זה כמה זה קרוב ללקוח כדי לחסוך במוניות ונסיעות ארוכות.

התכוונתי למה שרשום בכתבה.

ובוא,זה לא תמיד הטבה אבל בחלק מהפעמים זה צ׳ופר.

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

זה לא צ'ופר, צ'ופר זה סופ"ש בבית מלון, ארוחות וכאלה.

לטוס ללקוח זה בעיקר קאדר

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 5 דקות, halperin96 כתב:

עשינו מה?

טיסות לחו״ל?מסעדות? אירועי חברה?

כולנו נהפוך להיות רובוטים שכלואים בבית?

אתה חיי בסרט...

 

לא. המינון של כל הדברים האלה ישתנה בסביבת עבודה. 

פורסם
Just now, m3x7r3m3 כתב:

זה לא צ'ופר, צ'ופר זה סופ"ש בבית מלון, ארוחות וכאלה.

לטוס ללקוח זה בעיקר קאדר

 

יש טיסות ללקוחות ויש גם נסיעות צ׳ופר.

אני לא ממציא את זה...

  • מעניין 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

נסיעות צ'ופר זה משהו אחר

אפילו נסיעה ללקוח בארץ זה קאדר ולא צ'ופר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 13 דקות, gadik6 כתב:

 

מתי אמרתי שזה תהליך פשוט?   אמרתי שזה אפשרי ונחוץ.

למדוד תפוקה אפשר בהמון דרכים, תלוי בארגון, בתפקיד ועוד.

אין נוסחת קסם כי לא מדע מדויק, אבל אפשר רק להניח שחברות/מנהלים שלא יודעים לעשות את זה בצורה נכונה יפגעו בביצועי החברה או הצוות שלהם לאורך זמן , בין אם בצורה ישירה ובין אם בעקיפה.

 

אגב, אם זה לא מביא שום ערך אז על סמך מה תחליט את מי לקדם?   על סמך וותק?

 

 

 

אתה לא מקדם (לתפקידי ניהול) על סמך ביצועים בתפקיד הנוכחי; מהנדס טוב לא חייב להיות ראש צוות טוב, ומורה טוב לא חייב להיות מנהל טוב. אתה מקדם על סמך הערכה של יכולות שהתפקיד הנוכחי לא בהכרח מחייב, מוטיבציה, נאמנות ובטח עוד כמה גורמים פחות רלוונטיים ויותר פוליטיים. בסוף זו הערכה מאוד "רכה" שמתבססת הרבה יותר על תחושת בטן מאשר על מספרים שמציבים בנוסחה.

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

@pooh-bear

הטעות שלך היא שמעבר ממהנדס לראש צוות זה לא קידום, זה תנועה הצידה, לציר אחר.

יש מספיק דרכים לקידום מהנדס בציר הטכני שלא נוגע לציר הניהולי.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
לפני 16 דקות, ChemGuy85 כתב:

 

המצב אף פעם לא יחזור לקדמותו. המציאות החדשה תהפוך לנורמלית בהדרגה. עוד מספר שנים תסתכל אחרונה ולא תבין למה בכלל עשינו את מה שעשינו. 

יחזור מהר מאוד.

כשייפתח חזרה הכל אז 90% מהחברות לא יגיעו פיזית ללקוחות אבל ה 10% שכן יגיעו יזכו בנתחים יותר גדולים מהעוגה ומהר מאוד כולם יישרו קו. כשאתה מתחרה על הלקוחות אתה מגיע אליהם ולא אומר אני משקיע בך מקסימום שיחת זום.

  • אהבתי 1

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...