Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ואת הנזק של מערכת ממשלתית שמתגמלת אנשי חינוך רק לפי וותק רואים היום.

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

א. שיטת השוברים לא עובדת בעזרת בחירת מורים טובים, אבל לא משנה.

ב. לא דיברו פה על השיטת השוברים, אל תערבב. דיברו פה על ביצועים של מורים.

ג. קיבלת רשימה? תסתכל תסתכל. אם זה באמת מעניין אותך. יש שם הרבה KPIים למורים. אבל אם זה לא מעניין אותך - דלג הלאה.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

פורסם

יש מאמר שמצאתי ואין לי כח לקרוא על מדידה של ביצועים מורים בפינלנד.

ואני לא בעד הפרטה של מערכת החינוך, מהסיבה הפשוטה שבמדינה כמו ישראל זה ייצר עוד יותר סגרגציה.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם
לפני 7 דקות, SlowRide כתב:

ואת הנזק של מערכת ממשלתית שמתגמלת אנשי חינוך רק לפי וותק רואים היום.

 

לא יודע... אני לא יודע כמה יש השפעה לבית ספר וכמה יש השפעה להורים/סביבה קרובה. מהימים שלי בתיכון אני זוכר בעיקר תלמידים זרקו כיסאות ושולחנות בכיתות ז', ח', ט'. בכיתות יותר גבוהות המצב היה יותר רציני. בשורה התחונה לא יצאתי עבריין. סך הכל בחור עובד, שכיר ועצמאי. מכיר כמה שהפכו להיות הייטקיסטים תותחים חלקם ירדו מהארץ. אז אני לא יודע כנראה לא הכל דפוק במערכת. 

פורסם
לפני 13 שעות, Night Driver כתב:

בלוויה (לא שלה),

 

לפני 13 שעות, Night Driver כתב:

ואת אשתי הכרתי בכלל בחתונה (לא שלה ולא שלי).

 

תראה כמה מזל יש לך! 🤣

 

לפני כשעה, ChemGuy85 כתב:

בחברת הייטק אפשר לספור כמה שורות קוד אתה כותב בשעת עבודה. במקצוע שלי אפשר לספור כמה דוחות מס אני מוציא ביום. בתחומים יותר "רכים" קשה למדוד "תפוקה". מהי תפוקה של מורה? מה בכלל הופך מורה למורה טוב? 

 

ואני חשבתי שאי אפשר לרדת יותר נמוך בשרשור הזה.

מה יעזור לך כמה שורות קוד?

אפשר לכתוב פונקציה שעושה משהו אחד ב-2000 שורות קוד (שאלוהים יעזור), או ב-20 שורות.

אפשר לשבת ולכתוב בעצמך Quick Sort או להשתמש בפונקציה מוכנה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 1 דקה, ChemGuy85 כתב:

 

לא יודע... אני לא יודע כמה יש השפעה לבית ספר וכמה יש השפעה להורים/סביבה קרובה. מהימים שלי בתיכון אני זוכר בעיקר תלמידים זרקו כיסאות ושולחנות בכיתות ז', ח', ט'. בכיתות יותר גבוהות המצב היה יותר רציני. בשורה התחונה לא יצאתי עבריין. סך הכל בחור עובד, שכיר ועצמאי. מכיר כמה שהפכו להיות הייטקיסטים תותחים חלקם ירדו מהארץ. אז אני לא יודע כנראה לא הכל דפוק במערכת. 

תקרא מה כותבים מורים ואנשים חינוך על השחיקה של הענף. במערכת נשארים יותר מורים בינוניים שמעוניינים בעיקר בקביעות ובתנאים של עובדי מדינה ופחות בללמד את הדור הבא, והמורים שבאמת רוצים להיות מורים לא מרגישים מתוגמלים על המאמץ ועוזבים לתחומים אחרים.

ברור שזה לא גורף ועדיין יש מורים מצויינים במערכת אבל זו מגמה שצריך לעצור.

 

@יבגניפ, אם המדינה מפקחת על התכנים ומסבסדת את שכר הלימוד אבל לא מתערבת בניהול בתי הספר ובבחירות המורים והשכר שלהם, לא חושב שתהיה יותר סגרגציה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם (נערך)

משכורות ותנאים של הייטק לא יהיו במערכת החינוך. שכר מעל הממוצע במשק יש כבר היום לאחר X שנים במערכת. אני לא אומר שאין מקום לשדרוג שכר ותנאים אולי צריך לחשוב על מודל כלשהו שמורים יגיעו לשכר מעל הממוצע במשק כעבור פחות שנים, אבל לא משנה כמה תתגמל מורים תמיד יהיו כאלה שירגישו שהתגמול לא שווה את הטרחה. בסופו של דבר צריך להגיע לאיזון שמערכת החינוך היא מספיקה טובה מבחינת יכולות אקדמיות ומצליחה לשמר על רוב המורים הטובים בתוך המערכת. 

 

אגב, לדעתי, הבעיה היא פחות בשכר אלא יותר בתלמיד הישראלי. גם אם ישלמו לי 20,000 שקל בחודש אני לא אעמוד מול 40 ילדים ברברים וההורים העוד יותר ברברים שלהם אלא אם ממש יתחשק לי להתאמן באיגרוף תאילנדי בתנאי אמת. 

 

=================

 

שאלה טכנית איך חוסמים משתמשים במערכת החדשה שאני לא אראה את הפוסטים שלהם? 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

הכל עניין של כסף.

גם היום יש מורים שמחזיקים קצר כיתה של 40 תלמידים בלי אף ציוץ.

אם תשלם יותר, האיכות תעלה וככה יהיו יותר מורים כאלה.

(Sold) Chevrolet Aveo 2006

Citroen C3 2017

C5 Air Cross 2020

  • חברי המעגל הראשון
פורסם (נערך)
לפני 12 דקות, ChemGuy85 כתב:

אגב, לדעתי, הבעיה היא פחות בשכר אלא יותר בתלמיד הישראלי. גם אם ישלמו לי 20,000 שקל בחודש אני לא אעמוד מול 40 ילדים ברברים וההורים העוד יותר ברברים שלהם אלא אם ממש יתחשק לי להתאמן באיגרוף תאילנדי בתנאי אמת

היום אנשים בשביל שליש מזה עומדים מול 40 ילדים ישראלים ברברים וההורים העוד יותר ברברים שלהם. מי עדיף שיעמוד מולם, מישהו שסתם רוצה להעביר את הזמן עד ה10 לחודש או מישהו שרוצה ללמד?

תשלם בבוטנים תקבל קופים. 

עריכה אחרונה על ידי SlowRide

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם
לפני 2 שעות, BarryG כתב:

עאלק אי אפשר להעריך מורים, כמעט כל הורה של תלמיד יכול להגיד לך אם הוא מרוצה מהמורה או לא. זה מה שיפה בשיטת השוברים- ההורים מחליטים. 

הקשר בין האיכות של המורה כמורה (ולא כפוליטיקאי מול ההורים / הנהלה) לבין שביעות הרצון של ההורים הוא מקרי בהחלט. למעט מקרי קיצון (משני הצדדים), תמצא מגוון דעות על מורים בקרב הורים באותה כיתה, אפילו בין שני ההורים של אותו ילד.

 

גם ההורים החרדים "מחליטים" לשלוח את הילדים ללימודי קודש בלבד. עובד מצויין בסה"כ.

 

לפני 1 שעה, gadik6 כתב:

איך רואים שאתה עובד מדינה.

 

אם היית אומר את זה בחברת הייטק (או בכל חברה פרטית לצורך העניין), כמנהל, כנראה שהמנהל שלך היה משאיר לך סימן של סוליה על הישבן.

לא יודע איפה אתה עובד, אבל מדידת תפוקה בחברת הייטק זה אחד הדברים הבעייתיים. לא סתם הרוב המכריע של העובדים שונא את התהליכים האלו. גם כאן זה מבוסס בעיקר על תחושות בטן ולא על מדדים כמותיים.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)

"הרוב המכריע". עשית סקר?

 

אני גם בטוח שבחברות שמפתחות מוצרים פורצי דרך, מדידת תפוקה זה אחד הדברים הבעייתים. לא האתגרים הטכנולוגיים וההנדסיים כמובן.

עריכה אחרונה על ידי gadik6

פורסם (נערך)

בחזרה לדיון המקורי עוד חברת הייטק הולכת לצמצם את הנדל"ן שלה בישראל (צ'ק פוינט). אפשר לעלות gif כחול שימחיש את מה שהולך לקרות לנדל"ן המסחרי של תל אביב בעתיד הקרוב?

 

https://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3841121,00.html?ref=ynet

 

במה עוד חסכתם חוץ מהטיסות?

 

"זה לא רק שאנשים לא טסים כבר ארבעה חודשים. זה גם חיסכון על רכב כי לא נוסעים לפגוש לקוחות ועל הוצאות אירוח של לקוחות שירדו לרמה מאוד נמוכה. גם אין יותר אירועים שיווקיים שבהם לוקחים מלון מפואר וגם מאכילים שם את האנשים. אלה הוצאות של מאות דולרים לכל משתתף. מה שמדהים הוא שהיום אנחנו רואים יותר לקוחות, אבל הכל בזום ובהוצאות נמוכות מאוד".

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם
לפני 4 דקות, gadik6 כתב:

"הרוב המכריע". עשית סקר?

 

אני גם בטוח שבחברות שמפתחות מוצרים פורצי דרך, מדידת תפוקה זה אחד הדברים הבעייתים. לא האתגרים הטכנולוגיים וההנדסיים כמובן.

20 שנה בתחום, במגוון חברות, כל מי שאני מכיר (נניח, סד"ג של מאות אנשים) שונא את התהליך וחושב שהוא מיותר לחלוטין ולא משקף שום דבר מציאותי.

 

לא "אחד הבעייתיים" ברמה של "מה שמפריע לחברה", "אחד הבעייתיים" ברמה של "לא מביא שום ערך".

 

אבל מכיוון שאתה חושב שזה תהליך פשוט - איך מודדים תפוקה של עובד? למה ללכת מסביב במקום להסביר להמונים הנבערים איך עושים את זה נכון?

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 15 דקות, ChemGuy85 כתב:

בחזרה לדיון המקורי עוד חברת הייטק הולכת לצמצם את הנדל"ן שלה בישראל (צ'ק פוינט). אפשר לעלות gif כחול שימחיש את מה שהולך לקרות לנדל"ן המסחרי של תל אביב בעתיד הקרוב?

 

https://www.calcalist.co.il/markets/articles/0,7340,L-3841121,00.html?ref=ynet

 

במה עוד חסכתם חוץ מהטיסות?

 

"זה לא רק שאנשים לא טסים כבר ארבעה חודשים. זה גם חיסכון על רכב כי לא נוסעים לפגוש לקוחות ועל הוצאות אירוח של לקוחות שירדו לרמה מאוד נמוכה. גם אין יותר אירועים שיווקיים שבהם לוקחים מלון מפואר וגם מאכילים שם את האנשים. אלה הוצאות של מאות דולרים לכל משתתף. מה שמדהים הוא שהיום אנחנו רואים יותר לקוחות, אבל הכל בזום ובהוצאות נמוכות מאוד".

זה מעולה, שימשיך ככה.

כל חברה שעושה את זה מקטינה כמות כלי רכב על הכביש וגם צפיפות אנשים בתחבורה הציבורית. 

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.


×
×
  • תוכן חדש...