Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 29 דקות, pooh-bear כתב:

אתה לא מקדם (לתפקידי ניהול) על סמך ביצועים בתפקיד הנוכחי; מהנדס טוב לא חייב להיות ראש צוות טוב, ומורה טוב לא חייב להיות מנהל טוב. אתה מקדם על סמך הערכה של יכולות שהתפקיד הנוכחי לא בהכרח מחייב, מוטיבציה, נאמנות ובטח עוד כמה גורמים פחות רלוונטיים ויותר פוליטיים. בסוף זו הערכה מאוד "רכה" שמתבססת הרבה יותר על תחושת בטן מאשר על מספרים שמציבים בנוסחה.

 

אתה יכול "לקדם" לא רק לתפקיד ניהולי, אלא גם לתפקיד טכני בכיר (ראש צוות) יותר או לתפקיד טכני "יוקרתי" יותר (נניח מאיש צוות למהנדס מערכת), ובשני המקרים האלו הביצועים שלך בתפקיד הנוכחי מאוד רלוונטיים.

 

וכל הדברים שציינת, כמו מוטיבציה, נאמנות וכדומה זה גם סוג של הערכה/מדידת ביצועים.

זה שזה לא כמותי (איך תמדוד מוטיבציה או נאמנות?) לא בהכרח הופך את זה לשגוי.

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

  • תגובות 2.7 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)
לפני 52 דקות, Night Driver כתב:

יחזור מהר מאוד.

כשייפתח חזרה הכל אז 90% מהחברות לא יגיעו פיזית ללקוחות אבל ה 10% שכן יגיעו יזכו בנתחים יותר גדולים מהעוגה ומהר מאוד כולם יישרו קו. כשאתה מתחרה על הלקוחות אתה מגיע אליהם ולא אומר אני משקיע בך מקסימום שיחת זום.

 

יש סיכוי טוב שגם לקוחות יעדיפו שיחות זום. זום נוח לשני הצדדים מצד אחד לקוחות לא צריכים לטרטר את עצמם ומצד שני בעלי העסקים יכולים לחסוך הרבה הוצאות מסביב. פגישה פיזית אולי מראה על יותר "רצינות" ו-"השקעה" בלקוח, אבל תמיד יהיו כאלה שיעדיפו את הזום. בסופו של דבר השוק יהפוך להיות יותר היברידי אם בעבר זה היה 95% פגישות פיזיות ו-5% פגישות מקוונות, בעתיד זה היה 40% פגישות פיזיות ו-60% פגישות זום. 

 

עולם עבודה בכללי יהפוך להיות הרבה יותר היברידי. אף אחד לא יעבוד 5 ימים בשבוע מהבית, אבל מודל של 2-3 ימי עבודה מהבית יהיה הרבה יותר מקובל והוא יעשה מהפך אדיר בישראל בכל הקשור לנדל"ן מסחרי, תשתיות, פנאי ואזורי ביקוש. תסתכל כמה חברות הייטק כבר מוותרות על שטחי נדל"ן כי הן מבינות לאן עולם התעסוקה הולך. התהליך הזה תסס מתחת לפני השטח כבר הרבה שנים, אבל הקורונה נתנה לו בוסט מטורף. 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

תקשיבו תקשיבו ! בפרופ' יורם לס מגיש כול יום חמישי בין השעות 12-14 תוכנית רדיו שעיקר התכנים עוסקים בווירוס הקורונה.

 

הוא ממשיך לטעון שווירוס הקורונה לא יותר מפחיד מווירוס השפעת.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

וירוס השפעת הוא לא וירוס אחד, אלא משפחה, המספרים אומרים בבירור שהוא חריף יותר מרוב הוירוסים במשפחה, אבל חלש יותר מעונות שפעת המופיעות פעם ב10 שנים, אז כן, מבחינת בהלה, אין שום הצדקה לבהלה הזאת.

עריכה אחרונה על ידי khalil
פורסם
לפני 29 דקות, ChemGuy85 כתב:

עולם עבודה בכלל יהפוך להיות הרבה יותר היברידי. אף אחד לא יעבוד 5 ימים בשבוע מהבית, אבל מודל של 2-3 ימי עבודה מהבית יהיה הרבה יותר מקובל והוא יעשה מהפך אדיר בישראל בכל הקשור לנדל"ן מסחרי, תשתיות, פנאי ואזורי ביקוש. תסתכל כמה חברות הייטק כבר מוותרות על שטחי נדל"ן כי הן מבינות לאן עולם התעסוקה הולך. התהליך הזה תסס מתחת לפני השטח כבר הרבה שנים, אבל הקורונה נתנה לו בוסט מטורף. 

 

אני מת על הכללות והביטחון שדברים שקראת באינטרנט נהפכים להיות פתאום לנכון כי X כתב  ו-Y חושב שזה נכון..

 

הטסטרים במכון הטסטים יבצעו טסטים מהבית ?

 

עובדת סוציאלית שצריכה לטפל בנפגעות אונס יקבלו טיפול מכול הלב ב-ZOOM ?

 

רופאים מנתחים וצוות טיפול נמרץ/טראומה יבצעו ניתוחים מהבית ?

 

עובדי כפיים יעבדו מהבית ?

 

50 אלף אנשי קבע יעבדו מהבית ?

 

 

אתה יכול להמשיך את הרשימה ולמצוא עוד שפע מגזרים שימשיכו לא לעבוד מהבית.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 5 דקות, מרק10 כתב:

 

50 אלף אנשי קבע יעבדו מהבית ?

לפחות 10,000 מהם יכולים לעשות את מה שהם עושים בבסיס גם בבית ואף אחד לא ירגיש בחסרונם אפילו אם לא יהיה להם מחשבו או טלפון בבית.

  • מצחיק 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אמנם @מרק10 ו- @Night Driver צוחקים, אבל יש כרגע בחלק מצה"ל תפיסה שחלק מהמערכות הממוחשבות צריכות לעבור לרשת הפתוחה.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)
לפני 32 דקות, מרק10 כתב:

 

אני מת על הכללות והביטחון שדברים שקראת באינטרנט נהפכים להיות פתאום לנכון כי X כתב  ו-Y חושב שזה נכון..

 

הטסטרים במכון הטסטים יבצעו טסטים מהבית ?

 

עובדת סוציאלית שצריכה לטפל בנפגעות אונס יקבלו טיפול מכול הלב ב-ZOOM ?

 

רופאים מנתחים וצוות טיפול נמרץ/טראומה יבצעו ניתוחים מהבית ?

 

עובדי כפיים יעבדו מהבית ?

 

50 אלף אנשי קבע יעבדו מהבית ?

 

 

אתה יכול להמשיך את הרשימה ולמצוא עוד שפע מגזרים שימשיכו לא לעבוד מהבית.

 

למה באינטרנט הכל תמיד צריך להיות כל כך קיצוני אצל אנשים? ברור שיש אנשים שיהיו חייבים לעבוד מחוץ לבית. אין ויכוח בכלל. אבל לא כולם, ומספיק שרק 20%-30% יתחילו לעשות את רוב העבודה שלהם מהבית בשביל ששוק העבודה הישראלי (והעולמי) ישתנה לצמיתות. 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 2 דקות, ChemGuy85 כתב:

למה באינטרנט הכל תמיד צריך להיות כל כך קיצוני אצל אנשים? 

דווקא אתה שואל את זה? 🤣

  • מצחיק 6
  • מעניין 2
פורסם
לפני 22 דקות, ChemGuy85 כתב:

שרק 20%-30% יתחילו לעשות את רוב העבודה שלהם מהבית בשביל ששוק העבודה הישראלי (והעולמי) ישתנה לצמיתות

לא יקרה.

 

אולי בענף התכנות וחלק מענף הכספים כן אבל ברוב הענפים לא רואה את זה קורה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אני מציע ששוטרי מתנ"א יפעילו ממל"ז אצלם בבית יום בשבוע, נתחיל משם ונראה איך מתקדמים

  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם

יודעי דבר מספרים שבתחילת שנות ה-70 אכן היו מצבים שבהם נהגי אגד עבדו מהבית.

 

הנוסעים כמובן לא ידעו על כך ונשארו בתחנה לחכות לאוטובוס הבא.

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם (נערך)

רק רוצה לציין
מדידת מורים (או כל מקצוע) יכולה להיעשות על ידי למידת מכונה כיום- התוצאות לא ייצאו אופטימליות, אבל תאמן מודל מספיק זמן והוא יתן לך תוצאות.
תתחיל להקליט את כל השיעורים של המורה (כבר קיים היום במכללות וכו׳)
אחר כך תנתח את השיעור.
מדע בדיוני, אבל זה קורה ויקרה, כבר היום נותני שירות טלפוניים נמדדים (לא יכול לספר איפה ואיך ומה) בביצועי השיחה שלהם, השיחה מוקלטת, אחר כך עוברת אנליזה(שכוללת לא רק הקשבה לשיחה, אלא לטון (להבין אם אתה כועס, אם הלקוח כועס, וכו׳), ופרמטרים נוספים), ואז העובד מקבל הצעות לקורסים או חיזוקים פנימיים בעבודה על נושא שהוא מפגין בו חוסר ידע, למשל נציג שירות מדבר איתך על נושא טכני ומפגין חוסר ידע - יקבל הצעה לקורס טכני באותו הנושא
 

עריכה אחרונה על ידי maxcher
9.5 שעות דייט ? בערך המערכת יחסים הכי ארוכה שלי

×
×
  • תוכן חדש...